Страница 1 от 1

Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 14 мар 2010, 17:07
от liubcho
Имам форд ескорт мотор HCS1.3 бензин 1995 г. със сл. проблем. Сутрин при доста ниски температури пали перфектно вдига оборотите на 1200 1400 и след това ги сваля на 900. Колата върви добре не глъхне има си мощност, но докато съм в движение и изключа от скорост оборотите рязко падат и колата гасне.Когато колата е топла става същото, но оборотите падат до 500 и не гасне, когато колата е в покой оборотите си влизат в норми 900.Ходих на диагностика не откриха нищо,препоръчахами да изключа датчика който показва дали колата е в движение.Нямаше никакъв ефект!Отварях стъпковото моторче чисто е и работи нормално.Като го изключа държи 500 оборота,като го включа веднага се вдигат на 900. Въздушен филтър сменен,свещи и кабели също.Когато е топло по трудно пали.

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 14 мар 2010, 19:19
от vargala81
Колега, двигателят ти е 1.3 CFI OHV/HCS -J6A е кода на двигатела.Проблема може да е във датчика на скоростната кутия и този на дроселовата клапа.КЪде ти е куплунга за диагностика?и 16 пинов ли е?

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 16 мар 2010, 13:58
от liubcho
Колега благодаря ти за мнението. Куплонга се намира от дясно ето така изглежда
DSC00886.JPG
(31.33 KБ) Свален 127 пъти
,
DSC00887.JPG
(23.24 KБ) Свален 104 пъти
поне така ми казаха като бях на дагностиката!!Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 16 мар 2010, 19:52
от vargala81
Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?
Точно така е, ако ти работи датчика в движение по инерция трябва да ти държи 1100-1200 об.м, когато го изключиш оборотите си падат на 900-950 веднага щом натиснеш съединителя. А относно проблема, аз имах същия проблем, но при мен се оказа ламбда сонда, но разхода на гориво се беше повишил доста и колата нямаше мощност. Има една тема как да си прочетем сами грешките, можеш да я погледнеш и да си ги прочетеш, не е сложно. Сигурен съм, че там където си бил на диагностика не са си свършили работата. Ето я и темата виж последните мнения са мои. http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=26679" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 17 мар 2010, 17:41
от liubcho
Благодаря ти този линк ми беше от голяма полза. Ще се пробвам да си направя такова "устроиство".

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 02 апр 2010, 16:41
от liubcho
Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко :shock: ,като се има предвид че минуса не е закачен никъде :shock:
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно :shock: Като включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо. :?: ПОМОЩ някакви ИДЕИ :oops:

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995

Публикувано: 02 апр 2010, 21:33
от vargala81
liubcho написа:Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко :shock: ,като се има предвид че минуса не е закачен никъде :shock:
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно :shock: Като включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо. :?: ПОМОЩ някакви ИДЕИ :oops:
ИзображениеКолега моя съм го свързал по този начин, и при мен свети когато не е на контакт а когато дам на контакт загасва и след няколко секунди(когато изгасне диьода на часовника)започва да дава кодовете.По друг начин не съм пробвал, но в Ауто датата е показано по друг начин Изображение на 1 слагаш + а на 2 - ,после правиш мост между 2ри и 3ти пин днес пробвах по 2ия начин който е показан от Аутодата.Диьода не свети постоянно а като се даде контакт,само,че тогава свети по слабо и не разделя кодовете добре.