Страница 1 от 1
Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 14 мар 2010, 17:07
от liubcho
Имам форд ескорт мотор HCS1.3 бензин 1995 г. със сл. проблем. Сутрин при доста ниски температури пали перфектно вдига оборотите на 1200 1400 и след това ги сваля на 900. Колата върви добре не глъхне има си мощност, но докато съм в движение и изключа от скорост оборотите рязко падат и колата гасне.Когато колата е топла става същото, но оборотите падат до 500 и не гасне, когато колата е в покой оборотите си влизат в норми 900.Ходих на диагностика не откриха нищо,препоръчахами да изключа датчика който показва дали колата е в движение.Нямаше никакъв ефект!Отварях стъпковото моторче чисто е и работи нормално.Като го изключа държи 500 оборота,като го включа веднага се вдигат на 900. Въздушен филтър сменен,свещи и кабели също.Когато е топло по трудно пали.
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 14 мар 2010, 19:19
от vargala81
Колега, двигателят ти е 1.3 CFI OHV/HCS -J6A е кода на двигатела.Проблема може да е във датчика на скоростната кутия и този на дроселовата клапа.КЪде ти е куплунга за диагностика?и 16 пинов ли е?
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 16 мар 2010, 13:58
от liubcho
Колега благодаря ти за мнението. Куплонга се намира от дясно ето така изглежда
,
поне така ми казаха като бях на дагностиката!!Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 16 мар 2010, 19:52
от vargala81
Относно датчика за скороста,не би ли трябвало като го изключа да нямам такъв проблем т.е. лъжа че колата не е вдвижение?
Точно така е, ако ти работи датчика в движение по инерция трябва да ти държи 1100-1200 об.м, когато го изключиш оборотите си падат на 900-950 веднага щом натиснеш съединителя. А относно проблема, аз имах същия проблем, но при мен се оказа ламбда сонда, но разхода на гориво се беше повишил доста и колата нямаше мощност. Има една тема как да си прочетем сами грешките, можеш да я погледнеш и да си ги прочетеш, не е сложно. Сигурен съм, че там където си бил на диагностика не са си свършили работата. Ето я и темата виж последните мнения са мои.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=26679" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 17 мар 2010, 17:41
от liubcho
Благодаря ти този линк ми беше от голяма полза. Ще се пробвам да си направя такова "устроиство".
Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 02 апр 2010, 16:41
от liubcho
Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко

,като се има предвид че минуса не е закачен никъде
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно

Като включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо.

ПОМОЩ някакви ИДЕИ

Re: Ниски обороти на ескорт 1.3 1995
Публикувано: 02 апр 2010, 21:33
от vargala81
liubcho написа:Направих си такова устройство.Включих го както е описано "+" на акумулатора към "17' пин на буксата и диода светва доста ярко

,като се има предвид че минуса не е закачен никъде
не съм дал контакт т.е. веригата се затваря без минус. Пробвах плюсовия край към "17' пин го преместих на пин "48" и диода пак светна но по слабо на "60" пин ,същата работа диода пак светна но по слабо
и в трите случая без минус и светят постоянно

Като включа минуса няма никаква промяна диода продължава да свети. Не съм пробвал да давам на контакт да ни изгоря компа.Измерих"17" "48" и "60" пин един спрямо друг нямаше късо.

ПОМОЩ някакви ИДЕИ


Колега моя съм го свързал по този начин, и при мен свети когато не е на контакт а когато дам на контакт загасва и след няколко секунди(когато изгасне диьода на часовника)започва да дава кодовете.По друг начин не съм пробвал, но в Ауто датата е показано по друг начин

на 1 слагаш + а на 2 - ,после правиш мост между 2ри и 3ти пин днес пробвах по 2ия начин който е показан от Аутодата.Диьода не свети постоянно а като се даде контакт,само,че тогава свети по слабо и не разделя кодовете добре.