теч масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

теч масло

Мнение от driv3r » 14 мар 2010, 23:30

Здравейте колеги болката ми е следната смених маслото и след 1000-1500 км взе да тече масло от някаде предполагам от някоя гарнитура и понеже ако го источа за да си сменя гарнитурката не е добре после да се сипва отново това масло има ли някакви добавки които евентуално могат да спрат теча и някой ползвал ли е за да каже своето мнение . Благодаря предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 15 мар 2010, 00:06

Първо локализирай откъде е теча, може да не се налага точене. Дори и да се налага, няма никакъв проблем маслото да се източи и пак да се налее.
Не слагай гадории в маслото, не знаеш какво друго освен теча ще запуши. Ако те мързи или не можеш плати на някой да го свърши, но не слагай нищо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от driv3r » 16 мар 2010, 22:31

оказа се семеринга не разбирам много ама доколкото разбрах тея оплътнения се намират на коляновия вал или на разпределителния проблема е че капе много близо до динамото и се притеснявам да не се прецака нещо , страшна ли е много тази повреда ?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 16 мар 2010, 22:52

Семерингата е във рамките на 10лв, сменя се сравнително лесно от запознат човек. Не се точи маслото. Все пак ако не си сигурен във себе си закарай я някъде да я сменят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от driv3r » 17 мар 2010, 11:09

Ами на мен ми казаха, че трябва да се сваля ремъка и ролките и от там цената за труда много скача

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: теч масло

Мнение от HACKO » 17 мар 2010, 14:58

Еми трябва. На генератора нищо му няма, обаче ако попадне върху агренажния ремък...... лошо.
Боклуците за спиране на течове, действат при теч от гарнитура, но не и на семеринга.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта