Страница 1 от 1

ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 00:00
от kereziev
Здравейте , какво ще стане ако откача датчика на ЕГР-а , ще има ли някаква разлика.Прочетох доста теми за ЕГР във форума и много искам да го изолирам.Четох някаде че ще светне някаква CHECK ENGINE LAMP. , но май ескортите нямат такава.Благодаря ви предварително

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 09:18
от urgan
Какво точно питаш как да го изолираш или какво ще стане... няма такова нещо като датчик на ЕГР.

модел на автомобила: FORD ?

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 12:39
от mury
на моето мондео като го купих му беше откачен,освен,че гъргореше като на издухана гарнитура на колектори,нямаше никакава разлика след като го закачих(е спря да гъргори)общо взето това се води евро2 и връща изгорели газове обратно за доизгаряне,някои казват,че пълни двигателя и маслото със сажди,но при мен маслото си е добре,въпреки,че карам на газ!

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 12:46
от Alexi
преди да се пробваш да изключваш ЕГР го демонтирай и виж да не е заял в някакво положение .. след като се увериш че стои затворен най лесно е да го изолираш като затапиш с една тънка ламаринена заглушка входа му откъм изпускателя .на Ескорт не вярвам да ти светва лампа .

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 13:02
от urgan
Изолирай го смело, на ескорт, мондео мк1/2 не свети нищо което много ме радва. За мк3 май вече си има такава досадна лампа.

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 14:28
от Miri4
Alexi написа:преди да се пробваш да изключваш ЕГР го демонтирай и виж да не е заял в някакво положение .. след като се увериш че стои затворен най лесно е да го изолираш като затапиш с една тънка ламаринена заглушка входа му откъм изпускателя .на Ескорт не вярвам да ти светва лампа .
Колега и аз искам да затапя моя ЕГР но ми казаха че на моя двигател не можело. Имаш ли информация дали може чисто механично да стане и дали ЕКУ няма да даде грешка.

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 14:43
от Alexi
ако ЕГР е изцяло механичен вакумно регулиран без влизащи в него кабели просто го затапваш ,като преди това го виж дали е затворен вътре клапана . Ако е с жици пак може да се затапи но ще ти свети лампата Check Engine,без други последствия във вървеж/разход .Има начин и той да се затапи ,но не напълно а частично.

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 17:12
от kereziev
Колеги Ескорта ми е 1.8 16в Зетек двигател, това чудо на снимката ли е ЕГР. Снощи цяла вечер търся къде се намира егр-а на форд Ескорт Зетек двигател и в този сайт от който свалих снимката пише че това е ЕГР-а. Значи днеска затапих 2-та маркуча който влизат в него. Моля ако се бъркам кажете ми , че не знам какво да правя. Благодаря ви предварително

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 17:18
от urgan
Доколкото виждам това е ЕГР вакуум регулатора който управлява ЕГР клапана. Не си затапил това което трябва. Нека хората с ескорт да кажат къде е точно, но в него трябва да влиза тръбичка от изходящия колектор, би трябвало да го видиш при мен поне прилича на гъба.

Re: ЕГР

Публикувано: 18 мар 2010, 20:12
от HACKO
Аз направо отрязах тръбичките, които излизат от изпускателния колектор, сплесках края на остатъците и ги херметизирах с електрожена. Също така трябва да се вземат мерки да се запуши вакумния маркуч, който отива до клапана на снимката. Всичко останало се демонтира и изхвърля.

Re: ЕГР

Публикувано: 19 мар 2010, 14:42
от veskoletii
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=30527" onclick="window.open(this.href);return false;