Страница 1 от 1

кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 18 мар 2010, 19:40
от jilata
Здравейте има ли някой данни за разликата в кръговата диаграма на ГРМ на моторите 1.8 зетек RDA i RKB? Проблема и е че ми умря мотора който е 105коня и качих мотор от Мондео пак 1.8 но RKB сега колата ми неработи както трябва и до колкото проучих разликата м/у двата мотора е само в ГРМ Искам да видя по диаграмата каква е разликата и дали ще мога да направя нещо по въпроса. Дайте компетентно мноние моля ми че ми пуши главата вече :(

Re: кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 18 мар 2010, 20:03
от HACKO
Като имаш съмнение, че проблема е в ГРМ, сложи разпределителните валове от стария двигател. След като разликата е само в диаграмата а тя се определя от разпределителния вал, слагането на другите валове ще направи двигателя като стария.

Re: кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 18 мар 2010, 20:11
от jilata
Оооооох брат до сега да съм го направил това но купих новия мотор от морга за 350лв като дам стария мотор на моргата за части. те взели та продали главата с валовете почти веднага .......... сега няма валове и търся дали има разлика във валовите на двата двигателя и каква е ако има .

Re: кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 18 мар 2010, 20:27
от HACKO
Лошо. *00101*
_friends_

Re: кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 18 мар 2010, 23:49
от cockyhotty
А идвало ли ти е на ум, колега, че електрониките са настроени по различен начин за Ескорт и Мондео? От там също може да идва проблема, не само от газоразпределението.

Re: кръгова диаграма за моторите RDA и RKB

Публикувано: 19 мар 2010, 09:38
от jilata
Идвало ми е на ум бе колега но когато купих новия мотор не бях в час че има 1000 разновидности на един двигател РДА МЕРДЕА ВИДЯХ чЕ Е 1.8 И ВИКАМ ЕТО ГО. и сега ям попарата . Двигалеля е същия като блок ход диаметър на буталата степен на згъстяване.......... само валовете са с други фази .Демек ми трябват валове защото всичко останало си е от стария мотор. колекторите с дюзите всички датчеци ВСИчКО. Сега мотора си работи във всички обороти перфектно само при рязко подаване на газ глъхне, и зацапва свещите на всеки 2км изфорсирване да се изчистят малко и се оправя. В началото помислох че има някой датчик който е излязъл от парамеътри, отидох във сервиз на фотд хората тестваха компа всичко ок, сменяха сички датчеци дебитомери ............... и на края вдигнаха ръце и се отказаха. ако им бях казал че мотора е РКБ а нее оригиналния РДА сигурно щяха да ме набият, ама и аз незнаех. сега ми трябват 2 вала от 1.8 105коня РДА :lol: