в съединителя ли е проблема, или другаде
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 21 мар 2010, 11:41
- Модел на автомобила: ford escort
- Status: Извън линия
в съединителя ли е проблема, или другаде
Здравейте
имам проблем със съединителя - показва обичайните признаци на
износване:приплъзва, трудно тръгва от място и т.н..Бях тръгнал да го сменям
вече,но преди около 10 дни при тръгване от един светофар дадох много газ(вдигна
почти 5000 оборота) и след това колата проработи страхотно-набираше много
бързо,приплъзването напълно изчезна, и така през целия ден.На другия ден
проблемите пак се появиха,пак дадох много газ и отново колата заработи
страхотно.Сега не знам какво да правя-ако съединителя е заминал, как тогава
колата върви като нова, след такова едно форсиране? Търсих в форума дали някой
е имал подобен проблем, но не намерих.Колата е форд ескорт, 94 г., 16 кл.,
бензин.
имам проблем със съединителя - показва обичайните признаци на
износване:приплъзва, трудно тръгва от място и т.н..Бях тръгнал да го сменям
вече,но преди около 10 дни при тръгване от един светофар дадох много газ(вдигна
почти 5000 оборота) и след това колата проработи страхотно-набираше много
бързо,приплъзването напълно изчезна, и така през целия ден.На другия ден
проблемите пак се появиха,пак дадох много газ и отново колата заработи
страхотно.Сега не знам какво да правя-ако съединителя е заминал, как тогава
колата върви като нова, след такова едно форсиране? Търсих в форума дали някой
е имал подобен проблем, но не намерих.Колата е форд ескорт, 94 г., 16 кл.,
бензин.
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: в съединителя ли е проблема, или другаде
Здрасти, ами това което всички наричаме съединител и ти си мислиш, че проблема е в него в същност е само една част от съединителя. Съединителя се състои от феродо (диска с феродови плочки, който дере върху маховика), притискател (това което натиска феродовият диск към маховика) и лагер, който се върти когато натиснеш педала най-просто казано. В случая най-вероятно феродото е износено, но и притискателя е омекнал и лагера е затлачен и т.н. Добре си се насочил иди си го смени и си карай със здраве
Моят ги прави същите магарии, обяснявам и го, че когато тръгна с обороти и респективно пусна педала по смело феродото стопля и от рязкото пускане залепва по добре, оставя ли колата да изстине пак е по старому, вече даже не я оставян на скорост, че на следващата сутрин не мога си изкарам първата
толкова ми е износен притискателя.


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта