в съединителя ли е проблема, или другаде

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Boris222
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 мар 2010, 11:41
Модел на автомобила: ford escort
Status: Извън линия

в съединителя ли е проблема, или другаде

Мнение от Boris222 » 21 мар 2010, 13:10

Здравейте

имам проблем със съединителя - показва обичайните признаци на

износване:приплъзва, трудно тръгва от място и т.н..Бях тръгнал да го сменям

вече,но преди около 10 дни при тръгване от един светофар дадох много газ(вдигна

почти 5000 оборота) и след това колата проработи страхотно-набираше много

бързо,приплъзването напълно изчезна, и така през целия ден.На другия ден

проблемите пак се появиха,пак дадох много газ и отново колата заработи

страхотно.Сега не знам какво да правя-ако съединителя е заминал, как тогава

колата върви като нова, след такова едно форсиране? Търсих в форума дали някой

е имал подобен проблем, но не намерих.Колата е форд ескорт, 94 г., 16 кл.,

бензин.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: в съединителя ли е проблема, или другаде

Мнение от Danchev » 21 мар 2010, 16:15

Здрасти, ами това което всички наричаме съединител и ти си мислиш, че проблема е в него в същност е само една част от съединителя. Съединителя се състои от феродо (диска с феродови плочки, който дере върху маховика), притискател (това което натиска феродовият диск към маховика) и лагер, който се върти когато натиснеш педала най-просто казано. В случая най-вероятно феродото е износено, но и притискателя е омекнал и лагера е затлачен и т.н. Добре си се насочил иди си го смени и си карай със здраве _friends_ Моят ги прави същите магарии, обяснявам и го, че когато тръгна с обороти и респективно пусна педала по смело феродото стопля и от рязкото пускане залепва по добре, оставя ли колата да изстине пак е по старому, вече даже не я оставян на скорост, че на следващата сутрин не мога си изкарам първата :D толкова ми е износен притискателя.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта