Проблем със съединителя
Публикувано: 16 апр 2010, 10:35
Здравейте, горд собственик съм на Форд Ескорт, 1,8D, 1995 г. Не ми е правил сериозни проблеми досега. Преди няколко години ми се счупи вилката на съединителя, край Ахелой. Едва намерих там един майстор, който я свали завари я и ми я монтира, колкото да се прибера. Започнах да търся вилка втота употреба, но уви не намерих, наложи се да купя нова за около 90 лева. Когато я монтирахме с нея се появи друг проблем. В края на вилката има един "топуз", с формата на куб, за който е прихванато жилото на съединителя. Та той започна да се измъква. Отидох в един сервиз в Сливен и там установиха, че се откачила една пружинка на педала, затова жилото стояло винаги обтегнато и затова "топуза" се вадил. Направиха опит с коя вилка е по добре, тая старата заварената, или новата, установиха, че старата ще върши по добра работа монтираха я, регулираха съединителя и за радост нямаше вече никакви проблеми, Към края на миналата година се появи друг проблем. Взех трудно да включвам скорости, но не винаги, понякога става и нормално. Напоследък обаче трудно се включва на първа , когато двигателя работи и се налага да тръгвам на втора,където е малко по лесно. трудно се включва и пета. Трета и четвърта са "на настроение", един път нормално, един път лесно.
Поразпитах тук там. На едно място ми казаха, е най вероятно има счупени зъби на тресчотката за саморегулиране, на други казаха, че е проблем със синхронизатора и т.н.
Моля дайте някакво мнение .....
Поразпитах тук там. На едно място ми казаха, е най вероятно има счупени зъби на тресчотката за саморегулиране, на други казаха, че е проблем със синхронизатора и т.н.
Моля дайте някакво мнение .....