Страница 1 от 1
Е са па пуши БЯЛО...
Публикувано: 10 апр 2006, 00:26
от snaiperisto
След спешното изтърбушване на катализатора спря да пушляви ЧЕРНИЛКИ (както знаете вече), ама са почна да пуши бяло...??? Таа па работа сега ква е ?
Май и малко масло харчи (освен ако не го е похарчила докато е бил запушен катализатора , мъчеше се колата , ама не знам има ли връзка).
Публикувано: 10 апр 2006, 00:39
от cossy
"Пипа" ли маслото? При запалване е нормално да пуши повечко, но като загрее...

Публикувано: 10 апр 2006, 00:43
от snaiperisto
Абе май го пипа като я изстрелвам отвреме на време , ама пуши (бяло-топла) като я форсирам.
Публикувано: 10 апр 2006, 00:48
от cossy
За какви обороти говорим и това си го забелязал в огледалото за задно ли?
Публикувано: 10 апр 2006, 00:51
от snaiperisto
На място оварям вратата и гледам назад , обороти...ми не знам...около 2000-2500.
Публикувано: 10 апр 2006, 01:00
от cossy
Не би трябвало, я иди на един газ-анализатор... или както се пише там

Ма бая пушилка дига или само малко?
Публикувано: 10 апр 2006, 12:05
от vlad
Аз преди години имах проблем с дизел.Но при високи обороти, на маг.Тракия.Започна да пуши с бял дим, и стрелката на температурата заби, след малко време, в червеното.Оказа се спукана глава.
Публикувано: 10 апр 2006, 12:30
от Mondeo18TDI96
aaleks написа:...
5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.....
цитат от
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3673
Публикувано: 10 апр 2006, 15:05
от snaiperisto
cossy написа:Не би трябвало, я иди на един газ-анализатор... или както се пише там

Ма бая пушилка дига или само малко?
Малко е , ама го виждам. Нали ходих на диагностика в Супер Дизел , там ми казаха че едвали не по хубав Форд от моя НЕМА , не знам дали са ми АНАЛизирали газовете (съмнявам се) , нали ме изгониха в кафето.
Публикувано: 10 апр 2006, 16:11
от muko
Аз съм на мнението на Влад - спукана глава или прегоряла гарнитура - гориш антифриз - можеш да помиришеш пушека.

Имах аналогичен случай на приятел с Хонда Акорд дизел - глава / те са с ДВГ Ровър/. Пиши резултата
Публикувано: 10 апр 2006, 22:12
от snaiperisto
muko написа:Аз съм на мнението на Влад - спукана глава или прегоряла гарнитура - гориш антифриз - можеш да помиришеш пушека.

Имах аналогичен случай на приятел с Хонда Акорд дизел - глава / те са с ДВГ Ровър/. Пиши резултата
Пфу...да не те чуе ДЯВОЛА , ама аз знам какво е да кола да спука глава или да прегори гарнитура...направо прави мъла отзад , а при мене е малко , даже сувсем малко...даже се замислям дали не си внушавам...може пък да е нормално...леко сив пушек...абе не знам , ако има развитие ще пиша.
Публикувано: 12 апр 2006, 19:43
от Димитар
малка пукнатина на главата,от време на време пропушва бяло,после спира. С течение на времето ще започнеда го прави по често,наи вече при загрял двигател.Ако е това,ще ти надува водната система,парното ще се губи при ниски обороти до около 2000.За по сигорно направи тест за въглероден двуокис на казанчето за антифриз.Правят го по сервизите,за около 5мин.