Иво
Публикувано: 16 май 2010, 19:20
Здрвейте колеги.Имам проблем с моя ФОКУС.Правих основен ремонт и като затворих двигатела над 3000 оборота много загрява сменях термостати ама никакав ефект.
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
http://audibg.com/forum/lofiversion/ind ... 64786.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Здравей колега,
какъв ти е мотора и какво включва основния ремонт? По принцип не се кара на ниски обороти, а се кара на средни обороти - там където двигателят тегли добре. С две думи не да караш 1500-2000 оборота ами около 2500-3000. Отначало мотора се пали да работи известно време на място, ама след като казваш, че вече си в движение предполагам си го минал това. При всикчи случай не трябва да има "рязкости". Палиш си мотора да поработи малко и чак тогава тръгваш. Ускорението и спирането (когато спираш с мотора) трябва да стават плавно. Хубаво е първите километри да ги минеш на извънградско. Това за притягането на главата според мен няма смисъл(лично мнение). За смяната на маслото - ами зависи какво си правил по мотора. Аз на ладата след пълен основен ремонт(шлайфане вал, блок) на 2000 км. и налях четвъртото масло. Първото масло го смених на 200 км., второто на около 700 и третото на около 2000 след ремонта. Ако не си шлайфал блока разработката ще премине за около 500-700 км. След това ще може да понастъпваш, ама пак лекичко. А бе тя се усеща колата, отначало мотора е стегнат и чувството е, че няма мощност и постепенно започва да му олеква. Особено внимание на термометъра - едното око винаги да е там.
Пропуснах: Ако имаш газова уредба - не бързай да караш на газ. Мини първите 500 км. на бензин. Бензина охлажда по-добре мотора. Сипи си хубав бензин. Трябва центровката да ти е О.К. Ослушвай се да няма детонации(чукане на аванса).
Някой беше споменал, че има такива гарнитури. А перката вклучва ли? до коя буква ти стига стрелката? влизали в червената зона?manev26 написа:Аз ремонта го правих през зимата, а сега като се стопли почна да загрява.Наи-вече когато се натовари двигателя и на горе по баири.Възможно ли е да има заводско някоя пропусната дупка на гарнитурата на главата за охлаждащата система и заради това да загрява само при натоварен двигател? Минал съм вече разработката след ремонта.