Ескорт не пали след ремонт.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bojidarmlv
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 28 май 2010, 08:14
Модел на автомобила: Eskort
Status: Извън линия

Ескорт не пали след ремонт.

Мнение от bojidarmlv » 28 май 2010, 08:40

Здравейте колеги,
Колата е Форд Ескорт 1.8 дизел 1992 година.Имах проблем с паленето. Казваха ми, че няма компресия или помпата нехвърля нафта. Смених сегментите, шлайф на галава и т.н. ГНП ми беше CAV LUCAS и не работеше добре затова сложих BOSH в много добро състояние, купих 4 нови подгряващи свещи (проверих таймера им работи 30 секунди и повече). Центровката я правя като забия трите чопа и давам различно предварение(както е по указания в АУТО ДАТА). Пробвах и като застопорявам колянов вал и разпределителен вал в ГМТ и ръчно въртя помпата докато ми пръсне в на първи цилиндър. Не иска да запали и неиска. Хвърля бели пушаци, чува се да препалва на 1 цилиндър. Акумулатора ми е добре има добър въртящ момент.
Ако някой може да ми помогни, ще съм му благодарен.
Б.Милев

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта