Форд Фокус 1999 1.6 Зетек-СЕ. КОРА ПОД ДВИГАТЕЛ-ИМА ЛИ?
Публикувано: 04 юни 2010, 10:22
Здравейте, Колеги!
Придобих въпросния Фокус преди около месец от автокъща- външно и вътрешно беше лъснат като за продаване, а двигателя така се бяха постарали да изчистят, че изглеждаше като чисто нов...И така, това беше преди месец.
Понеже напоследък времето е много дъждовно, забелязах, че двигателя много лесно се цапа с кал и вода в дъждовното време, което лично мен никак не ме радва.
Въпросът ми е, дали фабрично на Фокус произведен 04.1999 Комби Тренд 1.6 Зетек-Се има кора под двигателя или такава не е предвидена?
При мен такава кора липсва и мисля, че заради това мотора се цапа толкова лесно. Колата е сглобявана във Валенсия, Испания в случай, че това има някакво значение.
Друго, което ме притеснява е това, че ако кората е превидена като фабричен монтаж дали без нея двигателя остава незащитен отдолу към вода и да не стане някоя голяма беля от цялото това мокрене в дъждовно време?
Благодяря предварително за отговорите!
Придобих въпросния Фокус преди около месец от автокъща- външно и вътрешно беше лъснат като за продаване, а двигателя така се бяха постарали да изчистят, че изглеждаше като чисто нов...И така, това беше преди месец.
Понеже напоследък времето е много дъждовно, забелязах, че двигателя много лесно се цапа с кал и вода в дъждовното време, което лично мен никак не ме радва.

Въпросът ми е, дали фабрично на Фокус произведен 04.1999 Комби Тренд 1.6 Зетек-Се има кора под двигателя или такава не е предвидена?
При мен такава кора липсва и мисля, че заради това мотора се цапа толкова лесно. Колата е сглобявана във Валенсия, Испания в случай, че това има някакво значение.
Друго, което ме притеснява е това, че ако кората е превидена като фабричен монтаж дали без нея двигателя остава незащитен отдолу към вода и да не стане някоя голяма беля от цялото това мокрене в дъждовно време?
Благодяря предварително за отговорите!