Страница 1 от 1

Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 10:59
от Fast`n`Furious
Здравейте колеги. Проблемът е следният - Сиерата (2.0 DOHC EFi 92`) пали когато си поиска, няма значение дали е топла или студена. Понякога пали без проблем 1-2 седмици, а понякога седи с дни без да запали. Сменени са комутатор, бобина .. не знам какво да правя. Стартера си върти, бензин има - явно нещо по токовете е.

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 13:41
от Revell
А в движение гасне ли? Провери си датчика на коляновия вал, той подава сигнала към комутатора (EDIS).

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 14:13
от Fast`n`Furious
В движение не гасне. Проблема е само при паленето. Датчика на коляновия вал и датчика на Хол един и същ ли са или са различни ?

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 16:29
от GeMGeorgiev
Различни са.

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 20:29
от venom4o
CPS Crankshaft position sensor или още датчик на коляновия вал. Със сигурност от него.Караш ли я на газ?

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 11 юни 2010, 21:57
от Fast`n`Furious
Ами да, доскоро беше на метан, сега е на пропан-бутан. Благодаря за съветите, ще пробвам с нов датчик и дано се оправи :)

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 12 юни 2010, 11:33
от Fast`n`Furious
Свалих датчика и според аутодата-та съпротивлението трябва да е между 200 и 450 ома. При моя датчик е безкрайност, т.е. наистина не е в ред. Само едно нещо се чудя - има ли разлика дали измерването се прави при напълно свален датчик, или трябва да си е вкаран в блока ? В упътването пише така :
- Ensure ignition OFF
- Disconnect sensor multi-plug
- Switch ignition ON
- Check resistance between sensor terminals.

В смисъл това "Switch ignition ON " се чудя за какво ми е, след като датчика е откачен.
Според мен няма кой знае каква разлика, ама все пак да питам преди да тръгна да купувам нов :)

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 12 юни 2010, 13:35
от vargala81
Колега, този датчик се затяга с точно определена сила, и тя е 4 Nm. Мисля, че затягането играеше няква роля и ако не се спази не дава вярна информация. Сложи си го пак на мястото и тогава замери, макар, че се съмнявам да даде други стойности.

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 14 юни 2010, 11:32
от Revell
1-во датчик на коляновия вал е частта, която трябва да се смени, а датчик на Хол е общо название на всички датчици които работят на този принцип, на името на откривателя му. (аз имам такъв и на разпределителния вал).
2-ро датчика и в свалено състояние трябва да показва верните стойности и да се променя като залепяш нещо отпред на магнита. За мен този датчик си е отишъл.

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 15 юни 2010, 19:16
от Fast`n`Furious
Смених датчика и веднага запали, благодаря за съветите, колеги :) Стария датчик отпред си залепваше магнита, явно вътре се беше прецалал. За Хол и аз се досетих, че всъщност указва типа на самия датчик. Новия го замерих още като излязох от магазина и показа съпротивление в правилните граници :)

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 16 юни 2010, 08:44
от venom4o
Колко пари беше датчика?

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Публикувано: 18 юни 2010, 10:48
от Fast`n`Furious
46 лева.