С въздуховод колата гасне
Публикувано: 16 юни 2010, 22:36
Става въпрос за Ескорт 92-ра 1.8 105 DOHC. Колата я взех преди 5 години без въздуховод от маската до филърната кутия. През тези години имаше доста ремонти и в крайна сметка колата тръгна, но като стане много горещо има едно замисляне(което е нормално имайки се предвид че смуче по-горещ въздух). Днес няй - накрая сложих въздуховода и щастливо подкарвам на гас - 1-ва, 2-ра...изключване и оп...изгасна...Викам нормално - ще трябва настройка - все пак набива повече въздух. Паля на бензин и гаааас до ламарината - 1,2,3...оп 60км/ч изключвам и всичко нормално, а колата въпреки че е загряла - пъргавелка, не като преди. Излизам на магистралата -3, 4, 5, 130км/ч, изключвам
О УЖАС!!! ... изгасна.
Паля с ключа - гасне ако не давам гас. Намалям постепенно и забелязвам че около 70 - 80 км/ч не гасне а само падат боротите под 900 и се нормализират. Под тази скорост всичко е нормално.
Моля дайте идеи защо с оригинален въздуховод се получава така...какво може да са ми барали по колата(преди да я купя)? Говоря за бензина...гаста до някъде ми е ясно че може да има този ефект. Знам че някой сега ще каже махай го и карай така, но колата не ускорява в топло време така добре, както с въздуховода. Обречен ли съм да карам мърша в топло време?



Моля дайте идеи защо с оригинален въздуховод се получава така...какво може да са ми барали по колата(преди да я купя)? Говоря за бензина...гаста до някъде ми е ясно че може да има този ефект. Знам че някой сега ще каже махай го и карай така, но колата не ускорява в топло време така добре, както с въздуховода. Обречен ли съм да карам мърша в топло време?


