Страница 1 от 1
Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 30 юни 2010, 10:41
от ddurabbura
Здравейте колеги. Видях че има доста такива теми относно непаленето на тези дизелови автомобили. Голяма част от тях ги изчетох. Та конкретно по въпроса:
Форда много труднно пали сутрин и дори след като е загрял (след доста продължително въртене). Акумулатора е нов, подгревните свещи са нови. От това което прочетох във форума разбрах, че една от основните причини е въздух в горивната система. Понеже форда не е мой предложих на човека да сменим всички маркучи на горивната система с прозрачни, за да видим дали влиза въздух. Обаче той не иска да го пипаме защото няма да можем после да го обезвъздушим. Въпроса ми е как точно се обезвъздушава горивната система...има ли някакви тънкости? Благодаря ви предварително!
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 30 юни 2010, 22:00
от ^^devil_boy^^
По принцип сама се обезвъздушава, отначало ще прекъсва малко и после ще си влезе в нормален режим на работа след като излезе въздуха.
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 01 юли 2010, 13:20
от ddurabbura
Значи ще мога и сам да ги сменя маркучите.
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 01 юли 2010, 21:48
от aniaeg
без проблем можеш сам да си ги смениш.иначе мотора как работи след като загрее

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 02 юли 2010, 15:17
от ddurabbura
Ами след като запали работи добре. Още нищо не сме му правили, ама един майстор казл, че сигурно помпата е проблема или двигателя...ама нещо ме съмнява. Как може да се разбере дали ГНП работи нормално без да сме сменили още маркучетата. Благодаря за отговорите иначе!
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 05 юли 2010, 15:51
от ddurabbura
Здравейте отново. Оказа се, че има спукан маркуч на горивната система(този след филтъра към помпата) и сега след смяната паленето се подобри значително. Обаче забелязах, че едно жило е откачено от ГНП и не знам за какво служи. Имало е пластмасово краче или нещо такова, което се е счупило. Ето и снимка:
http://travoltino.snimka.bg/hobby/fdsfd ... 4.19504388" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 05 юли 2010, 15:56
от nikolovvd
Иска парола! >:D<:
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 05 юли 2010, 16:18
от aniaeg
nikolovvd написа:Иска парола! >:D<:
Абсолютно вярно

Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 05 юли 2010, 18:51
от ddurabbura
Съжалявам. Вижте сега:
http://travoltino.snimka.bg/automobiles/ford.515446" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 06 юли 2010, 14:31
от ddurabbura
Още един последен въпрос. Значи от горивния филтър към помпата маркучето минава през едно нещо дето ми прилича на някакво клапанче. Понеже след смяната на маркуча не съм го сложил отново и се чудя дали си може и без него и за какво служи?
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 06 юли 2010, 17:03
от aniaeg
сложи си го,може би става въпрос за някакво възвратно клапанче
Re: Форд Ескорт 1.8Д - трудно пали
Публикувано: 09 юли 2010, 17:19
от ^^devil_boy^^
Аз карам и без него и нямам проблеми. Относно снимката аз съм със същия двигател но моята помпа е по различна, но предполагам тва трябва да е смукач защото на моята помпа има нещо подобно само че е електрическо като запаля колата, опъва жилото и колата държи малко по високи обороти които се успокояват след 10-15 секунди работа, нещо като при бензиновите инжекциони.
Помпата се разваля трудно поне при мен стана 2-2.5 години ми капи помпата и колата си пали зимата и си върви що-годе добре, но сега преди зимата съм се наканил да си я оправя/някаквии гумени уплътнения трябвало да се сменят/