Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
Интересен проблем при мойто фокусче 1999год 1800 куб 16 винтила зетек.
От скоро имам газова уредба и колата си работи нормално на газ като изключим ,че от време на време ми гасне колата но това е заради дросел сензора който се каня да сменя, но се недостигат средства. Проблема е, че колата не работи на бензин или по точно сутрин когато запаля колата на бензин веднага гасне ако не подадеш веднага газ за да превключи на газ. Интересното е, че след като загрее колата пали на бензин и си даржи обороти и също може да се форсира на безнин и не гасне, но проблема идва веднага след като задържа колата на едни обороти и тя се задави и гасне . Същото се получава и когато се опитам да подкарам колата на безнин и тя гасне. Моля Ви за помощ. Смених горивния филтър но не от него, откачих маркуча за бензина и когато запаля немога да удържа притока на бензин от което става ясно че бензиновата помпа дава добро налягане. Друго от какво може да е се надявам вие да ми кажете. Възможно ли е да е от дросел сензора или другия проблевм които ми показва диагностиката е всс датчика за километража но той няма нищо общо.
От скоро имам газова уредба и колата си работи нормално на газ като изключим ,че от време на време ми гасне колата но това е заради дросел сензора който се каня да сменя, но се недостигат средства. Проблема е, че колата не работи на бензин или по точно сутрин когато запаля колата на бензин веднага гасне ако не подадеш веднага газ за да превключи на газ. Интересното е, че след като загрее колата пали на бензин и си даржи обороти и също може да се форсира на безнин и не гасне, но проблема идва веднага след като задържа колата на едни обороти и тя се задави и гасне . Същото се получава и когато се опитам да подкарам колата на безнин и тя гасне. Моля Ви за помощ. Смених горивния филтър но не от него, откачих маркуча за бензина и когато запаля немога да удържа притока на бензин от което става ясно че бензиновата помпа дава добро налягане. Друго от какво може да е се надявам вие да ми кажете. Възможно ли е да е от дросел сензора или другия проблевм които ми показва диагностиката е всс датчика за километража но той няма нищо общо.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
Щом студена гасне според мен ECT (engine coolant temperature) датчика подава невярна информация. Компютъра си мисли, че колата е загряла и подава по малко гориво и затова гасне. Това са мои предположения и не гарантирам, че са верни.
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
Не изклключвам това като вариант, но ще споделя пресен опит. Вчера замервах въпросния датчик. Показанията му бяха в нормата. След някаде 3 часа(предполагам колата е изтинала за толкова време) ми се наложи да пътувам до Пловдив. Качвам се в колата, като единствената разлика беше, че вместо да въртя обичайната 1 секунда да запаля въртях 3 . Направих си пъвуването до Пловдив и обратно и едва днес сутринта като проверявах маслото забелязах, че не съм закачил датчика . Тъй, че този датчик през лятото особено не може да причини, чак такива мизерий. Просто компа взима стойност като загряла кола и подава по-бедна смес. Осеща се липсата му, не чак толкова.DigiPro написа:Щом студена гасне според мен ECT (engine coolant temperature) датчика подава невярна информация. Компютъра си мисли, че колата е загряла и подава по малко гориво и затова гасне. Това са мои предположения и не гарантирам, че са верни.
P.S. Датчика ми работи нормално по стойности от аутодата 15 кОма при студен двигател, 1,7 кОма при 90 градуса.
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
други предположения
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
На бензиновата рейка трябва да има изход с клапан подобен на автомобилен вентил. Там трябва да се включи манометър и да се измери налягането при запален мотор. Това запушване на бързата връзка с пръст освен смешно е и опасно.
- bateguri
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 мар 2010, 15:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2004г.
Ford Mondeo 2008г. - Местоположение: Кюстендил
- Status: Извън линия
Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!
by_cec написа:На бензиновата рейка трябва да има изход с клапан подобен на автомобилен вентил. Там трябва да се включи манометър и да се измери налягането при запален мотор. Това запушване на бързата връзка с пръст освен смешно е и опасно.
замерихме го всичко е в норми вече не изд Ъъъъъъъъъъържам жалко че няма МП в моя град ще се наложи да ги навестя ама чак на заплата че там кожата ще ми свалят сигурно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта