Страница 1 от 1

Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 12 юли 2010, 20:03
от bateguri
Интересен проблем при мойто фокусче 1999год 1800 куб 16 винтила зетек.
От скоро имам газова уредба и колата си работи нормално на газ като изключим ,че от време на време ми гасне колата но това е заради дросел сензора който се каня да сменя, но се недостигат средства. Проблема е, че колата не работи на бензин или по точно сутрин когато запаля колата на бензин веднага гасне ако не подадеш веднага газ за да превключи на газ. Интересното е, че след като загрее колата пали на бензин и си даржи обороти и също може да се форсира на безнин и не гасне, но проблема идва веднага след като задържа колата на едни обороти и тя се задави и гасне . Същото се получава и когато се опитам да подкарам колата на безнин и тя гасне. Моля Ви за помощ. Смених горивния филтър но не от него, откачих маркуча за бензина и когато запаля немога да удържа притока на бензин от което става ясно че бензиновата помпа дава добро налягане. Друго от какво може да е се надявам вие да ми кажете. Възможно ли е да е от дросел сензора или другия проблевм които ми показва диагностиката е всс датчика за километража но той няма нищо общо.

Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 13 юли 2010, 10:33
от DigiPro
Щом студена гасне според мен ECT (engine coolant temperature) датчика подава невярна информация. Компютъра си мисли, че колата е загряла и подава по малко гориво и затова гасне. Това са мои предположения и не гарантирам, че са верни.

Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 13 юли 2010, 17:07
от deathstorm
DigiPro написа:Щом студена гасне според мен ECT (engine coolant temperature) датчика подава невярна информация. Компютъра си мисли, че колата е загряла и подава по малко гориво и затова гасне. Това са мои предположения и не гарантирам, че са верни.
Не изклключвам това като вариант, но ще споделя пресен опит. Вчера замервах въпросния датчик. Показанията му бяха в нормата. След някаде 3 часа(предполагам колата е изтинала за толкова време) ми се наложи да пътувам до Пловдив. Качвам се в колата, като единствената разлика беше, че вместо да въртя обичайната 1 секунда да запаля въртях 3 :D . Направих си пъвуването до Пловдив и обратно и едва днес сутринта като проверявах маслото забелязах, че не съм закачил датчика :roll: . Тъй, че този датчик през лятото особено не може да причини, чак такива мизерий. Просто компа взима стойност като загряла кола и подава по-бедна смес. Осеща се липсата му, не чак толкова.
P.S. Датчика ми работи нормално по стойности от аутодата 15 кОма при студен двигател, 1,7 кОма при 90 градуса.

Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 14 юли 2010, 17:08
от bateguri
други предположения

Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 14 юли 2010, 17:18
от by_cec
На бензиновата рейка трябва да има изход с клапан подобен на автомобилен вентил. Там трябва да се включи манометър и да се измери налягането при запален мотор. Това запушване на бързата връзка с пръст освен смешно е и опасно.

Re: Проблем при задържане на оборотите колата гасне на бензин!

Публикувано: 19 юли 2010, 15:03
от bateguri
by_cec написа:На бензиновата рейка трябва да има изход с клапан подобен на автомобилен вентил. Там трябва да се включи манометър и да се измери налягането при запален мотор. Това запушване на бързата връзка с пръст освен смешно е и опасно.

замерихме го всичко е в норми вече не изд Ъъъъъъъъъъържам жалко че няма МП в моя град ще се наложи да ги навестя ама чак на заплата че там кожата ще ми свалят сигурно.