Харчи много бензин при палене!!!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 апр 2006, 15:21

Мисля, че ламдата работи отчита правилно при топъл двигател, а при студен дава бедна смес. Има некви ламбди, които били нагреваеми и май и при студен двигател отчитат правилно, но това сам го чувал за мойта (тя е с 4 кабела). Дали е вярно - незнам. Ако можш виж твойта ламбда с колко кабели е. Ако е с 1 или 2 със сигурност не е с нагряване. Ако е с 4 има,а ако е с три не съм сигурен. някъде имаше статия по въпроса но сега нямам врема да я търся. Май беше в сайта .

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 26 апр 2006, 15:31

Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.

Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.
...дрън-дрън...мноо важно...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 15:36

snaiperisto написа:Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.

Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.

Ей това е интересно, че няма локви а бензина изчезва...... :shock:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 26 апр 2006, 15:42

TIN написа:
snaiperisto написа:Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.

Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.

Ей това е интересно, че няма локви а бензина изчезва...... :shock:
Жалко , по добре да имаше локви...по евтино щеше да ти излезне.
...дрън-дрън...мноо важно...

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 26 апр 2006, 18:01

TIN написа: Хм, до колкото знам ламбдата подава на комп. информация за сместта, т.е. трябва да го прави и при студен двигател ?
защо да не я включва в сметките тогава ?!!!!!!!!!
Не е ли възможно да му подава грешна такава ...и за това да се получава това... ?
Ламда сондата почва да работи след като се загрее до 300-350 градуса преди това не бачка. За това новите сонди са с подгреватели но точно колко след запалване на двигателя започва да функционира немога да кажа :roll:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 26 апр 2006, 19:03

При компютърна диагностика в МП изчакват колата да загрее над 70 градуса за да може да пуснат теста. Иначе самия тест не тръгва. Обяснението е именно това че компютъра определя сместа на база някакви предварително заложени параметри и не се съобразява с повечето датчици.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 апр 2006, 19:05

т.е. ако рестартирам компа дали ще се оправи, защото преди посещението в МП не го правеше това....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 26 апр 2006, 23:09

TIN написа:т.е. ако рестартирам компа дали ще се оправи, защото преди посещението в МП не го правеше това....
Баси :shock:
Ти верно каза в първия пост, че след диагностика в МП се е почнало !!!
МноУ странно!?!?!
Ми кога е било ?
Не можеш ли да се върнеш и да им ревеш на тиквите ?
snaiperisto:
При мен ако се омешат газ/бензин става свинщина, ама аз съм карбуратор а в случая е инДжекция и затва спрях да се напъвам щото инжекциите ма никак не съм ги ползвал.
TIN, до момента нямаме участник които да е страдал от такова нещо, та като решиш загадката надявам се да споделиш отговора с нас :)

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 26 апр 2006, 23:19

Според мен трябва само да ти се регулира горивната смес. трябва малко да се обедни.Не знам при твоя модел как се регулира това. но според мен не е от сондата.

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 26 апр 2006, 23:22

Georgiev написа:Според мен трябва само да ти се регулира горивната смес. трябва малко да се обедни.Не знам при твоя модел как се регулира това. но според мен не е от сондата.
Нищо не се регулира инжекциона сам си го коригира от показанията на датчиците :roll:

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 26 апр 2006, 23:25

Прав си това не го съобразих.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 27 апр 2006, 08:38

:)
Вчера вечер реших все пак да рестартирам компа, да не би да са го омазали в МП.
И познайте.......колата тръгна....и спря да харчи бензин.....
Закачих акумулатора обучих го както пише тук....3 мин на место 2 с 1200 оборота и послед 10км покарах...
Ми ...никакво мърдане на бензиномера.... :)
Тази вечер имам 150 км преход и ще тествам допълнително, но преди я карах доста без да наливам много много бензин...веднъж месечно по 5 до 10 литра....а минавам по 2000 средно ( понякога и повече) на месец....с често палене...като я оставям и да позагрее ( до като затвоя гаража), тръгвам и на бензин....
Просто в МП, ми казаха проблем с Ламбдата и съмнение за запушени инжектори..за това прекъсвала при студен двигател....е, скоро ще сменям гарнитура на главата и ще видя и инжекторите в какво състояние са....но просто ....не ми се ходи в МП дори за диагностика вече.....само резервни части...това е...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 26 май 2006, 11:59

Колеги, проблема се оказа в инжекторите.
Колата прекъсваше студена......закарах я в Бош сервиз в ПЛовдив, намира се на Кукленско шосе, почистиха ми ги за 50лв и сега няма проблеми...нито прекъсва, нито мени обороти, да не казвам че с 20 лв и вече 20 паления бензина е мръднал съвсем мъничко :)
Чистете дюзите полза има!

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 26 май 2006, 22:22

Мисля, че те лъже стрелката на бензиномера. Като всички Фордове тя не се нулира при гасене и зависи не толкова от наклона, а от напрежението на акумулатора. Следователно - акумулатора ти е слаб и след палене, вадене от гаража, гасене и после пак вкарване ще мръдне заради спадналото напрежение. :!:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 май 2006, 21:18

TIN написа:Не знам....но направо .....ще трявба да се кара на сервиз явно...
Моя опит от почти 4 години на газ - грубо на месец сипвам бензин за 20лв и предполагам почти го изгарям. Това в литри варира, щото цената много се мени(на бензина)....в километри минимум 200 седмично, по 2 паления на бензин на ден за по 1-2км в зависимост от времето.....

Това последното за шишето - не си го и помисляй! Нашето гориво е под налягане още от резервоара!

УФФ! Така,е! Като бързам и не съобразявам, че давам отговор още на 1-ва страница..па то имало още 2!!! *00124*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 29 май 2006, 23:53

През 1990 година в бензиновата криза точно с този номер с шишето, само че на москвич, видях как студения двигател излапа половин литър при палене. От центъра на Правец до бензиностанцията на мотела глътна и останалата част от 1 литър. У Ж А С ! А трябваше да ходим до София.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 юни 2006, 13:34

*00118*
Той москвича папа каквото и колкото му сложиш...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта