Харчи много бензин при палене!!!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Мисля, че ламдата работи отчита правилно при топъл двигател, а при студен дава бедна смес. Има некви ламбди, които били нагреваеми и май и при студен двигател отчитат правилно, но това сам го чувал за мойта (тя е с 4 кабела). Дали е вярно - незнам. Ако можш виж твойта ламбда с колко кабели е. Ако е с 1 или 2 със сигурност не е с нагряване. Ако е с 4 има,а ако е с три не съм сигурен. някъде имаше статия по въпроса но сега нямам врема да я търся. Май беше в сайта .
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.
Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.
Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
snaiperisto написа:Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.
Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.
Ей това е интересно, че няма локви а бензина изчезва......
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Жалко , по добре да имаше локви...по евтино щеше да ти излезне.TIN написа:snaiperisto написа:Интересно , никой от потърпевшите не каза : ИМА или НЯМА локви под колата. При тия астрономически количества за които говорите за мене обяснението е следното : ел. помпа прави налягане , колата си харчи колкото и трябва от бензина , останалото отива обратно , ако има скъсан маркуч на обратния бензин ситуацията е точно такава: колата пали на бензин , работи нормално , тече безгрижно , колегата превключва на газ , бенз. помпа спира и теча спира...е това е.
Паци : може да караш на газ и да ти пуска бензин без да го усетиш , пресушавали сме резервоари доката караме на газ , само че периода е бая дълъг.
Ей това е интересно, че няма локви а бензина изчезва......
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- Status: Извън линия
Ламда сондата почва да работи след като се загрее до 300-350 градуса преди това не бачка. За това новите сонди са с подгреватели но точно колко след запалване на двигателя започва да функционира немога да кажаTIN написа: Хм, до колкото знам ламбдата подава на комп. информация за сместта, т.е. трябва да го прави и при студен двигател ?
защо да не я включва в сметките тогава ?!!!!!!!!!
Не е ли възможно да му подава грешна такава ...и за това да се получава това... ?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
БасиTIN написа:т.е. ако рестартирам компа дали ще се оправи, защото преди посещението в МП не го правеше това....
Ти верно каза в първия пост, че след диагностика в МП се е почнало !!!
МноУ странно!?!?!
Ми кога е било ?
Не можеш ли да се върнеш и да им ревеш на тиквите ?
snaiperisto:
При мен ако се омешат газ/бензин става свинщина, ама аз съм карбуратор а в случая е инДжекция и затва спрях да се напъвам щото инжекциите ма никак не съм ги ползвал.
TIN, до момента нямаме участник които да е страдал от такова нещо, та като решиш загадката надявам се да споделиш отговора с нас
-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Вчера вечер реших все пак да рестартирам компа, да не би да са го омазали в МП.
И познайте.......колата тръгна....и спря да харчи бензин.....
Закачих акумулатора обучих го както пише тук....3 мин на место 2 с 1200 оборота и послед 10км покарах...
Ми ...никакво мърдане на бензиномера....
Тази вечер имам 150 км преход и ще тествам допълнително, но преди я карах доста без да наливам много много бензин...веднъж месечно по 5 до 10 литра....а минавам по 2000 средно ( понякога и повече) на месец....с често палене...като я оставям и да позагрее ( до като затвоя гаража), тръгвам и на бензин....
Просто в МП, ми казаха проблем с Ламбдата и съмнение за запушени инжектори..за това прекъсвала при студен двигател....е, скоро ще сменям гарнитура на главата и ще видя и инжекторите в какво състояние са....но просто ....не ми се ходи в МП дори за диагностика вече.....само резервни части...това е...
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Колеги, проблема се оказа в инжекторите.
Колата прекъсваше студена......закарах я в Бош сервиз в ПЛовдив, намира се на Кукленско шосе, почистиха ми ги за 50лв и сега няма проблеми...нито прекъсва, нито мени обороти, да не казвам че с 20 лв и вече 20 паления бензина е мръднал съвсем мъничко
Чистете дюзите полза има!
Колата прекъсваше студена......закарах я в Бош сервиз в ПЛовдив, намира се на Кукленско шосе, почистиха ми ги за 50лв и сега няма проблеми...нито прекъсва, нито мени обороти, да не казвам че с 20 лв и вече 20 паления бензина е мръднал съвсем мъничко
Чистете дюзите полза има!
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Мисля, че те лъже стрелката на бензиномера. Като всички Фордове тя не се нулира при гасене и зависи не толкова от наклона, а от напрежението на акумулатора. Следователно - акумулатора ти е слаб и след палене, вадене от гаража, гасене и после пак вкарване ще мръдне заради спадналото напрежение.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Моя опит от почти 4 години на газ - грубо на месец сипвам бензин за 20лв и предполагам почти го изгарям. Това в литри варира, щото цената много се мени(на бензина)....в километри минимум 200 седмично, по 2 паления на бензин на ден за по 1-2км в зависимост от времето.....TIN написа:Не знам....но направо .....ще трявба да се кара на сервиз явно...
Това последното за шишето - не си го и помисляй! Нашето гориво е под налягане още от резервоара!
УФФ! Така,е! Като бързам и не съобразявам, че давам отговор още на 1-ва страница..па то имало още 2!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта