Страница 1 от 1

двигателя тресе на задна

Публикувано: 27 апр 2006, 17:39
от jack71
но само на полусъединител. като отпусна докрай спира тресенето. ама е много силно. при потегляне на първа разтриса но много слабо. дали е изметнат притескател?? има ли някой идея.

Публикувано: 27 апр 2006, 18:25
от Peter_CLX
По-скоро демпфер в съединителя е заминал, ама може да провериш и окачването на двигателя - някой тампон може също да е причина за по-силното тресене на задна.

Публикувано: 27 апр 2006, 23:29
от Georgiev
Възможно е да ти е заминал аксиалния лагер. Аз съм имал такъв случай.Беше ми се износила самата основа налагера където се плъзга по вала.Незнам дали се изразявам точно, но така се беше износил че при натискане на съединителя самия лагер не натискаше равномерно всички палци на пружината и диска не опира равномерно. Беше ми се износил неравномерно та смених и лагера и диска. Ти усещаш тресене на задна защото пускаш по внимателно и задържаш повече съединителя. Докато при потегляне напред ако подаваш повече газ и пускаш по бързо педала нямада ти тресе. Поне при мен беше така.
Според мен е от лагера.

Публикувано: 28 апр 2006, 09:51
от jack71
преди две седмици свалях ск. кутия. лагера ми изглеждаше ок. нямаше хлабина...затова и не го смених. мързеше ме пък и бързах да я сглобя и не прегледах притескатела и феродото а само пружините. бяха леко протрити при лагера където опира но не чак близо до счупване.
я я пак това за демпфера на съединителя?аз така точно не ги знам .. наричам ги онова желязо тук и онова желязо там. :oops: та кое желязо е това??
главния проблем е че не ми се сваля вече ск. кутия. нещо ми писна за 2 седмици 2 пъти. а пък е тежка ма.. и. а аз съм хилка не кат снайпериста :)

Публикувано: 28 апр 2006, 10:15
от cossy
При заминал аксиален не трябва ли да се усеща пулсиране като се натисне леко съединителя на самия педал, а не двигателя да трепери?

Публикувано: 28 апр 2006, 11:21
от jack71
абе би трябвало наистина да е като пулсиране щото като натискаш съединителя тогава лагера зацепва в пружините на притискателя и ако не върти гладко и равномерно предава биенето и към лоста на жилото на педала... абе теории които на практика изглеждат другояче.
та кое желязо беше демпфер??

Публикувано: 28 апр 2006, 15:29
от Peter_CLX
jack71 написа:абе би трябвало наистина да е като пулсиране щото като натискаш съединителя тогава лагера зацепва в пружините на притискателя и ако не върти гладко и равномерно предава биенето и към лоста на жилото на педала... абе теории които на практика изглеждат другояче.
та кое желязо беше демпфер??
Демпфер, от това което знам аз за съединителя, представлява пружина, или по-точно няколко пружини (например 6), разположени концентрично около централния отвор на феродовия диск. Функцията на тези пружини е да обират точно такива колебания в трансмисията при зацепване на съединителя (при потегляне). Т.е. връзката между самия феродов диск (пръстена) и вторичния вал не е твърда, а има известен ход на малък ъгъл между двете. И ако се е получило например някакво заклинване в този механизъм, резултатът ще е такова тресене при потегляне. Предполагам че със смяна на феродовия диск проблемът ще се реши.

Публикувано: 28 апр 2006, 15:45
от jack71
ахаааа. това ти ми било демпфер. ония пружини на феродовия диск. и ся кво пак трябва да я свалям . аман . утре на кафе може да свърша тая работа. (ако не ме мързи) е благодарско за просветлението.
offtopic абе не ми маркира нещи непрочетените нови теми :?