Страница 1 от 1
fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 04 сеп 2010, 10:52
от чарли74
фиестата пали на 3-4 път.не мога да мина прeглед защото има високо ниво на газовете.има ли някои идея от какво може да е?филтъра е сменян свещите са нови и сега е 35-40gradusa в испания.малко и препушва в повече.колата е 96г.модел
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 05:56
от gazetto
Виж за въздух по системата.......има много теми
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 07:08
от Sasho85
Кога пали трудно? Когато е студена или топла или постояно.
Замерете компресията най-напред
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 09:18
от specialista
За да има горене,трябва да има три неща по едно и също време,а именно 1.гориво(правилна порция подадена в правилния момент) 2.въздух(съдържащ достатъчно кислород)-обикновено го приемаме за константа и не му обръщаме достатъчно внимание. 3.среда в която да се случи запалването.В случая средата е и условие за само запалване(компресията).
В моята практика често се сблъсквам с този проблем на непалещи коли.В крайна сметка проблема винаги се открива и винаги липсва едно от горните условия за горене.До колкото разбрах живееш в Испания ,а там е топло и ако няма проблем с доставката на гориво,то тогава отиваме на лошия вариан а за теб той е да хвърлиш колата.Не вярвам там някой да се захване да и прави ремонт на мотора при положение че колата струва далеч по-малко.Все пак кажи какво можеш да направиш сам като проверка да те насоча повече.Примерно можеш ли сам да си провериш хлабината на клапаните;центровката по ангренажните ремъци;наличие на гориво преди и след ГНП-то;захранване на ел.клапана пуск/стоп.Ако си скаран с техниката трябва да се плаща по-сервизи,а там това едва ли е добре дошло.
Поздрави!!!
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 13:26
от чарли74
аз мисля че е от инжектори или разпръсквачи.миналата година минах преглед на косъм заради газовете но тази година са по високи и не мога да мина преглед.иначе колата си има тяга като преди и върви доста прилично но пуши повече от нормалното.мисля че е от впръскването на горивото защото топла студена пали трудно.а по въпроса за компресията като и отпусна гazта на 5 започва да спира долу горе като бензинова.въздушен горивен филтър са сменени преди 5-6хил.км.тук нафтата е доста добра.няманищо общос тази в бг.
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 20:26
от specialista
Това вече е насочваща информация.Кажи какъв е цвета на пушека в момента на старт,по време на товар също.
Като търсиш помощ бъди по-сговорчив бе човек,имам чуството че ти вадя думите с ченгел.Всяка дума на мен ми говори нещо за поведението на мотора.Не спестявай нищо моля.
Поздрави!!!
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 05 сеп 2010, 23:11
от methodboy
Прибавете и тоците към списака с проблемите. С ескортчето брах прилично ядове заради кофти акумулатор, кофти клема и алтернатор поставен на място което предразполага към сабиране на мизерии(това последното инженерите на форд са си го оправили понатам в годините). Всичко това водеше до много трудно палене сутрин и след като престои 1,5 часа.
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 06 сеп 2010, 08:57
от чарли74
пушека си е черен като при подаване на много газ при ускорение.не са тоците защото няма връзка с изгорелите газове.егр е изолиран.при замерване на газовете подават пълна газ и тогава гледат на екрана на компютъра.тук един имаше същия проблем но колата му е ровер.струваше му 700е ремонта,но не може да ми каже какво са му правили защото не разбира нищо
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 06 сеп 2010, 17:00
от specialista
чарли74 написа:пушека си е черен като при подаване на много газ при ускорение.не са тоците защото няма връзка с изгорелите газове.егр е изолиран.при замерване на газовете подават пълна газ и тогава гледат на екрана на компютъра.тук един имаше същия проблем но колата му е ровер.струваше му 700е ремонта,но не може да ми каже какво са му правили защото не разбира нищо
ЕГР-а как е изолиран? Като му се извади маркуча или като се направи така че изгорели газове да не попадат в колектора?
Черния пушек е симптом на две неща.Първо на неправилен момент на впръскване-само че тогава долавя и характерен звук от мотора(твърда работа дори чукане).Второ недостиг на въздух за впръсканата порция-това е когато е задръстен въздушния филтър или има пропуски след турбото при вариантите с турбо.Отворения ЕГР прави подобни неща.Ти казваш че непали нито топла нито студена,също така че и свещите са проверени.Проверено ли е дали ходи ток до шината на свещите?
А релето как работи?Проверено ли е за хермитичност системата на горивото(за въздух). Със каква скорост върти стартера? Акомулатора наред ли е?Филтър въздушен сменен ли е ?Гориво има ли до ГНП-то?А след него?Някой поглеждал ли е хлабината на клапаните?Центровката как е? Скоро да са сменяни ангренажните ремъци?
Все въпроси на които ако има отговор или се направи проверка зайчето ще изкочи от някъде!
Поздрави!!!
п.с. Това с компресията дето си го дал като пример е много смешно.Вярвам на уреди(на показанията им) Като пуснеш газта всяка спира,а на тази даже и спира и горивото на 100%
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 06 сеп 2010, 23:47
от чарли74
филтрите са на 5-6хил км.не знам какво общо имат газовете със въздуха по системата.както казах миналата година беше на косъм за газове.егр сам го изолирал от тръбичката.ако не се лъжа той функционира на ниски обороти а на високиси е затворен и не циркулират газовете от изпускателния колектор,защото ако е заседнал в отворено положение няма да има мощност при по висока скорост
Re: fiesta 1.8d трудно пали
Публикувано: 07 сеп 2010, 20:57
от specialista
Аз съм ти нахвърлил толкова много неща за проверка ,така че все ще се открие проблема.Това че си извадил маркуча на ЕГР-а не значи че е изолиран на 100%
Успех!!!