Страница 1 от 1

Семеринг на диференциала......

Публикувано: 03 май 2006, 10:11
от valboy
Здравейте! Докато както си седях под колата да дебна жената къде ще ходи видях, че семеринга на диферециала нeщо сълзи..... не капе , а сълзи леко. Питах и ми казаха, ако го сменям да е оригинален иначе ще изкара 2-3 месеца и пак?! Някой сменял ли е? Дайте препоръки евентуално!

Публикувано: 03 май 2006, 11:51
от kEFi
Аз съм сменял. 2 пъти. Един път като сменях карета и втори-само тях, при това в МП. И в двата случая - там, където е сълзяло - пак сълзи....така, че вече не ми прави впечатление, нито пък проблем...

Публикувано: 03 май 2006, 12:00
от jack71
само си следете маслото в ск. кутия да не сменяте като мен сателити и кво още не.сълзичка по сълзичка масло накрая рев с пълно гърло и истински сълзи :)
иначе за тия семеринги знам само че са със посокатова е по специалното. т.е. има една стрелкичка на семеринга която показва накъде да се върти вала като караш напред. иначе се скапват

Публикувано: 03 май 2006, 12:20
от Georgiev
Много е важно семерингата да истинска.На предния ми Ескорт 82г. сменях такава.Изкара точно 100 метра докато я прибера от гаража където си я правих до тоя в който я държах.На сутринта след ремонта имаше локва. Естествено веднага последва втори такъв. Но след старателен оглед на семерингата(който трябваше да направякогато я купувах или поне като я слагах , ане в последствие) видях че на нея пише "ОТОСАН". Купих си друга на която не пише това 50000 ме изкара а следващия собственик незнам колко.Така че внимавай при покупката. Не са скъпи ама разправията с ремонта е голяма .

Публикувано: 03 май 2006, 16:07
от valboy
Миналата седмица реших да видя как е маслото. Развих пробката и ....нищо не потече!!!?! Веднага тичнах за масло. Взех един литър като си мислехме, че ще остане- да, да, а ма не, пое си го цялото докато прелее. В смисъл като се отвърти пробката трябвало леко да протече маслото....!?? А пък колата в момента е с по-високи гуми отзад.
Иначе не прави локви никакви, ама пък сълзи, та се зачудих за смяна евентуално.

Публикувано: 06 май 2006, 12:41
от fiestaracing
:D Факт:когато текне семеринга на диференциала(кутии B5.IB5,MTX)и го смените с нов,дори и оригинален,маслото пак си тече!Проблема е в самия диференциал-дори и лагерите му да не вият след пробег от над 180-200к км се появява малък (едвадоловим) луфт който значително влияе на качеството на уплътняване!До сега съм сменял моите поне 3 пъти и пак си омаслява!
Решение:просто си доливайте масло(правя го веднъж годишно по около 400-600ml)или сменете лагерите на диференциала!Друг вариант няма!
Информацията е проверена многократно-наблюдение на около 20 кутии за период от 2 години!

Публикувано: 06 май 2006, 13:02
от valboy
Благодаря на всички за отзивите!!!
След като обмислих мненията във форума, а и извън него стигнах до решението да не го закачам засега- в смисъл само смяната на семеринга няма да ми реши проблема, а пък засега този теч не е фатален, но ще си го следя все пак!
:)

Публикувано: 09 май 2006, 19:38
от fiestaracing
:D Просто си проверявай от време на време нивото в кутията!Това е най-скромното евтино и безболезнено решение !ЗА СЕГА!