Моята фурия трудно пали....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
cleo1984
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 30 сеп 2010, 18:58
Модел на автомобила: FORD
Status: Извън линия

Моята фурия трудно пали....

Мнение от cleo1984 » 30 сеп 2010, 19:09

Модела е 1,8 ТДДИ ДИЗЕЛ
трудно пали когато е студено иначе няма проблем,сменил съм свещите

Помагайте!!!!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от ЯЛТА » 30 сеп 2010, 19:34

Трябва ти специалист , компресия , помпа , дюзи , и т.н. , и дай повече информация : град , модел , година , с една дума всичко ! >:D<:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от madboy » 30 сеп 2010, 19:35

Не се издавай бре, колега! :mrgreen:

Провери ли поне подгревните свещи?
Последна промяна от madboy на 01 окт 2010, 13:12, променено общо 1 път.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Mersinko
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 04 фев 2010, 01:43
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4i 16V (90 Hp) 1997
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от Mersinko » 01 окт 2010, 00:47

Почвай да чуроликаш на мотора, така ще си помисли че е пролет и ще запали... ако и така не стане смени марката *00133*

Потребителски аватар
Divia
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от Divia » 01 окт 2010, 10:43

Нафтовият филтър сменен ли е? Ако не е смени го и виж дали ще се оправи.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от specialista » 01 окт 2010, 23:04

Проблема е на друго място!Колегата добре те е попитал за това от къде си?Явно знае как да му бее :D .Аз също имам
идея за лек,но без да съм се запознал с пациента няма как да стане.
Успех!!!

p.s.и определено не е от износване на мотора!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от Kamazabg » 22 окт 2010, 18:03

Най- напред си виж подгряването. Казваш сменил си свещите, а релето напълно изправно ли е ? Свети ли ти лампичката когато подгрява? Чува ли се щракането на релето, когато дадеш на контакт ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от specialista » 24 окт 2010, 20:50

Момчета хванали сте се за тези свещи като удавник за сламка.Никой не обръща внимание на това че става въпрос за Фокус.Там мотора е с директно впръскване и пали като трактор когато всичко е наред.В конкретния случай може да се учудите много,но свещите се включват при температура под +10гр.Даже ще ви изненадам още,има система за включване на подгрева след като е запалил мотора,така че за самия старт може да не се включат , но после се включват ,е въпрос на температура е все пак,може и да не се включат.
Проблема е на друго място,но тъй като колегата който пусна темата не се интересува смятам да не коментирам.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от Kamazabg » 25 окт 2010, 22:05

Къде пише, че е Фокус ? Не съм го видял. Пише само едно "ТДДИ", което нищо не ми говори за модел ?
Изображение Изображение

Потребителски аватар
krasimir_petev
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 21 юни 2008, 17:15
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 Endura DE 98г., Ford Tourneo Connect 06 1.8 TDCi (90 магарета)
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от krasimir_petev » 25 окт 2010, 22:22

Е то принципно няма никакво значение (спрямо проблема) в какво купе е сложен двигателя. 1.8 Di се слага във Фиеста и Фокус като при последния и в 2-та му варианта (75 и 90 к.с.)

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Моята фурия трудно пали....

Мнение от specialista » 26 окт 2010, 22:12

И от мен едно извинение като видя ТДДИ и вднага го свързвам с Фокус,това незначи че няма проблем без значение къде е монтиран.Тук филма е много цветен като се има впредвид с каква пома е оборудвана колата.Все пак ако всичко е наред колата е добра.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта