Грешка 211, profile ignition pickup signal
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Грешка 211, profile ignition pickup signal
Здравейте
вчера се като се прибирах от колежа всичко беше нормално с колата, паркирах, загасих и това е.
Днес се качвам въртя и ... не пали. Върти много силно и бързо, т.е. акумулатора е добър. 1.6i EFI е двигателя, до инжекторите има един вентил предполагам за тест на налягането, като го натисна излиза бензин от там, помпата също се чува да върти и качва.
След това извадих едната лула и читава свещ и помолих един човек да върти - няма искра.
Извадих тестера за грешки дето си направих и освен обичайните изникна и "error 211 - profile ignition pickup signal"
Порових малко в нета и срещнах мнения, че може да е или от датчика за позиция на колянов вал, датчик на хол (или каквото е там при двигателите с дистрибуторна капачка каквато аз нямам (EFI)) или модула за електронно палене, който е една черна плочка (предполагам) над казанчето за водата.
Какво може да даде фира така за една нощ без да е имало проблем преди това? Може ли това да е причината да не ми подава искра? Къде се намира този 'сензор' за позицията на коляновия вал?
вчера се като се прибирах от колежа всичко беше нормално с колата, паркирах, загасих и това е.
Днес се качвам въртя и ... не пали. Върти много силно и бързо, т.е. акумулатора е добър. 1.6i EFI е двигателя, до инжекторите има един вентил предполагам за тест на налягането, като го натисна излиза бензин от там, помпата също се чува да върти и качва.
След това извадих едната лула и читава свещ и помолих един човек да върти - няма искра.
Извадих тестера за грешки дето си направих и освен обичайните изникна и "error 211 - profile ignition pickup signal"
Порових малко в нета и срещнах мнения, че може да е или от датчика за позиция на колянов вал, датчик на хол (или каквото е там при двигателите с дистрибуторна капачка каквато аз нямам (EFI)) или модула за електронно палене, който е една черна плочка (предполагам) над казанчето за водата.
Какво може да даде фира така за една нощ без да е имало проблем преди това? Може ли това да е причината да не ми подава искра? Къде се намира този 'сензор' за позицията на коляновия вал?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 559
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal
Щом колата не пали изобщо най-вероянтно е датчика на хол на коляновия вал. Аз имах същата грешка в паметта, но колата никога не е спирала да пали. При мен изчезна от самосебеси. Иначе имаш и датчик за позицията на разпределителния вал. Намира се на 4ти цилинрър, на всмукателния разпределителен вал, точно над бензиновата рейка. Провери си тия два датчика, но предполагам е този на коляновия, защото доколкото съм запознат компютъра се ориентира главно по него, а този на разпределителния вал отговаря само за изменяне ълъла на запалването. Датчика на коляновия вал се намира някъде около стартера на доста забутано място. Успех.
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal
Чети тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal
Благодаря.evg2 написа:Чети тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Така и не запалих. Дойдоха да ме издърпат до близкия сервиз. Докато ме дърпаха реших да дам на контакт вкарам една 3-та за пробата и запали. От тогава и до днес все си пали веднага както преди. Какво става не знам.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 82 госта