Грешка 211, profile ignition pickup signal

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Грешка 211, profile ignition pickup signal

Мнение от opex » 13 окт 2010, 11:49

Здравейте
вчера се като се прибирах от колежа всичко беше нормално с колата, паркирах, загасих и това е.
Днес се качвам въртя и ... не пали. Върти много силно и бързо, т.е. акумулатора е добър. 1.6i EFI е двигателя, до инжекторите има един вентил предполагам за тест на налягането, като го натисна излиза бензин от там, помпата също се чува да върти и качва.
След това извадих едната лула и читава свещ и помолих един човек да върти - няма искра.
Извадих тестера за грешки дето си направих и освен обичайните изникна и "error 211 - profile ignition pickup signal"
Порових малко в нета и срещнах мнения, че може да е или от датчика за позиция на колянов вал, датчик на хол (или каквото е там при двигателите с дистрибуторна капачка каквато аз нямам (EFI)) или модула за електронно палене, който е една черна плочка (предполагам) над казанчето за водата.

Какво може да даде фира така за една нощ без да е имало проблем преди това? Може ли това да е причината да не ми подава искра? Къде се намира този 'сензор' за позицията на коляновия вал?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal

Мнение от deathstorm » 14 окт 2010, 18:09

Щом колата не пали изобщо най-вероянтно е датчика на хол на коляновия вал. Аз имах същата грешка в паметта, но колата никога не е спирала да пали. При мен изчезна от самосебеси. Иначе имаш и датчик за позицията на разпределителния вал. Намира се на 4ти цилинрър, на всмукателния разпределителен вал, точно над бензиновата рейка. Провери си тия два датчика, но предполагам е този на коляновия, защото доколкото съм запознат компютъра се ориентира главно по него, а този на разпределителния вал отговаря само за изменяне ълъла на запалването. Датчика на коляновия вал се намира някъде около стартера на доста забутано място. Успех.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal

Мнение от evg2 » 14 окт 2010, 19:21

Чети тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Грешка 211, profile ignition pickup signal

Мнение от opex » 15 окт 2010, 13:45

evg2 написа:Чети тук: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Благодаря.

Така и не запалих. Дойдоха да ме издърпат до близкия сервиз. Докато ме дърпаха реших да дам на контакт вкарам една 3-та за пробата и запали. :shock: От тогава и до днес все си пали веднага както преди. Какво става не знам.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 87 госта