След смяна на радиатора???

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
petermr
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 17 май 2008, 08:20
Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

След смяна на радиатора???

Мнение от petermr » 17 окт 2010, 14:18

Здравейте,наскоро се наложи смяна на радиатора ,след смяната се появи следния проблем-датчика за температурата(който е на таблото)постоянно показва доста висока температура(някъде окол A и L) преди едвам стигаше началото на скалата.Сега ,когато карам в града показва около средата,но ако покарам на 5та с около 120-веднага отива към края.Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик".-Преди смяната на радиатора когато я позасилех-и равномерно каране-не е мърдал датчика,даже падаше температурата.Сега ,както вече писах се покачва-та питанката ми е- Нормално ли е това и ако не ,къде да търся проблема.––––1,6 зетек-97г.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

След смяна на радиатора???

Мнение от essex » 18 окт 2010, 22:35

май се е образувал нещо като въздушен балон в системата, наливаи антифриз и карай и пак наливаи и пак карай докато не се махне :lol:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от madboy » 18 окт 2010, 23:40

За толкова каране, трябва да се е обезвъздушила системата.
Нов радиатор ли сложи? Да не сте преправяли нещо?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

boobo_1978
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 сеп 2010, 21:23
Модел на автомобила: Форд Мондео 1
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от boobo_1978 » 26 окт 2010, 01:02

Колега, аз карам Мондео 1,8 ТД и има абсолютно същия проблем като твоя. Във форума колегите мислят,че е изгоряла гарнитура на главата, но аз още не съм я правил

Между другото и при мен се появи след смяна на радиатор, купих го навремето от Ауто плюс на Козлодуй за оргиналдъ

мод: използвай бутона "промени"

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от kEFi » 27 окт 2010, 20:19

petermr написа:...Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик"...
Което значи - пробвай със смяна на температурния датчик

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от urgan » 27 окт 2010, 20:27

За кой температурен датчик си говорите. Температурния датчик който включва вентилатора и е за екуто е един, а този за показанията на таблото е друг.
Изображение

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1612
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от fordmaniac » 27 окт 2010, 21:01

Имал съм подобен случай и се оказа, че радиатора е малко по-тънък от оригиналния. На диагностиката не излиза показания на датчика на инжекциона? Това е задължителна проверка, защото е почти изключено двата да се скапят едновременно. За това с кодочетеца винаги ги проверявам. При проблем с датчика на инжекциона често влиза в авариен режим и влючва перката.
Не е изключено да има проблем със самообезвъздушаването. Или за късмет точно тогава да се е гътнал термостата! Нагледал съм се на случайности!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от noface » 31 окт 2010, 11:14

Пускай парното когато започне да прегрява и не спирай-ако парното ти започне да духа студено е ясно че си за друг термостат.А това че е по- тънък радиатора от
оригиналния точно сега при тия температури изобщо няма да е проблем.При движение на равно с висока скорост имаш най-добро охлаждане тогава перка за охлаждане
на радиатора не ти трябва.Може да пробваш и друго-като ти загрее много пипни радиатора,би трябвало ако е отворен термостата да не може да се пипа.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

boobo_1978
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 26 сеп 2010, 21:23
Модел на автомобила: Форд Мондео 1
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от boobo_1978 » 15 ное 2010, 21:28

Колега, реши ли вече проблема или времето застудя и си караш така :evil:

bXtreme8833
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: След смяна на радиатора???

Мнение от bXtreme8833 » 17 ное 2010, 15:56

Здравей колега!
Мисля, че имаме общ проблем с теб, само че аз съм с фиеста 1.4 Зетек. Ето viewtopic.php?f=9&t=42671 Все още не знам какъв е проблема. Сега ще правя анализ на антифриза, за да видя дали не е глава или гарнитура. Силно се надявам да е запушен радиатор или парен балон, както колегите по-горе казват. Доста неща направих и проблема си остава. :evil:
Fix Or Repair Daily

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта