След смяна на радиатора???
- petermr
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 17 май 2008, 08:20
- Модел на автомобила: mondeo kombi-1,6, 16v zetek E-97y12m
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
След смяна на радиатора???
Здравейте,наскоро се наложи смяна на радиатора ,след смяната се появи следния проблем-датчика за температурата(който е на таблото)постоянно показва доста висока температура(някъде окол A и L) преди едвам стигаше началото на скалата.Сега ,когато карам в града показва около средата,но ако покарам на 5та с около 120-веднага отива към края.Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик".-Преди смяната на радиатора когато я позасилех-и равномерно каране-не е мърдал датчика,даже падаше температурата.Сега ,както вече писах се покачва-та питанката ми е- Нормално ли е това и ако не ,къде да търся проблема.––––1,6 зетек-97г.
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
След смяна на радиатора???
май се е образувал нещо като въздушен балон в системата, наливаи антифриз и карай и пак наливаи и пак карай докато не се махне
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7254
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
За толкова каране, трябва да се е обезвъздушила системата.
Нов радиатор ли сложи? Да не сте преправяли нещо?
Нов радиатор ли сложи? Да не сте преправяли нещо?
Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 сеп 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Колега, аз карам Мондео 1,8 ТД и има абсолютно същия проблем като твоя. Във форума колегите мислят,че е изгоряла гарнитура на главата, но аз още не съм я правил
Между другото и при мен се появи след смяна на радиатор, купих го навремето от Ауто плюс на Козлодуй за оргиналдъ
мод: използвай бутона "промени"
Между другото и при мен се появи след смяна на радиатор, купих го навремето от Ауто плюс на Козлодуй за оргиналдъ
мод: използвай бутона "промени"
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Което значи - пробвай със смяна на температурния датчикpetermr написа:...Водих я на диагностика и показа,че има грешка в "температурен датчик"...
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
За кой температурен датчик си говорите. Температурния датчик който включва вентилатора и е за екуто е един, а този за показанията на таблото е друг.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Имал съм подобен случай и се оказа, че радиатора е малко по-тънък от оригиналния. На диагностиката не излиза показания на датчика на инжекциона? Това е задължителна проверка, защото е почти изключено двата да се скапят едновременно. За това с кодочетеца винаги ги проверявам. При проблем с датчика на инжекциона често влиза в авариен режим и влючва перката.
Не е изключено да има проблем със самообезвъздушаването. Или за късмет точно тогава да се е гътнал термостата! Нагледал съм се на случайности!
Не е изключено да има проблем със самообезвъздушаването. Или за късмет точно тогава да се е гътнал термостата! Нагледал съм се на случайности!
-
- потребител
- Мнения: 567
- Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
- Модел на автомобила: Sierra
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Пускай парното когато започне да прегрява и не спирай-ако парното ти започне да духа студено е ясно че си за друг термостат.А това че е по- тънък радиатора от
оригиналния точно сега при тия температури изобщо няма да е проблем.При движение на равно с висока скорост имаш най-добро охлаждане тогава перка за охлаждане
на радиатора не ти трябва.Може да пробваш и друго-като ти загрее много пипни радиатора,би трябвало ако е отворен термостата да не може да се пипа.
оригиналния точно сега при тия температури изобщо няма да е проблем.При движение на равно с висока скорост имаш най-добро охлаждане тогава перка за охлаждане
на радиатора не ти трябва.Може да пробваш и друго-като ти загрее много пипни радиатора,би трябвало ако е отворен термостата да не може да се пипа.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 26 сеп 2010, 21:23
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Колега, реши ли вече проблема или времето застудя и си караш така
-
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 05 ное 2007, 23:59
- Модел на автомобила: BMW 320d `02, Ford Mondeo 2.0 136 p.s, Suzuki Swift 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: След смяна на радиатора???
Здравей колега!
Мисля, че имаме общ проблем с теб, само че аз съм с фиеста 1.4 Зетек. Ето viewtopic.php?f=9&t=42671 Все още не знам какъв е проблема. Сега ще правя анализ на антифриза, за да видя дали не е глава или гарнитура. Силно се надявам да е запушен радиатор или парен балон, както колегите по-горе казват. Доста неща направих и проблема си остава.
Мисля, че имаме общ проблем с теб, само че аз съм с фиеста 1.4 Зетек. Ето viewtopic.php?f=9&t=42671 Все още не знам какъв е проблема. Сега ще правя анализ на антифриза, за да видя дали не е глава или гарнитура. Силно се надявам да е запушен радиатор или парен балон, както колегите по-горе казват. Доста неща направих и проблема си остава.
Fix Or Repair Daily
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта