FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 окт 2010, 22:50
- Модел на автомобила: форд мондео тди2000 2001г.
- Status: Извън линия
FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
Здравейте! Купих колата от мото пфое през януари.Форд Мондео тдди2 115к.с.2001г. Още в началото при студен двигател имаше проблеми с оборотите, намаляха на два три пъти, колата все пак не загасваше. През април месец при ниско ниво на резервоара ,но преди резервата , колата загасва. Оказа се липса на комуникация с имобилайзера. Обучихме го. След един месец - съшия проблем- не пали.Качвам колата на платформа карам я в Мото Пфое. Оказа се ГНП. Купувам помпа втора употреба, която в мото пфое слагат не става .Пробжам моята в Технотест София 250 лв е теста .Теста минава успешно без ремонт. Нося я в мото пфое монтират я , с триста зора запали.Сменям акумулатора. До тук 1000 лева и един месец без кола. след един месец всичко се повтаря. Угасна както си вървя преди да светне резервата(лампата е изправна ). На другия ден след 1 час опити запали тръгнах да пътувам след като заредих угасна на един баир и не запали. Оказа се ГНП - сменям транзистор за горивото, монтирам помпата - пак губи комуникация с имобилаизера. Обучавам го в мото пфое и ги питам колата запали ли , ате казват запали, но бавно вдига компресия? 12 часа по 50 лева 600 лева само за демонтаж и монтаж на главата ,а шлаифа , клапани отделно. Аз не съм съгласен. Отивам в друг сервиз дане плащам нова хиледарка - оттам ми казват колата работи пушка ела си я вземи. Отивам колата пали и тръгвам (отново има малко гориво в рервоара).30м, едно баирче на изхода и колата гасне. Пускам я на равното и след 20 мин.Запали отново гасим и я оставам във сервиза за да заредим сгориво. На другия ден изобщо не пали.ГНП-то не праща към двигателя - дали отново имобилаизера е загубил комуникация или е помпата или нещо друго е загадка така до тук общо 2000 лева 4 месеца без кола и без отговор какво става с колата. Някой ако има някаква идея нека да помага, че вече място не мога да си намеря. Чувствам се напълно безпомощен.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
Колега провери под акумулатора има едно реле,то управлява ГНП-то направо го смени или почисти отваря се лесно.Преди 3 години минах по същия път като ме успиваха да сменям помпа дюзи.http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=20868" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Петров написа:Здравейте! Купих колата от мото пфое през януари.Форд Мондео тдди2 115к.с.2001г. Още в началото при студен двигател имаше проблеми с оборотите, намаляха на два три пъти, колата все пак не загасваше. През април месец при ниско ниво на резервоара ,но преди резервата , колата загасва. Оказа се липса на комуникация с имобилайзера. Обучихме го. След един месец - съшия проблем- не пали.Качвам колата на платформа карам я в Мото Пфое. Оказа се ГНП. Купувам помпа втора употреба, която в мото пфое слагат не става .Пробжам моята в Технотест София 250 лв е теста .Теста минава успешно без ремонт. Нося я в мото пфое монтират я , с триста зора запали.Сменям акумулатора. До тук 1000 лева и един месец без кола. след един месец всичко се повтаря. Угасна както си вървя преди да светне резервата(лампата е изправна ). На другия ден след 1 час опити запали тръгнах да пътувам след като заредих угасна на един баир и не запали. Оказа се ГНП - сменям транзистор за горивото, монтирам помпата - пак губи комуникация с имобилаизера. Обучавам го в мото пфое и ги питам колата запали ли , ате казват запали, но бавно вдига компресия? 12 часа по 50 лева 600 лева само за демонтаж и монтаж на главата ,а шлаифа , клапани отделно. Аз не съм съгласен. Отивам в друг сервиз дане плащам нова хиледарка - оттам ми казват колата работи пушка ела си я вземи. Отивам колата пали и тръгвам (отново има малко гориво в рервоара).30м, едно баирче на изхода и колата гасне. Пускам я на равното и след 20 мин.Запали отново гасим и я оставам във сервиза за да заредим сгориво. На другия ден изобщо не пали.ГНП-то не праща към двигателя - дали отново имобилаизера е загубил комуникация или е помпата или нещо друго е загадка така до тук общо 2000 лева 4 месеца без кола и без отговор какво става с колата. Някой ако има някаква идея нека да помага, че вече място не мога да си намеря. Чувствам се напълно безпомощен.
Друго което ме съмнява е подкачващата помпа или някво запушване по горивопровода.Успех
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 окт 2010, 22:50
- Модел на автомобила: форд мондео тди2000 2001г.
- Status: Извън линия
Re: FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
Благодаря ти друже! Ще опитаме и това . Бъди здрав!
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
Провери и за въздух.Казваш като остане малко нафта.....Незнам как е при МК3 сондата в резервоара,но при МК2 има една гумичка дет се преебава и от там смуче. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORDМОНДЕОТДДИ2000 115к.с проблеми с паленето
ТДДИ за разлика от ТДЦИ има подкачваща помпа която е електрическа,аз бих почнал от нея
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта