Тече ли масло от двигателя?
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Тече ли масло от двигателя?
тече ли ми масло? ремонтира ли се това и защо е омаслено там?
между другото объърнете внимание и на ръждата? повод за притеснение ли е?
може ли да се махне и трябва ли ?
между другото объърнете внимание и на ръждата? повод за притеснение ли е?
може ли да се махне и трябва ли ?
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Зависи колко ти е голям теча на масло. Обикновено фиестата тече от гарнитурата на бензиновата помпа / при фиеста с карбуратор/ и като цяло от гарнитурите.
Отделно форда тече и от картера, но там да се смени гарнитурата трябва да се свали скоростната кутия / поне при автоматичната скоростна кутия/.
Но щом върви, макар и да тече не я пипай Преди време имах неблагоразумието да сменя ремък на алтернатора / само защото стария беше леко напукан/, купих нов, оригинален / от МП/, който се оказа неоргинален и който скърцаше. След рекламация сложиха стария, с който всичко е перфектно и няма странични шумове.
Изцяло подкрепям казаното " виждал ли си форд да не тече", моя отговор е карай без да пипаш много
Ръждата по двигателя е бял кахър, погледни багажника, в частта над калниците където свършват амортисьорите. Там гният, но отвътре навън, т.е. когато всичко е изгнило от долната част, се отваря пролука към асфалта.
ПП И за да не прозвучи, написаното, че имам нещо против форда, познавам една фиеста, почти връстничка ми е, цялата е изгнила, тропа, пуши, но върви и тя не е от колите, които ги глезят Единственото по-различно е, че е карана само от жена Но да не прозвучи като проява на дискриминация
Отделно форда тече и от картера, но там да се смени гарнитурата трябва да се свали скоростната кутия / поне при автоматичната скоростна кутия/.
Но щом върви, макар и да тече не я пипай Преди време имах неблагоразумието да сменя ремък на алтернатора / само защото стария беше леко напукан/, купих нов, оригинален / от МП/, който се оказа неоргинален и който скърцаше. След рекламация сложиха стария, с който всичко е перфектно и няма странични шумове.
Изцяло подкрепям казаното " виждал ли си форд да не тече", моя отговор е карай без да пипаш много
Ръждата по двигателя е бял кахър, погледни багажника, в частта над калниците където свършват амортисьорите. Там гният, но отвътре навън, т.е. когато всичко е изгнило от долната част, се отваря пролука към асфалта.
ПП И за да не прозвучи, написаното, че имам нещо против форда, познавам една фиеста, почти връстничка ми е, цялата е изгнила, тропа, пуши, но върви и тя не е от колите, които ги глезят Единственото по-различно е, че е карана само от жена Но да не прозвучи като проява на дискриминация
FORD - Feel the difference.
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
По въпроса за течовете от известно време почна да ми намалява маслото в двигателя. Помислих си че е почнала да го гори или от капака на клапаните да тече повече. Днес ходих да си правя профилактика на стартера и като го махнахме какво да видим от към маховика кухината цялата пълна с масло, стартера и той. Следователно е заминал семеринга на коляновия вал.
Аз много лесно си реших проблема и без това карам с едно наливно масло и си доливам от него, защото за да се смени въпросният семеринг трябва да се вади двигателя
А колкото до ръждата при чугуна е така няма спасение. Аз се занимавам с обработване на метали и виждам как чугуна докато седи на атмосфрени условия пак корозира.
Аз много лесно си реших проблема и без това карам с едно наливно масло и си доливам от него, защото за да се смени въпросният семеринг трябва да се вади двигателя
А колкото до ръждата при чугуна е така няма спасение. Аз се занимавам с обработване на метали и виждам как чугуна докато седи на атмосфрени условия пак корозира.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Няма връзка според мене....поне с основния въпрос в поста.Dundee написа:Я за всеки случай прочети тая ТЕМА ЗА ТУРБО
...дрън-дрън...мноо важно...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...имам познати с 406 2.0HDI реколта 2003, Bora 1.9TDI реколта 2001 и...от тях знам, че омасляване в турбото не е проблем, ако не е много (ама много)..vasilev написа:Преди седмица сменях маслото в сервиз и от там ми казаха, че от гарнитурата на турбото малко протекло масло. Има ли на идея някой трябва ли да бутам нещо, лесно ли става, или да не барам кучето когато спи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта