Тече ли масло от двигателя?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Тече ли масло от двигателя?

Мнение от licho » 12 май 2006, 00:07

тече ли ми масло? ремонтира ли се това и защо е омаслено там?

между другото объърнете внимание и на ръждата? повод за притеснение ли е?
може ли да се махне и трябва ли ?
Прикачени файлове
dvigatel.jpg
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 12 май 2006, 01:18

има един як майтап, който ще отговори на въпроса ти въпреки че форда е страшен автомобил за мене 8)
ти виждал ли си форд да не е тече?
отговор : карай и се не бой!
:!:
Be happy

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 12 май 2006, 11:09

форд мк2 написа:има един як майтап, който ще отговори на въпроса ти въпреки че форда е страшен автомобил за мене 8)
ти виждал ли си форд да не е тече?
отговор : карай и се не бой!
:!:

Преди почти 3 години правих основен ремонт на моторетката и мога да ти кажа ,че от тогава няма течове по мотора
Изображение

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 12 май 2006, 11:13

Зависи колко ти е голям теча на масло. Обикновено фиестата тече от гарнитурата на бензиновата помпа / при фиеста с карбуратор/ и като цяло от гарнитурите.
Отделно форда тече и от картера, но там да се смени гарнитурата трябва да се свали скоростната кутия / поне при автоматичната скоростна кутия/.

Но щом върви, макар и да тече не я пипай :lol: Преди време имах неблагоразумието да сменя ремък на алтернатора / само защото стария беше леко напукан/, купих нов, оригинален / от МП/, който се оказа неоргинален и който скърцаше. След рекламация сложиха стария, с който всичко е перфектно и няма странични шумове.
Изцяло подкрепям казаното " виждал ли си форд да не тече", моя отговор е карай без да пипаш много :lol:

Ръждата по двигателя е бял кахър, погледни багажника, в частта над калниците където свършват амортисьорите. Там гният, но отвътре навън, т.е. когато всичко е изгнило от долната част, се отваря пролука към асфалта.

ПП И за да не прозвучи, написаното, че имам нещо против форда, познавам една фиеста, почти връстничка ми е, цялата е изгнила, тропа, пуши, но върви и тя не е от колите, които ги глезят :lol: Единственото по-различно е, че е карана само от жена :lol: Но да не прозвучи като проява на дискриминация :lol:
FORD - Feel the difference.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 15 май 2006, 15:15

По въпроса за течовете от известно време почна да ми намалява маслото в двигателя. Помислих си че е почнала да го гори или от капака на клапаните да тече повече. Днес ходих да си правя профилактика на стартера и като го махнахме какво да видим от към маховика кухината цялата пълна с масло, стартера и той. Следователно е заминал семеринга на коляновия вал.
Аз много лесно си реших проблема и без това карам с едно наливно масло и си доливам от него, защото за да се смени въпросният семеринг трябва да се вади двигателя :oops:
А колкото до ръждата при чугуна е така няма спасение. Аз се занимавам с обработване на метали и виждам как чугуна докато седи на атмосфрени условия пак корозира.

vasilev
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 07 фев 2006, 17:58
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 tdi-94
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Мнение от vasilev » 15 май 2006, 20:56

Преди седмица сменях маслото в сервиз и от там ми казаха, че от гарнитурата на турбото малко протекло масло. Има ли на идея някой трябва ли да бутам нещо, лесно ли става, или да не барам кучето когато спи :wink:

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 15 май 2006, 21:26

Я за всеки случай прочети тая ТЕМА ЗА ТУРБО :!:
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 16 май 2006, 04:16

Dundee написа:Я за всеки случай прочети тая ТЕМА ЗА ТУРБО :!:
Няма връзка според мене....поне с основния въпрос в поста.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 май 2006, 09:21

vasilev написа:Преди седмица сменях маслото в сервиз и от там ми казаха, че от гарнитурата на турбото малко протекло масло. Има ли на идея някой трябва ли да бутам нещо, лесно ли става, или да не барам кучето когато спи :wink:
...имам познати с 406 2.0HDI реколта 2003, Bora 1.9TDI реколта 2001 и...от тях знам, че омасляване в турбото не е проблем, ако не е много (ама много)..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта