Страница 1 от 1

Тече ли масло от двигателя?

Публикувано: 12 май 2006, 00:07
от licho
тече ли ми масло? ремонтира ли се това и защо е омаслено там?

между другото объърнете внимание и на ръждата? повод за притеснение ли е?
може ли да се махне и трябва ли ?

Публикувано: 12 май 2006, 01:18
от форд мк2
има един як майтап, който ще отговори на въпроса ти въпреки че форда е страшен автомобил за мене 8)
ти виждал ли си форд да не е тече?
отговор : карай и се не бой!
:!:

Публикувано: 12 май 2006, 11:09
от stangen
форд мк2 написа:има един як майтап, който ще отговори на въпроса ти въпреки че форда е страшен автомобил за мене 8)
ти виждал ли си форд да не е тече?
отговор : карай и се не бой!
:!:

Преди почти 3 години правих основен ремонт на моторетката и мога да ти кажа ,че от тогава няма течове по мотора

Публикувано: 12 май 2006, 11:13
от Polly
Зависи колко ти е голям теча на масло. Обикновено фиестата тече от гарнитурата на бензиновата помпа / при фиеста с карбуратор/ и като цяло от гарнитурите.
Отделно форда тече и от картера, но там да се смени гарнитурата трябва да се свали скоростната кутия / поне при автоматичната скоростна кутия/.

Но щом върви, макар и да тече не я пипай :lol: Преди време имах неблагоразумието да сменя ремък на алтернатора / само защото стария беше леко напукан/, купих нов, оригинален / от МП/, който се оказа неоргинален и който скърцаше. След рекламация сложиха стария, с който всичко е перфектно и няма странични шумове.
Изцяло подкрепям казаното " виждал ли си форд да не тече", моя отговор е карай без да пипаш много :lol:

Ръждата по двигателя е бял кахър, погледни багажника, в частта над калниците където свършват амортисьорите. Там гният, но отвътре навън, т.е. когато всичко е изгнило от долната част, се отваря пролука към асфалта.

ПП И за да не прозвучи, написаното, че имам нещо против форда, познавам една фиеста, почти връстничка ми е, цялата е изгнила, тропа, пуши, но върви и тя не е от колите, които ги глезят :lol: Единственото по-различно е, че е карана само от жена :lol: Но да не прозвучи като проява на дискриминация :lol:

Публикувано: 15 май 2006, 15:15
от shark
По въпроса за течовете от известно време почна да ми намалява маслото в двигателя. Помислих си че е почнала да го гори или от капака на клапаните да тече повече. Днес ходих да си правя профилактика на стартера и като го махнахме какво да видим от към маховика кухината цялата пълна с масло, стартера и той. Следователно е заминал семеринга на коляновия вал.
Аз много лесно си реших проблема и без това карам с едно наливно масло и си доливам от него, защото за да се смени въпросният семеринг трябва да се вади двигателя :oops:
А колкото до ръждата при чугуна е така няма спасение. Аз се занимавам с обработване на метали и виждам как чугуна докато седи на атмосфрени условия пак корозира.

Публикувано: 15 май 2006, 20:56
от vasilev
Преди седмица сменях маслото в сервиз и от там ми казаха, че от гарнитурата на турбото малко протекло масло. Има ли на идея някой трябва ли да бутам нещо, лесно ли става, или да не барам кучето когато спи :wink:

Публикувано: 15 май 2006, 21:26
от Dundee
Я за всеки случай прочети тая ТЕМА ЗА ТУРБО :!:

Публикувано: 16 май 2006, 04:16
от snaiperisto
Dundee написа:Я за всеки случай прочети тая ТЕМА ЗА ТУРБО :!:
Няма връзка според мене....поне с основния въпрос в поста.

Публикувано: 16 май 2006, 09:21
от kEFi
vasilev написа:Преди седмица сменях маслото в сервиз и от там ми казаха, че от гарнитурата на турбото малко протекло масло. Има ли на идея някой трябва ли да бутам нещо, лесно ли става, или да не барам кучето когато спи :wink:
...имам познати с 406 2.0HDI реколта 2003, Bora 1.9TDI реколта 2001 и...от тях знам, че омасляване в турбото не е проблем, ако не е много (ама много)..