Страница 1 от 1
Проблем с първо палене Escord 1,8D
Публикувано: 31 окт 2010, 10:07
от breakruler
Здравейте,
винаги когато застудее ескорта почти не пали.
Трябва да въртя прекалено дълго - почти докато падне акумолатора за да запали.
При паленето от ауспуха изхвърля черни сажди и други гадости.
Това го прави само докато колата е студена при първото палене за деня.
С лед това всичко е перфектно.
Смених свещите с нови (една беше изгоряла) няма подобрение.
Монтирах и клапан преди филтъра - всичко си е по старому.
А и напоследък ми се струва че е позагубила и мощност.
Помагайте.
Колата е Ескорд 1.8 D 95 г. с помпа Bosh и започва да ми писва от нея.
Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Публикувано: 31 окт 2010, 10:40
от ЯЛТА
Здравей колега, в предвид- 1995 год. предполагам, двигателя да е издухан,но въпроса може да е комплексен,вероятно. Наложително ще ти трябва консултация с добър специалист ! В никакъв случай не използувай спрей за студено палене ! На първо време може да използуваш , добавяне на бензин в нафтата, но ще те излъжа за пропорцията .
УСПЕХ .
П.С.- Пиши от кой град СИ .

Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Публикувано: 31 окт 2010, 21:23
от ^^devil_boy^^
Колега сега ако кажеш че като запали след въртенето и двигателя прекъсва и се оправя след 2-4мин работа, значи имаш ядове с дюзите, отиди на майстор за проверка на разпъсквачи, проверка и центровка на помпата, както и си сменил свещите не би трябвало да имаш проблеми. Важно е обаче стартера и акомулатора да са добре, да варти бързо за да запали ако се мъчи работата става по трудна.
Аз имах същите проблеми трудно пали, бели кълбета пушак, прекъсване на двигателя докато поработи малко и т.н. На -15 не можа да запали изобщо.
След ремонт на дюзите/разпъсквачите/ и смяна на уплътнения на помпата/защото се налагаше/, проверка на свещи и заменени 2 неработещи, смяна на горивен филтър защото парафина вътре дрънчеше, смяна на въздушен филтър, малко бензин в нафтата, ревизия на стартера и на -18 запали без никви ядове все едно е друга кола.
Горивен филтър като застудее задължително се сменя както и проверка на свещите.
Моя майстор ме посъветва да сложа свещи от Опел 1.7дизел били по дълги и на големите студове щяло да се отрази доста в положителна насока.Смятам да го направя съвсем скоро.
Re: Проблем с първо палене Escord 1,8D
Публикувано: 31 окт 2010, 21:25
от specialista
Не намерих отговори на някои въпроси в поста ти и затова ги задавам :
Казваш че свещите са нови,а ходи ли ток до тях???
Ако не ходи захрани ги с як кабел директно от акомулатора и пробвай.
Ако няма ефект братле,дюзите долу и мерене на компресия-аз го правя на студен мотор за да ми се изясни картинката

.Ако там е добре,тогава може да се преглеждат другите неща като дюзи и ГНП за стартова порция.Центровка,при теб се прави със индикатор(часовников).Клапани.
На тези проверки няма как да не намерим виновника за проблемите.
Успех!!!