Голям проблем с температурата - РЕШЕН! *
Публикувано: 14 ное 2010, 20:40
				
				Здравейте колеги, 
проблема с температурата се появи наскоро - ПЪРВОНАЧАЛНО почваше да загрява в градско или на извънградски път при 2000-2500 об./мин. Температурата бързо отиваше към червеното и само едно изфорсиране от 5000-5500 об./мин беше достатъчно да върне температурата на около 70 градуса (под средата). Парно си имаше. По магистралата не загряваше, но по едно време и парното изчезна, а радиатора студен. С това стана време и за сервиза - смяна антифриз и термостат. Сменихме ги, проверихме и водната помпа - работи си, обезвъздушава се добре. Паля, тръгвам да я разходя - термостата отваря - има си парно, радиатора горещ, но температурата пак си отива към червеното. 2ра степен на перката се включва и върти дълго време и не успява да свали температурата в движение!!! Ебати и работата! Обратно при майстора. Спирам, пускам парното и температурата почва да пада и отива към 90 градуса, перката спира.
 Ебати и работата! Обратно при майстора. Спирам, пускам парното и температурата почва да пада и отива към 90 градуса, перката спира. 
На другия ден ме изпратиха при ел. инсталации да проверят датчиците и дали верно отчита уреда на таблото. Отивам там - мерят с един лазер - уреда си показва с точност до градус. Обаче забелязахме, че перката прескача първа степен, която трябва да се пусне на около 94-95 градуса и чак на 102 включва директно втора степен. Свалиха един датчик на радиатора, правиха го нещо, сложиха го и перката почна да си включва и бавните обороти и градско държеше нормална температура. Жичкаджията каза, че било от това, и сега като се пускала първа степен няма да и позволява да ходи в такава висока температура. С това се успокоих.
Да ама не! Днес като тръгнах на път и точно излезнах извънградско с постоянни обороти около 2500-2800 и стрелката на температурата започна да се движи умпопмрачително бързо към червеното... Спирам, вдигам капака - радиаторът горещ (термостатът е отворил) стрелката е в началото на чевреното, перката не се е включила (но и по принцип не е редно да се включва при извънградско с 80-90). Като поработи малко време на едно място - перката се пусна на 2ра степен, охлади малко и като тръгнах пак с по-високи обороти пак започна да качва температурата... Някак си се върнах обратно и влезнах градско. Температурата спадна и закова на около 90 градуса
  Днес като тръгнах на път и точно излезнах извънградско с постоянни обороти около 2500-2800 и стрелката на температурата започна да се движи умпопмрачително бързо към червеното... Спирам, вдигам капака - радиаторът горещ (термостатът е отворил) стрелката е в началото на чевреното, перката не се е включила (но и по принцип не е редно да се включва при извънградско с 80-90). Като поработи малко време на едно място - перката се пусна на 2ра степен, охлади малко и като тръгнах пак с по-високи обороти пак започна да качва температурата... Някак си се върнах обратно и влезнах градско. Температурата спадна и закова на около 90 градуса   Отидох при майстора - той не вярва (приятел ми е). Качи се да кара и излезнахме извън града - температурата отиде дори в 70 градуса. Така 1-2 километра и изведнъж стрелката пак се устреми към червеното! Пускам парното - малко се върна температурата, перката се пусна и пак седи точно пред червеното. Влезнахме в градско и температурата понамаля (намаля когато е на свободни или ниски обороти) КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАВА С ТАЯ КОЛА??? Почне ли да се държи постоянно на обороти 2500-3000 (дори да е на едно място) започва да качва температурата Майстора седи и се чуди какво става. МОЛЯ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ТОЗИ СТРАНЕН ПРОБЛЕМ! ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН!
  Отидох при майстора - той не вярва (приятел ми е). Качи се да кара и излезнахме извън града - температурата отиде дори в 70 градуса. Така 1-2 километра и изведнъж стрелката пак се устреми към червеното! Пускам парното - малко се върна температурата, перката се пусна и пак седи точно пред червеното. Влезнахме в градско и температурата понамаля (намаля когато е на свободни или ниски обороти) КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАВА С ТАЯ КОЛА??? Почне ли да се държи постоянно на обороти 2500-3000 (дори да е на едно място) започва да качва температурата Майстора седи и се чуди какво става. МОЛЯ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ТОЗИ СТРАНЕН ПРОБЛЕМ! ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН! 
Извинявам се за дългия пост, но исках да опиша максимално точно проблема.
			проблема с температурата се появи наскоро - ПЪРВОНАЧАЛНО почваше да загрява в градско или на извънградски път при 2000-2500 об./мин. Температурата бързо отиваше към червеното и само едно изфорсиране от 5000-5500 об./мин беше достатъчно да върне температурата на около 70 градуса (под средата). Парно си имаше. По магистралата не загряваше, но по едно време и парното изчезна, а радиатора студен. С това стана време и за сервиза - смяна антифриз и термостат. Сменихме ги, проверихме и водната помпа - работи си, обезвъздушава се добре. Паля, тръгвам да я разходя - термостата отваря - има си парно, радиатора горещ, но температурата пак си отива към червеното. 2ра степен на перката се включва и върти дълго време и не успява да свали температурата в движение!!!
 Ебати и работата! Обратно при майстора. Спирам, пускам парното и температурата почва да пада и отива към 90 градуса, перката спира.
 Ебати и работата! Обратно при майстора. Спирам, пускам парното и температурата почва да пада и отива към 90 градуса, перката спира. На другия ден ме изпратиха при ел. инсталации да проверят датчиците и дали верно отчита уреда на таблото. Отивам там - мерят с един лазер - уреда си показва с точност до градус. Обаче забелязахме, че перката прескача първа степен, която трябва да се пусне на около 94-95 градуса и чак на 102 включва директно втора степен. Свалиха един датчик на радиатора, правиха го нещо, сложиха го и перката почна да си включва и бавните обороти и градско държеше нормална температура. Жичкаджията каза, че било от това, и сега като се пускала първа степен няма да и позволява да ходи в такава висока температура. С това се успокоих.
Да ама не!
 Днес като тръгнах на път и точно излезнах извънградско с постоянни обороти около 2500-2800 и стрелката на температурата започна да се движи умпопмрачително бързо към червеното... Спирам, вдигам капака - радиаторът горещ (термостатът е отворил) стрелката е в началото на чевреното, перката не се е включила (но и по принцип не е редно да се включва при извънградско с 80-90). Като поработи малко време на едно място - перката се пусна на 2ра степен, охлади малко и като тръгнах пак с по-високи обороти пак започна да качва температурата... Някак си се върнах обратно и влезнах градско. Температурата спадна и закова на около 90 градуса
  Днес като тръгнах на път и точно излезнах извънградско с постоянни обороти около 2500-2800 и стрелката на температурата започна да се движи умпопмрачително бързо към червеното... Спирам, вдигам капака - радиаторът горещ (термостатът е отворил) стрелката е в началото на чевреното, перката не се е включила (но и по принцип не е редно да се включва при извънградско с 80-90). Като поработи малко време на едно място - перката се пусна на 2ра степен, охлади малко и като тръгнах пак с по-високи обороти пак започна да качва температурата... Някак си се върнах обратно и влезнах градско. Температурата спадна и закова на около 90 градуса   Отидох при майстора - той не вярва (приятел ми е). Качи се да кара и излезнахме извън града - температурата отиде дори в 70 градуса. Така 1-2 километра и изведнъж стрелката пак се устреми към червеното! Пускам парното - малко се върна температурата, перката се пусна и пак седи точно пред червеното. Влезнахме в градско и температурата понамаля (намаля когато е на свободни или ниски обороти) КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАВА С ТАЯ КОЛА??? Почне ли да се държи постоянно на обороти 2500-3000 (дори да е на едно място) започва да качва температурата Майстора седи и се чуди какво става. МОЛЯ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ТОЗИ СТРАНЕН ПРОБЛЕМ! ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН!
  Отидох при майстора - той не вярва (приятел ми е). Качи се да кара и излезнахме извън града - температурата отиде дори в 70 градуса. Така 1-2 километра и изведнъж стрелката пак се устреми към червеното! Пускам парното - малко се върна температурата, перката се пусна и пак седи точно пред червеното. Влезнахме в градско и температурата понамаля (намаля когато е на свободни или ниски обороти) КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СТАВА С ТАЯ КОЛА??? Почне ли да се държи постоянно на обороти 2500-3000 (дори да е на едно място) започва да качва температурата Майстора седи и се чуди какво става. МОЛЯ, АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ТОЗИ СТРАНЕН ПРОБЛЕМ! ЩЕ СЪМ МНОГО БЛАГОДАРЕН! Извинявам се за дългия пост, но исках да опиша максимално точно проблема.
 Реве ми се вече от тая кола.
  Реве ми се вече от тая кола. Всичко е идвало от кранчето на парното, на което има датчик за определяне на температурата в купето. Това въпросно кранче определяло също какъв дебит охладителна течност откъде да минава. След смяната и 400 км извънградско температурата не е минавала средата (91-92 градуса). Цялата работа ми струваше 50 лв. за кранчето (втора употреба оригинално) + 10лв. труд и 1 месец+ без кола
  Всичко е идвало от кранчето на парното, на което има датчик за определяне на температурата в купето. Това въпросно кранче определяло също какъв дебит охладителна течност откъде да минава. След смяната и 400 км извънградско температурата не е минавала средата (91-92 градуса). Цялата работа ми струваше 50 лв. за кранчето (втора употреба оригинално) + 10лв. труд и 1 месец+ без кола   Та това засега...
  Та това засега...