Май имам проблем с фокуса

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ilkalo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 16 ное 2010, 23:20
Модел на автомобила: Focus 1,8 TDdi 2002г
Status: Извън линия

Май имам проблем с фокуса

Мнение от ilkalo » 19 ное 2010, 22:41

Здравейте!
Отскоро съм собственик на Focus 1,8 TDdi 2002г., а вече и потребител в този форум и искам да ви попитам нещо, което малко ме притеснява.
Значи двигателя си работи нормално, пали лесно, но ако не е работил известно време ( например сутрин) като го паля, си пали лесно, но десетина секунди работи само на ниски обороти и не може да се форсира като подавам газ. След десетината секунди всичко вече си е нормално. Прави ми впечатление, че лампичката на маслото изгасва последна, което ме навежда на мисълта за проблем с масленото налягане. Дали няма някаква защита от ниско маслено налягане. И дали това не е сигнал за по- голям проблем.
Тъй като, откакто го взех, още не съм му сменял маслото, се чудя какво масло да му сложа.

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от Sasho85 » 20 ное 2010, 03:09

Като му сменяш маслото, смени и горивния филтър. Около 30-тина лева е. Ако е под 150-160 000км слагаш 5W30, ако е от горе 10W40
Нормално е лампата за маслото да загасва последна, до секунда-две след запалване на мотора
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
baidido
потребител
потребител
Мнения: 1254
Регистриран: 22 фев 2008, 08:39
Модел на автомобила: Форд Мондео 2.0 TDDI Ghia 2002
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от baidido » 20 ное 2010, 08:29

Саше малко не съм съгласен с тебе относно маслото. По-добре да си кара на 5W30, нищо че може да е на повечко километри. Моята е на близо 200 000 и сложих отново 5W30. Наистина е спорен въпроса, дали след определени километри не трябва да се минава на 10-ка, но пълната синтетика си е пълна синтетика. Ако не му го харчи след като го смени, да си цепи на 5W30 най-добре според мен :)
Който кара Форд е горд!

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от chefo_ukr » 20 ное 2010, 12:33

baidido написа:Саше малко не съм съгласен с тебе относно маслото. По-добре да си кара на 5W30, нищо че може да е на повечко километри. Моята е на близо 200 000 и сложих отново 5W30. Наистина е спорен въпроса, дали след определени километри не трябва да се минава на 10-ка, но пълната синтетика си е пълна синтетика. Ако не му го харчи след като го смени, да си цепи на 5W30 най-добре според мен :)
И аз така мисля тя като вземе да бута маслото и да и слагаш 10-ка да няма да я излекуваш.Аз го сменям на 20хиляди 5w30 и не ми пука доливам около 2литра непуши обача ми капи семерината на коляновия вал от към ремака.
Изображение

Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от PcMan » 20 ное 2010, 16:00

Форсиране или не реагира педала? Форсирането при студен двигател е много вредно.

Зависи как е карана колата и в какво състояние е двигателя, от там се преценява какво масло, но в повечето случаи е по-добре 5w30 за този двиг. Моя е на 170 000км вече, на 165 000 сложих mobil 1 5w30 пълна синт, един път не съм доливал, нито един път! И пак 5w30 ще сложа, и на 200 000, ако не съм я продал до тогава защото карам по 10 000 на година. Слагайте 10w40, и след студена зима се чудете от къде ви идват допълнително проблемите. По-гъсто масло не оправя проблеми, смао им забавя ефекта и ги задълбочава, и вероятно прави нови такива.
Последна промяна от PcMan на 20 ное 2010, 18:44, променено общо 1 път.
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

ilkalo
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 16 ное 2010, 23:20
Модел на автомобила: Focus 1,8 TDdi 2002г
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от ilkalo » 20 ное 2010, 18:42

Явно с това "форсира" не съм се изразил правилно. Имах впредвид, че 10-12 сек двигателя не реагира на педала на газта. Иначе, ако се пали по често го няма това нещо, всичко си е нормално, лампичката на маслото не пресветка.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от ЯЛТА » 20 ное 2010, 22:38

Колата ти трябва да е с електронен педал на газта, дай и малко време да си поеме въздух както се вика, що е тоя зор, веднага да подадеш газ, - това е отживелица-/ да не би да загасне/, изчакай 1-2 мин. пък тогава тръгвай.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Май имам проблем с фокуса

Мнение от chefo_ukr » 21 ное 2010, 08:51

Възможно е педала да сдава багажа.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта