Страница 1 от 1
Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 19 ное 2010, 22:41
от ilkalo
Здравейте!
Отскоро съм собственик на Focus 1,8 TDdi 2002г., а вече и потребител в този форум и искам да ви попитам нещо, което малко ме притеснява.
Значи двигателя си работи нормално, пали лесно, но ако не е работил известно време ( например сутрин) като го паля, си пали лесно, но десетина секунди работи само на ниски обороти и не може да се форсира като подавам газ. След десетината секунди всичко вече си е нормално. Прави ми впечатление, че лампичката на маслото изгасва последна, което ме навежда на мисълта за проблем с масленото налягане. Дали няма някаква защита от ниско маслено налягане. И дали това не е сигнал за по- голям проблем.
Тъй като, откакто го взех, още не съм му сменял маслото, се чудя какво масло да му сложа.
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 03:09
от Sasho85
Като му сменяш маслото, смени и горивния филтър. Около 30-тина лева е. Ако е под 150-160 000км слагаш 5W30, ако е от горе 10W40
Нормално е лампата за маслото да загасва последна, до секунда-две след запалване на мотора
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 08:29
от baidido
Саше малко не съм съгласен с тебе относно маслото. По-добре да си кара на 5W30, нищо че може да е на повечко километри. Моята е на близо 200 000 и сложих отново 5W30. Наистина е спорен въпроса, дали след определени километри не трябва да се минава на 10-ка, но пълната синтетика си е пълна синтетика. Ако не му го харчи след като го смени, да си цепи на 5W30 най-добре според мен

Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 12:33
от chefo_ukr
baidido написа:Саше малко не съм съгласен с тебе относно маслото. По-добре да си кара на 5W30, нищо че може да е на повечко километри. Моята е на близо 200 000 и сложих отново 5W30. Наистина е спорен въпроса, дали след определени километри не трябва да се минава на 10-ка, но пълната синтетика си е пълна синтетика. Ако не му го харчи след като го смени, да си цепи на 5W30 най-добре според мен

И аз така мисля тя като вземе да бута маслото и да и слагаш 10-ка да няма да я излекуваш.Аз го сменям на 20хиляди 5w30 и не ми пука доливам около 2литра непуши обача ми капи семерината на коляновия вал от към ремака.
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 16:00
от PcMan
Форсиране или не реагира педала? Форсирането при студен двигател е много вредно.
Зависи как е карана колата и в какво състояние е двигателя, от там се преценява какво масло, но в повечето случаи е по-добре 5w30 за този двиг. Моя е на 170 000км вече, на 165 000 сложих mobil 1 5w30 пълна синт, един път не съм доливал, нито един път! И пак 5w30 ще сложа, и на 200 000, ако не съм я продал до тогава защото карам по 10 000 на година. Слагайте 10w40, и след студена зима се чудете от къде ви идват допълнително проблемите. По-гъсто масло не оправя проблеми, смао им забавя ефекта и ги задълбочава, и вероятно прави нови такива.
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 18:42
от ilkalo
Явно с това "форсира" не съм се изразил правилно. Имах впредвид, че 10-12 сек двигателя не реагира на педала на газта. Иначе, ако се пали по често го няма това нещо, всичко си е нормално, лампичката на маслото не пресветка.
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 20 ное 2010, 22:38
от ЯЛТА
Колата ти трябва да е с електронен педал на газта, дай и малко време да си поеме въздух както се вика, що е тоя зор, веднага да подадеш газ, - това е отживелица-/ да не би да загасне/, изчакай 1-2 мин. пък тогава тръгвай.
Успех.
Re: Май имам проблем с фокуса
Публикувано: 21 ное 2010, 08:51
от chefo_ukr
Възможно е педала да сдава багажа.