Гасне и прекъсва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Гасне и прекъсва

Мнение от kaleeff » 22 ное 2010, 10:08

Здравей,
Май с моят Форд може научно-популярен филм да напишем. Та проблема с мощността го оправихме, но сега ми възникнаха нови проблеми и пак ви моля за помощ. Мондьо, когато е студен и го запалиш, след няколко секудни работа двигатела почва да се дави и гасне. А като загрее малко повече почва да прекъсва. Казват ми че това е или свещ, ма аз си мисля че са кабели. Но и кабелите и свещите (моторкрафт) са на по година и половина малко ми идва дебеличко всяка година да давам по 200 лв за тия двете неща. някви идеи за това какъв е проблема? Свещите, като ги свалиш са бели, това май показва че са работили добре. Кабелите ги мериха, викат че са здрави, слагали ги на друга кола и работили... И не знам какво да правя вече...

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от urgan » 22 ное 2010, 10:24

А бобината проверихте ли?
Изображение

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от evg2 » 22 ное 2010, 11:05

Откачи от куплонга ламбда сондата запали и пиши кво става.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от fordmaniac » 22 ное 2010, 18:26

Не търсете проблем при студена кола в сондата. Тя не работи до около 40 градуса на мотора, софтуерно я елиминират като основен фактор за смес. Така при студена кола работи на базови настройки.

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от evg2 » 22 ное 2010, 22:03

Сондата е с подгряване постоянни 12волта, като изгори резистора и /подгряването/ прави неговите симптоми .......минах по-този дефект.... :mrgreen: говоря от опит не от предположения.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от kaleeff » 01 дек 2010, 19:23

Проблемът е разрешен отчасти. Вече не гасне и не прекъсва. И специални благодарности на колегата fordmaniac. _friends_ Нови свещи и кабели решиха проблема. Въпреки, че са на няма 2 години... Но все още остана проблема, че когато караш по инерция на скорост и след това изключиш и продължи да върви по инерция губи обор време на време и гасне. :roll: не че е голяма болка за умиране но е дразнещо.... :cry:

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от fordmaniac » 01 дек 2010, 19:33

Мерси за признанието. Провери поведението има ли го и на бензин. Може да има нужда от настойка газовата, но ако го прави и на бензин, ще му мъча инжекциона.
Поздрави.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от madboy » 02 дек 2010, 14:37

Ако си на газ, виж въздуховода накъде е насочен. Ако е напред, то влиза принудително въздух и затова гасне.
На газ ли прави този проблем?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1611
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от fordmaniac » 02 дек 2010, 19:57

Колата е с газов инжекцион и това не влиае. По-скоро корекционните коефициенти.

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от kaleeff » 12 ное 2012, 11:23

Ако може малко Ъп на темата!

Отново се появи горепосочения проблем с прекъсването. Забелязах, че на бобината е пукнат корпуса в единия ъгъл отгоре. Купих нова втора употреба но като я закарах да я сменим техника каза че не поема отговорност. Ако не била от абсолютно същия модел автомобил заминавал компютъра. Също каза че бобината или работи или не и това че е бил пукнат корпуса не пречело... Прав ли е или не е?

мод: използвай бутона "промени*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от essex » 14 ное 2012, 19:07

Не, от пукнатината може да прескачат искри към двигателя и така да влоши работата на двигателя, каквато и бобина да сложиш стига да е еднаква на външен вид, няма да имаш проблем :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от peigera » 14 ное 2012, 23:09

kaleeff написа:Ако може малко Ъп на темата!

Отново се появи горепосочения проблем с прекъсването. Забелязах, че на бобината е пукнат корпуса в единия ъгъл отгоре. Купих нова втора употреба но като я закарах да я сменим техника каза че не поема отговорност. Ако не била от абсолютно същия модел автомобил заминавал компютъра. Също каза че бобината или работи или не и това че е бил пукнат корпуса не пречело... Прав ли е или не е?

мод: използвай бутона "промени*
Ако говорим за крушка на фар да, тя или работи или не. Но за бобина не съм съгласен, че е тъка. По някога, прекъсва намотка (много рядко) и тогава тя спира да работи, понякога прави пробив и искрата се разсейва и тогава от време на врем работи. Относно това което са казали, че гори компа ако сложиш друга бобина също не съм съгласен, моята кола си е карам с бобина от Мондео а тя си е Ескорт и даже изобщо не са подобни бобините. Само, че моите оригинални са по 250лв. за бройка а те са две и не ми се даваха отново пари за нова бобина след като веднъж си купих една за тази сума от мото пфое и тя изгоря. От тогава си карам с на Мондео и си свиркам. Има няма 50-60 000км. Съвета ми е да провериш захранващите кабели от бобината до компютъра как са. Да не би да им е обелена изолацията? Върни се при форд маняка, той си разбира от работата и съм сигурен, че ще реши проблема.

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от kaleeff » 15 ное 2012, 09:07

Предложиха ми Бобина на Беру, около 120 лева но не я купих поради горноописаното. Има ли как да се провери дали дебитомера работи правилно за да намалим поне с едно възможностите за смяна?
И пак казвам, проблема е само при студена кола. Като загрее хвърчим. :lol: Ама докато загрее е такава мъка...

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от peigera » 15 ное 2012, 09:20

Дебитомера се почиства МНОГО ВНИМАТЕЛНО. Щом е само при студена кола се ориентирай към датчиците. Ламбдата е провери но тя работи след като се загрее двигателя. По скоро се ориентирай към топлинните датчици на двигателя, въздуха и дебитомера. Провери и ТПС датчика дали е коректен защото ми се е случвало докато е студен да прекъсва.

Потребителски аватар
mocipako
потребител
потребител
Мнения: 46
Регистриран: 13 яну 2011, 17:15
Модел на автомобила: FORD Focus ZX5 2.0L (DOHC) Automat
10.2003
Серия: Focus 1998-2005
Хечбек: 5 Door Saloon
Двигател: Zetec 2.0 16V EFI
Трансмисия:4-Speed Automatic Transaxle - 4F27E
Предаване: LHD FWD
Климатик: Manual Air Conditioning
Боя: Silver Frost
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от mocipako » 15 ное 2012, 16:51

kaleeff написа: ... Също каза че бобината или работи или не и това че е бил пукнат корпуса не пречело... Прав ли е или не е?
мод: използвай бутона "промени*
Ако знаеш само, колко е важно да я смениш тази бобина :-) А онзи "специалист" който ти е казал, че тя работи или не работи може да спреш да го посещаваш за напред. Понеже минах вече по този път, та да споделя. Преди да сменя бобината съм сменил 4 комплекта свещи, три комплекта кабели, двете ламбди сонди и моторчето за празен ход. Моя съвет е преди да си купиш нова, като тази на BERU да вземеш от някой познат или от морга само за проба. Ще усетиш разликата веднага. Със здраве.
На теория между теорията и практиката няма никаква разлика, но на практика има !
Изображение

kaleeff
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 19 май 2008, 17:21
Модел на автомобила: Ford Focus Ghia 2000, 1,6 100 hp
Местоположение: София, Оринд Каунти 1, демек Овча Купел
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Гасне и прекъсва

Мнение от kaleeff » 16 ное 2012, 09:01

mocipako написа: Моя съвет е преди да си купиш нова, като тази на BERU да вземеш от някой познат или от морга само за проба. Ще усетиш разликата веднага. Със здраве.
Така е! За съжаление я върнах, защото не посмях да я сменя. То от много майстори така се получава.. *banned*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 57 госта