Питане за главата на XR4I + АГУ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Питане за главата на XR4I + АГУ

Мнение от noface » 22 май 2006, 07:14

85год. е колата,за другите мотори ,които са бензинови до 87год.знам че клапаните се "вкопават" в главата,но за тоя мотор нямам си и идея.Някой да знае нещо :roll: ??? V6 2.8i е мотора

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Питане за главата на XR4I + АГУ

Мнение от T punchev » 22 май 2006, 10:40

Какъв е проблема на колата? Даи снимки,това би трябвало да е хубав автомобил!

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 22 май 2006, 10:41

Моята Сиера е 84 год. и е с чугунена глава. От няколко месеца карам на газ. А колкото до клапаните ами и те чукат и разпределителния вал е износен и той чука, но си карам така. Работи като дизел :x

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 22 май 2006, 17:45

Проблема колата ако се кара на бензин-НЯМА,НО на газ,понеже главата е чугун на всички модели от 82 до 87год. 1.3,1.6,1.8,2.0,2.3-V-6,незнам само 2,8 и 2.9 как са.Моята е 2.0-88 и няма проблем понеже главата е вече от алуминиева сплав,.Аре кажете нещо за тоя 2.8.
Снимки в нета има много колега,иначе колата е като малък дърт самолет 4X4 къв старт има ..... :roll: :shock: ...на 4-та 200км/ч *00124*

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 23 май 2006, 11:56

Добре де въпреки всичко ти не си казал какъв е проблема за чугунената глава, ако се кара на газ!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 23 май 2006, 12:41

Знам че има снимки във нета,добре познавам модела,но имах в предвид да пуснеш снимки на твоита кола!Но това за чогунената глава него знаех!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 23 май 2006, 19:48

Колата не е моя,на един познат е,но понеже му гори около 12-14 градско,нали се сещате :shock: .А кво се случва с клапаните-ами писал сум в първия пост-вкопават св клапаните в главата(предимно изпусканелните) :?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 57 госта