Мондео Турбо Дизел 1995г.
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 30 май 2005, 09:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря ти, ще взема да намина и аз от там. Дано не се наложи да записвам предварителен час....nikineo написа:Ами проблемът ми беше че не щеше да върви,все едно карам без турбо,
Че дори и по зле.Вземаха ми 60 лв.но бях толкова доволен,понеже се
Бях се нагласил за голям ремонт ,че забравих да питам какво и баше, но
точно за 20 минути я оправиха.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
nikineo написа:Ами проблемът ми беше че не щеше да върви,все едно карам без турбо,
Че дори и по зле.Вземаха ми 60 лв.но бях толкова доволен,понеже се
Бях се нагласил за голям ремонт ,че забравих да питам какво и баше, но
точно за 20 минути я оправиха.
Е , браво..."сто километра" постове изписахте по тая тема и на финала ни остави НЕОСВЕДОМЕНИ.
Малко неблагодарно излежда , спямо колегите които си направиха труда да пишат в твойта тема...а пък и на мен ми беше интересно.
...дрън-дрън...мноо важно...
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
И аз не мога да се начудя още.Как така ще оставя някой непознат да ми бърника в колата,а аз няма да гледам какво прави.Аз и на познатите нямам доверие,а какво остава на непознати.А и като са я оправили за 20 мин.значи е било нещо дребно,и сега другият път ако се повреди пак,отивай се ръси наново като ти е толкова акъла
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
- Status: Извън линия
Ами те просто културно те изгонват и ти казват да чакаш в барчето.
До колкото можах да разбера нещо всичко е било от помпата и то центровка.
Преди да отида при тях ходих при много други майстори и всеки все различно
казваше. Един дюзите трябвало да сменим, друг някаква мембрана била скъсана в помпата, трети трябвало да прочистим нефтопровода, четвърти турбо то било заминало.
Така че аз бях претръпнал за голям ремонт и когато след 20 минути ми казаха да отида да пробвам колата и като тръгнах се уплаших как върви,че неми дойде на ум да питам за подробности, но те едва ли щяха да кажат.
До колкото можах да разбера нещо всичко е било от помпата и то центровка.
Преди да отида при тях ходих при много други майстори и всеки все различно
казваше. Един дюзите трябвало да сменим, друг някаква мембрана била скъсана в помпата, трети трябвало да прочистим нефтопровода, четвърти турбо то било заминало.
Така че аз бях претръпнал за голям ремонт и когато след 20 минути ми казаха да отида да пробвам колата и като тръгнах се уплаших как върви,че неми дойде на ум да питам за подробности, но те едва ли щяха да кажат.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако става дума за Супер Дизел в София, нищо не става от тях и от МотоПфое Варна също.
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н. Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н. Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.
- svir4o
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
за сервизите
нали ми каза че не си разбирал от дизели.като се зачетох може докато си купя мондеото да добиеш нужният опит.Като писа за МП.преди5 години карах фиеста 1.1 77година с обратна дирекция Нещо взе да работи на 3цилиндъра и аз понеже не успях да се справя с всичките видове майстори и мнения я закарахттам се започна от карбуратора та се стигна до клапани и разпределителен вал ПОСЛЕДНИЯТ БЕШЕ СМЕНЕН ДВА ПЪТИ първият фатално наобратно и вториятпът в комплект с нови клапани заради първия път.На изписването нямаше никаква промяна.след като разглобихме датчика на електронното управление на запалването се оказа че има едно счупено перце което командва 3ти цилиндър КЪСМЕТЧЕ
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
[quote="DTM"]Ако става дума за Супер Дизел в София, нищо не става от тях и от МотоПфое Варна също.
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н. Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.[/quote
Е ти колега направо си се "ВИДЯЛ В ПРИКЛЮЧЕНИЕ", с "кой акъл" дойде чак от Варна , та да отидеш в Супер Дизел...аз живея на 5 мин от тоя сервиз и го посетих един път щото вече бях пред "ръба на нервна криза". Тогава и мойто Форд пушеше яко и се оказа катализатора.
Ма ако съдиме по "приключението" ти , си заможен човек : Варна-София-Варна , СуперДизел-800лв. , хотели , заведения...абе ЖИВОТ , а аз не съм виждал морето от 100 години
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н. Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.[/quote
Е ти колега направо си се "ВИДЯЛ В ПРИКЛЮЧЕНИЕ", с "кой акъл" дойде чак от Варна , та да отидеш в Супер Дизел...аз живея на 5 мин от тоя сервиз и го посетих един път щото вече бях пред "ръба на нервна криза". Тогава и мойто Форд пушеше яко и се оказа катализатора.
Ма ако съдиме по "приключението" ти , си заможен човек : Варна-София-Варна , СуперДизел-800лв. , хотели , заведения...абе ЖИВОТ , а аз не съм виждал морето от 100 години
...дрън-дрън...мноо важно...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 110 госта