Мондео Турбо Дизел 1995г.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 19 юни 2006, 14:38

nikineo написа:Отидох в Супер дизел сервиза и за половин час мия оправиха и сега
е звяр
Какъв ти е бил проблема и дали са ти казали какво и било решението му?
Незнаех, че разбират от Лукас в Супер Дизел.....

nikineo
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
Status: Извън линия

Мнение от nikineo » 20 юни 2006, 06:05

Ами проблемът ми беше че не щеше да върви,все едно карам без турбо,
Че дори и по зле.Вземаха ми 60 лв.но бях толкова доволен,понеже се
Бях се нагласил за голям ремонт ,че забравих да питам какво и баше, но
точно за 20 минути я оправиха.

omax
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 30 май 2005, 09:10
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,6 2000г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от omax » 20 юни 2006, 08:36

nikineo написа:Ами проблемът ми беше че не щеше да върви,все едно карам без турбо,
Че дори и по зле.Вземаха ми 60 лв.но бях толкова доволен,понеже се
Бях се нагласил за голям ремонт ,че забравих да питам какво и баше, но
точно за 20 минути я оправиха.
Благодаря ти, ще взема да намина и аз от там. Дано не се наложи да записвам предварителен час....

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 20 юни 2006, 15:16

nikineo написа:Ами проблемът ми беше че не щеше да върви,все едно карам без турбо,
Че дори и по зле.Вземаха ми 60 лв.но бях толкова доволен,понеже се
Бях се нагласил за голям ремонт ,че забравих да питам какво и баше, но
точно за 20 минути я оправиха.

Е , браво..."сто километра" постове изписахте по тая тема и на финала ни остави НЕОСВЕДОМЕНИ.

Малко неблагодарно излежда , спямо колегите които си направиха труда да пишат в твойта тема...а пък и на мен ми беше интересно. :-w:
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 20 юни 2006, 21:37

Оправили са му колата за 20 мин да не мислиш че ще му кажат истинската причина нали другия път ще си я оправи сам!

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 20 юни 2006, 21:47

И аз не мога да се начудя още.Как така ще оставя някой непознат да ми бърника в колата,а аз няма да гледам какво прави.Аз и на познатите нямам доверие,а какво остава на непознати.А и като са я оправили за 20 мин.значи е било нещо дребно,и сега другият път ако се повреди пак,отивай се ръси наново като ти е толкова акъла :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

nikineo
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 02 апр 2006, 16:34
Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 95
Status: Извън линия

Мнение от nikineo » 21 юни 2006, 07:28

Ами те просто културно те изгонват и ти казват да чакаш в барчето.
До колкото можах да разбера нещо всичко е било от помпата и то центровка.
Преди да отида при тях ходих при много други майстори и всеки все различно
казваше. Един дюзите трябвало да сменим, друг някаква мембрана била скъсана в помпата, трети трябвало да прочистим нефтопровода, четвърти турбо то било заминало.
Така че аз бях претръпнал за голям ремонт и когато след 20 минути ми казаха да отида да пробвам колата и като тръгнах се уплаших как върви,че неми дойде на ум да питам за подробности, но те едва ли щяха да кажат.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 21 юни 2006, 23:34

Ако става дума за Супер Дизел в София, нищо не става от тях и от МотоПфое Варна също.
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н.:) Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

за сервизите

Мнение от svir4o » 22 юни 2006, 00:00

нали ми каза че не си разбирал от дизели.като се зачетох може докато си купя мондеото да добиеш нужният опит.Като писа за МП.преди5 години карах фиеста 1.1 77година с обратна дирекция Нещо взе да работи на 3цилиндъра и аз понеже не успях да се справя с всичките видове майстори и мнения я закарахттам се започна от карбуратора та се стигна до клапани и разпределителен вал ПОСЛЕДНИЯТ БЕШЕ СМЕНЕН ДВА ПЪТИ първият фатално наобратно и вториятпът в комплект с нови клапани заради първия път.На изписването нямаше никаква промяна.след като разглобихме датчика на електронното управление на запалването се оказа че има едно счупено перце което командва 3ти цилиндър КЪСМЕТЧЕ :roll:

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 22 юни 2006, 12:07

[quote="DTM"]Ако става дума за Супер Дизел в София, нищо не става от тях и от МотоПфое Варна също.
Защо ли, ами сега ще се обоснова. Въпросния Фокус дизел които купих и които карам в момента, пушеше адски много при даване на повече газ (като стар Икарус) дори и на място като е. Колата вървеше перфектно,палеше също така перфектно и разхода си беше в нормите, но ме дразнеше това пушене. След като обиколих повечето от реномираните сервизи във Варна включително и два-три пъти ходих в МотоПфое. Никой от така разбиращите иначе специалисти не можа дори да предположи какво може да е. Да не говорим, че никъде във Варна нямаше стенд на които да се провери как е горивната система и въобще всичко за което дава инфо подобен вид диагностика. Дори в МотоПфое казаха че евентуално помпата трябвало да се свали, но понеже те нямали стенд имало човек от Бургас които идвал всяка седмица взимал ако има помпи за диагностика и ги носел в Инстанбул при което направо тръпки ме побиха. Така случайно се сетиха големите глави и ме пратиха да ходя в София в Супер Дизел там щяли да я диагностицират и да разберат проблема. Няма лошо намерих време и отидох там, приеха ме и решиха първо да видят дали колата пуши много наистина. След разходката с автомобила (нямаше ги поне 15-20 мин) казаха че колата най-вероятно има чип и затова така вървяла и имала повече гориво и затова така. Закачиха я и се оказа, че няма нищо подобно т.е. няма чип. Нещо помпата била с променени параметри и т.н. трябвало да се свали после на стенда за центровка и така. Съгласих се, едно че ми отне 2 дни стоене в София това което платих там беше от порядъка на 800-900 лв. като изровя фактурата мога да постна я тука. Без включвам хотели,заведения и т.н.:) Получих си най-накрая колата и след като я пробвах се оказа, че нямаше никаква разлика пушенето си остана, за вървенето мисля че всичко си остана като преди. Върнах се във Варна, и след няколко дни пак съм в МотоПфое и господата там ми викат след като в Супер дизел са тествали помпата и всичко е наред значи дюзи. Ние тука като се съмняваме нещо го сменяме. Добре и там се съгласих - чаках месец доставиха дюзи към 200 лв. беше едната. Взеха че скъсаха единия болт на едната дюза и колата ми стоя 20 дни да дойде болт от не знам си къде, просто издивях маса пари по таксита,коли на приятели и т.н. Смениха ги уж, тръгвам да пробвам пак никва промяна пуши та се къса, връщам се и едно че не можеш да си видиш старата част която са сменили ами дори и неможеш да си я получиш обратно! То не бяха караници не беше чудо. Отказах се накрая и си платих и си тръгнах.
Така че момчета и момичета внимавайте като ходите по сервизите, какво ви говорят и как ви баламосват. Проблема си го реших случайно, просто взе да шуми едната ролка на пистовия ремък и отидох на съвсем друг сервиз за смяна на същата. Споменах на момчета всичко което ми се случи и единия докато се смееше ми каза че работата е почти ясна. Оказа се парче от катализатора се счупило и застанало на изхода на гърнето, а самия катализатор на тоя Фокус е точно след турбината и мъчно се сваля, но свалиха го и махнаха всичко отвътре.
До сега проблеми съм нямал повече всичко си влезе в границите на поносимото пак пропушва но в пъти по-малко. Дано на вас не ви се случват подобни неволи и лутания.
Успех и без аварий.[/quote

Е ти колега направо си се "ВИДЯЛ В ПРИКЛЮЧЕНИЕ", с "кой акъл" дойде чак от Варна , та да отидеш в Супер Дизел...аз живея на 5 мин от тоя сервиз и го посетих един път щото вече бях пред "ръба на нервна криза". Тогава и мойто Форд пушеше яко и се оказа катализатора.

Ма ако съдиме по "приключението" ти , си заможен човек : Варна-София-Варна , СуперДизел-800лв. , хотели , заведения...абе ЖИВОТ , а аз не съм виждал морето от 100 години *00935*
...дрън-дрън...мноо важно...

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 110 госта