ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Здравейте колеги !
ФОРД ЕСКОРТ 1.8 чист дизел 97 год. при - 8 градуса, колата е отвън завъртам няма палене изтощи акумолатора и няма палене, слагам чисто нов акумолатор върти ще изхвърли мотора и няма палене, като и свещите за подгряване са чисто нови.
Дърпам я на буксир в снегъ тресе се цялата и няма палене.
Обадих се на един познат маистор и тои каза да ти подаде някои ток директно от акумолатора на свещите и опитаи. Така и направих резултата е запали от раз.
Та въпросите са ми каква е причината за това и като съм я дърпал и мъчил да пали има ли проблем, поне след това като я карах незабелязвам нищо.
При дърпане какво може да стане.
ФОРД ЕСКОРТ 1.8 чист дизел 97 год. при - 8 градуса, колата е отвън завъртам няма палене изтощи акумолатора и няма палене, слагам чисто нов акумолатор върти ще изхвърли мотора и няма палене, като и свещите за подгряване са чисто нови.
Дърпам я на буксир в снегъ тресе се цялата и няма палене.
Обадих се на един познат маистор и тои каза да ти подаде някои ток директно от акумолатора на свещите и опитаи. Така и направих резултата е запали от раз.
Та въпросите са ми каква е причината за това и като съм я дърпал и мъчил да пали има ли проблем, поне след това като я карах незабелязвам нищо.
При дърпане какво може да стане.
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
От релето за подгряващите свещи е. Намира се някаде по вътрешната страна на левия калник в двигателния отсек. С куплунг, защитен от гумена изолация. Имах същия проблем с такава кола миналата зима. Можеш да потърсиш от някоя автоморга. Аз просто си сложих едно обикновеено реле 60А и с един бутон в купето (най-евтиния и ефективен вариант)Като искам да паля давам на контакт, задържам бутончето около 5 сек и паля.Ако е много студено задържам 8-10сек(това е предимството). Иначе оригиналното е с Реле за време което ти изключва подгряването на точно определено време и струваше около 60 лв новото. Аварииния вариант е една туба гореща вода. Започваш да поливаш ГНП -то и мястото където са дюзите и после палиш.
Успех
PS. ИЗБЯГВАЙ ДА ПАЛИШ ДИЗЕЛ С ДЪРПАНЕ !!!
Успех

PS. ИЗБЯГВАЙ ДА ПАЛИШ ДИЗЕЛ С ДЪРПАНЕ !!!


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
При чист дизел , това-/паленето/ е лесно,-махаш съединението от всмукателните тръби,-и поднасяш една факла-огън, и въртиш, щом глътне огъня, колата пали, стига да има нафта обаче ! А кола с ангренажни ремъци, въобще не се дърпа или бута, с цел палене, защото ремъка се опъва различно, и след време се къса, а късането струва до 500 лв.-/ скъсан ремък,поне 4 ударени клапана в буталата, може и счупен разпределителен вал /. Не използувай също спрей за студено палене,получава се същия ефект, като при дърпане !
Ако при подгрев, на свещите- до тях не идва ток, то със сигурност, релето не е в ред .
Ако при подгрев, на свещите- до тях не идва ток, то със сигурност, релето не е в ред .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 405
- Регистриран: 02 ное 2008, 13:55
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V 1995 комби
Fopd Fusion 1.6 - Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
На студа поливането със гореща вода е много опасно ,когато водата попадне върху ремъка замръзва във зъбите му и при развъртане на двигатела прехвърля центровката .И последствията са фатални ,изкривени клапани ,счупени водачи или пък още по лошия вариянт изкривена биела .Колегата който е поливал със вода просто е извадил голям късмет.
На мой роднина такова поливане със вода му струваше към 1200 лева .
На мой роднина такова поливане със вода му струваше към 1200 лева .
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Не случайно съм споменал за АВАРИЕН вариант ..Пък и не съм казал "Заливай ремъка" или "заливай я редовно"Nikola Iordanov написа:На студа поливането със гореща вода е много опасно ,когато водата попадне върху ремъка замръзва във зъбите му и при развъртане на двигатела прехвърля центровката .И последствията са фатални ,изкривени клапани ,счупени водачи или пък още по лошия вариянт изкривена биела .Колегата който е поливал със вода просто е извадил голям късмет.
На мой роднина такова поливане със вода му струваше към 1200 лева .
Не виждам как ще замръзне ремъка при положение,че след това веднага палиш,
ремъка започва да се върти и изсъхва на 15-тата секунда. Просто твоя роднина не е имал късмет.
Тоя трик го знам от стар шофьор. Пробвал съм го 1-2 пъти и знам,че е ефективен. и пак повтарям
ТОВА Е АВАРИЕН ВАРИАНТ ДА ЗАПАЛИШ КОЛАТА
P.S. Много по лошо е да се опиташ да дърпаш колата и да скъсаш някой ремък
особено пък в снега



- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
То , и това с водата се прави, но с тънка, и насочена струя вода, бавно, за няколко минути, а не лисни вода па пали ! Нали трябва време за да бъде отнета топлината от водата, не става веднага !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Колеги оказа се, че е изгорял бушон на подгряващото реле - оправихме го и вече е ток и жица, пали без проблем.
Минах вече около стотина километра откакто правих тези изпълнения с дърпането засега няма никаква разлика от преди върви, пали, работи, не пуши.
Въпросът ми е възможно ли е след това занапред да възникне проблем в следствие на това което съм правил ?
Минах вече около стотина километра откакто правих тези изпълнения с дърпането засега няма никаква разлика от преди върви, пали, работи, не пуши.
Въпросът ми е възможно ли е след това занапред да възникне проблем в следствие на това което съм правил ?
- tonyfireman
- потребител
- Мнения: 117
- Регистриран: 10 юли 2010, 17:43
- Модел на автомобила: Ford Escort хечбек 1,8 D 95'
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Този бушон вътре в релето ли е? Какъв е? Сподели как отстрани проблема, че и при мен е явно същото.adrian.mezdra написа:Колеги оказа се, че е изгорял бушон на подгряващото реле - оправихме го и вече е ток и жица, пали без проблем.
Минах вече около стотина километра откакто правих тези изпълнения с дърпането засега няма никаква разлика от преди върви, пали, работи, не пуши.
Въпросът ми е възможно ли е след това занапред да възникне проблем в следствие на това което съм правил ?
Черната перла
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Класическа грешка по време на диагностиране на проблема!Сваля се шината за да се проверят свещите ,дори някой ги вади за да види как греят(в което няма лошо) и никой не се сеща да провери идва ли напрежение до шината!!!В страни от темата направи така че да си заредиш напълно акумолатора,от толкова въртене в тия студове може да ти поднесе изненада.adrian.mezdra написа:Колеги оказа се, че е изгорял бушон на подгряващото реле - оправихме го и вече е ток и жица, пали без проблем.
Минах вече около стотина километра откакто правих тези изпълнения с дърпането засега няма никаква разлика от преди върви, пали, работи, не пуши.
Въпросът ми е възможно ли е след това занапред да възникне проблем в следствие на това което съм правил ?
Поздрави!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- Kamazabg
- потребител
- Мнения: 596
- Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
- Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: гр Сливен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Бушона май беше в кутийката при акумулатора(тая на клемата +) , или поне така си мисля. Нека колегата ме поправи ако бъркам. А ти можеш и да проследиш кабелаtonyfireman написа: Този бушон вътре в релето ли е? Какъв е? Сподели как отстрани проблема, че и при мен е явно същото.



-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Да колегата е прав точно там в кутийката при акумолатора на клемата на + се намират бушоните те са четири на брои и са по големи като размер от тези който са в купето под таблото от ляво.
Прегледаи ги и проследи кабела от там към свещите.
Прегледаи ги и проследи кабела от там към свещите.
-
- потребител
- Мнения: 107
- Регистриран: 04 ное 2010, 18:40
- Модел на автомобила: ESCORT
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Здравейте колеги !
Пишете още по темата, аз мога само да добавя ЕВАЛА НА МОЯ МАЙСТОР които ми отстрани повредата.
Ходих и при други майстори в района всеки дава акъл но никои неможа да го оправи.
Оправи го само един без да дава акъл.
Пишете още по темата, аз мога само да добавя ЕВАЛА НА МОЯ МАЙСТОР които ми отстрани повредата.
Ходих и при други майстори в района всеки дава акъл но никои неможа да го оправи.
Оправи го само един без да дава акъл.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО
Всички сме така, докато си намерим ТОЧНИЯ майстор .
Успех .
Успех .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта