Страница 1 от 1
Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 19:29
от iavorski
Имам питане след тоталното ми объркване по английските форуми.
2.0 ТДЦИ за мондео МК3 е с верига. Имам приятел с такова / 2004-та година / и той повърди че неговото е с верига. Обаче попаднах на обяснение че от 2007-ма 2.0 ТДЦИ не е фордовски а съвместна разработка с Peugeot и бил с ангренажен ремък. Може ли някой да потвърди дали новото мондео МК4 и съответно моя S-max са с "новия" мотор с ремък или не?
Знам че мога да питам в МП но ако има и друг източник на информация предпочитам да не вися 10 минути по телефоните им.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 19:31
от Alexi
с ремък си
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 19:44
от iavorski
Кофти тръпка. За ремъчните 2.0 ТДЦИ на Мондео 140 коня пише че интервала е 125 000 мили. Ако и при мен е толкова има време да се събират пари за това удоволствие.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 20:02
от divxstore
Да мондеото МК4 е с ремък, който се сменя на 200 000 км или 10 години. В английския форум няколко човека са писали за смяната на 200 хил км - на по 2-3 години коли и казват, че ремъка е като нов, явно стареенето ще е ключовия фактор...
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 21:08
от iavorski
Е то аз така или иначе 200к ще си ги направя за 5 до 7 години така че смяната ще е преди 10-тата година.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 18 дек 2010, 22:58
от sgel
Определено стареенето ще е,защото тук не караме много много, а и това си е скъпо удоволстие да смениш ангренажен ремък,но си оправдава парите все пак това не са малко километри. Всички нови двигатели на Пежо,Ситроен и Форд са с Ремък. Пежовските двигатели са съвместна изработка с БМВ.Това само за инфо.

Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 11 яну 2011, 23:06
от disco
аз питах за ремъка не е много скъп но май разбрах за 120000 км.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 23 окт 2014, 16:22
от dtrifonov
Здравейте,
последно има ли яснота за пробега за смяна на ремъка?
Поздрави
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 23 окт 2014, 16:34
от Nebhotep
В Русия дилърите на Форд приканват за смяна около 150 000 км., поради тежките експлоатационни условия. В България сме горе- долу като при тях, с разлика по- тежките зимни условия там. Аз моя смятам да го сменям, когато навъртя дай боже около 170-180 000 км.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 24 окт 2014, 10:46
от Dimitar Mihov
По принцип ако си е оригиналния ремък, с който колата е излязла от завода трябва да го сменяш на 7-8 г или 150 000 км, което настъпи първо. Иначе ако е бил сменян и е друга марка трябва да прочетеш предписанията на производителя на ремъка. Аз лично не бих чакал до последните години или километри, защото ако не дай си боже стане нещо после поразията е огромна. А иначе по темата, колата ти е с ремък, двигателят е съвместна разработка с PSA. Мисля че имаше 3 или 4 обтяжни ролки, като при смяна на ремъка почти задължително е да се сменя и водна помпа, защото и тя се задвижва от него. Помпата я прегледайте, по принцип може да прескочи една смяна на ремък. Но ако не знаеш кога е било това, аз лично бих я сменил и нея, не е милиони.

Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 28 окт 2014, 00:08
от dtrifonov
Dimitar Mihov написа:По принцип ако си е оригиналния ремък, с който колата е излязла от завода трябва да го сменяш на 7-8 г или 150 000 км, което настъпи първо. Иначе ако е бил сменян и е друга марка трябва да прочетеш предписанията на производителя на ремъка. Аз лично не бих чакал до последните години или километри, защото ако не дай си боже стане нещо после поразията е огромна. А иначе по темата, колата ти е с ремък, двигателят е съвместна разработка с PSA. Мисля че имаше 3 или 4 обтяжни ролки, като при смяна на ремъка почти задължително е да се сменя и водна помпа, защото и тя се задвижва от него. Помпата я прегледайте, по принцип може да прескочи една смяна на ремък. Но ако не знаеш кога е било това, аз лично бих я сменил и нея, не е милиони.

Благодаря за отговора.
Re: Ford S-max 2.0 TDCI 140PS 2007-ма година - ремък или верига?
Публикувано: 21 ное 2014, 15:58
от tracer_80
Колега здравей,
Това че сме с ремък е факт. Ако не е вече късно и си го сменил както и да е. Ще ти споделя малко инфо за което доста се интересувах относно моята кола. Моят си го купих от Форд и това бе първото нещо за което питах. Отговориха ми така / сменя се на 200 000 км но препоръчително е на около 180 000 км, цената тук в Германия е около 1000 евро. Понеже всичко си пазаря от интернет следя и цените на ремъците има и комплекти с водна помпа, тук я сменят задължително и можеби са прави та цената в нета на комплекта е 200/300 евро зависи от марката и дали ще попаднеш на намаления. Това обаче за което пиша е просто един съвет АКО ИМАШ ВЪЗМОЖНОСТ СИ ГО КУПИ ОТ ГЕРМАНИЯ АНГЛИЯ ИЛИ ПОДОБНИ ДРУГИ. Тук мойе много хора да ме критикуват но съм си патил с много ОРИГИНАЛНИ УЖ ЧАСТИ от бг, за това вече си пазаря от тук и ако имам път сменям в бг.Мога да ти подаря нови и ОРИГИНАЛНИ задни дискове ТЕКСТАР на 5000 км които вече са криви и съответно подменени.