Страница 1 от 1
давене на колата
Публикувано: 06 яну 2011, 23:02
от kabalo86
Колеги нз темата за този раздел ли е ,но я пиша тук ..Колата е ескорт 92г 1.4 бензин .Проблемът е че когато е студена се дави ,понякога дори и по дълго смисъл като поработи го прави същото ,но студена задължително.Незнам от значение ли е .но колата я купих и собственика твърди че не е карана поне от една година аз я карам вече 4 дена но проблема си го има .Някой имал ли е този проблем ще съм благодарен на всяка помощ.
Re: давене на колата
Публикувано: 07 яну 2011, 17:15
от madboy
Дави се при палене или забива като й подадеш газ?
Re: давене на колата
Публикувано: 07 яну 2011, 19:55
от kabalo86
при палене няма проблеми ,но примерно от ниски обороти ако и дам резко газ се дави
Re: давене на колата
Публикувано: 07 яну 2011, 21:10
от pelteka
“Проблема не е в бобината,а в магарето в кабината„(много ми харесва),Казва Наско.При бензиновите двигатели в студено време на студен двигател не се дава рязко газ.Ся ще попиташ и защо.Ами защото се дави е краткия отговор.А защо се дави ме мързи да пиша, нека друг колега обясни.Аз имам имен ден.А на здраве.
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 00:54
от kabalo86
аиде хитро се изказа ама не съм аматиор за да нз кога как и какво. колата има проблем показва си го и в разхода .питам ако някой колега има подобен проблем а не съм обявил състезание кой ще даде най хитър отговор + това го прави и на загрял мотор
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 15:17
от HACKO
Ами това е проблем при всички 1.4 моно и термина е заглъхва(тъне) а не дави. Задавения мотор, пали трудно, ускорява като луд, няма стабилни ниски обороти и прекъсва при средно натоварване. При тебе има бедна смес при ускоряване, за това при карбураторите се грижи ускорителната помпа, тука е направено софтуерно, но ако успееш да намериш сервиз дето да могат да прочетат протокола на Форд е голямо постижение а пък и да могат да внесат промени е цяло чудо (МП не поддържат вече софтуер за тези модели). Друга причина за това може да е ниско налягане на Бензина (трябва да е 1атм+-0.1), не е много препоръчително да се пипа регулатора без да разполагаш със точен манометър, защото след това няма да можеш да я нахраниш.
Скоро сменял ли си горивния филтър?
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 19:53
от kabalo86
ми колата я закупих сега ,възможно ли е да е от дюзата на моното? иначе филтъра предполагам не е сменяван ,но той ще влияе ли на разхода?
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:02
от HACKO
Може и от дюзата да е и още куп неща.
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:07
от kabalo86
на диагностика ли да я карам ?
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:09
от HACKO
Ако можеш да намериш къде.
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:24
от kabalo86
Демек е по добре сам да си търся проблема май

Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:42
от HACKO
Май така ще е най-добре. Почни със игнориране на "ЕГР", като че ли след като я изкормих имаше най-голямо подобрение. Не се учудвай ако горивния филтър никога не е сменян, има два вида малък (около 15лв) и голям (около 30лв), трябва да е големия, малкия е за Зетеците там налягането е по-голямо. Може би кабели и свещи.
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 20:52
от kabalo86
само е тука ако може да ми помогнеш ..........какво е егр и как да го махна
Re: давене на колата
Публикувано: 08 яну 2011, 21:19
от HACKO
Система за рециркулация на изгорелите газове, връща част от газовете във входящия колектор с цел екология. При нас е е точно така а вкарва чист въздух във изпускателния колектор. Това е една никелирана тръба,която се свързва с 4малки в изпускателния колектор и на другия край има клапан и графитен филтър, аз съм я махнал тотално.

Проблема е че трябва да работи само във определени режими, но като се скапе вкарва въздух винаги и тъй като е преди ламбда сондата, обърква всичко.
Re: давене на колата
Публикувано: 09 яну 2011, 17:23
от kabalo86
между другото мойта тези тръбички ги няма