Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
sheri9107
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от sheri9107 » 11 яну 2011, 20:40

Здравейте колеги ,искам да попитам някой дали знае колко ролки има форд ескорт 1.8 16 v Zetec на ангренажният ремък ,аз ги знам 2 ролки ,една обтяжна ролка и една паразитна но не сам на пълно сигурен :).
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от deathstorm » 12 яну 2011, 13:18

Изображение

Айде успех с броенето :D.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от baro » 12 яну 2011, 13:43

Ролките са ти 3 колега 2 паразитни и 1 обтяжна.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от Revell » 12 яну 2011, 16:24

3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

sheri9107
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от sheri9107 » 12 яну 2011, 16:57

deathstorm написа:Изображение

Айде успех с броенето :D.

Много благодаря за информацията колега :)
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!

sheri9107
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от sheri9107 » 12 яну 2011, 16:59

Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13096
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от HACKO » 12 яну 2011, 17:08

sheri9107 написа:
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)
Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?

П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

sheri9107
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от sheri9107 » 12 яну 2011, 17:15

HACKO написа:
sheri9107 написа:
Revell написа:3 са и се сменят и 3-те при мен изкараха 40 000км (барабар с водната помпа и пистовия) и смених и ангр. ремък, всяка е около 25-30лв. Предния път сложих всичко ново, а сега пак... 400 лв. с труда и антифриза... :oops:

Колега колко пари за труд ти взеха ,ако не е тайна ,и можеш ли да ми кажеш колко пари струва водната помпа и каква марка си сложил :) :)
Не само водна помпа, трябва да се смени и съединителя, синхронизатора на трета скорост, поплавъка на бензиномера, игличката на задно дясно колело и най-вече резервната гума. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Някой да вижда на схемата ВОДНА ПОМПА ЗАЦЕПЕНА НА АГРЕНАЖА?

П.П. Revell, съжалявам но са те пуснали по пързалката.
колега много интересно чак сега като се загледах видях че наистина я няма водната помпа зацепена за ангренажа на схемата .
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от baro » 12 яну 2011, 21:48

За водната помпа че не е зацепена на ангренажа е вярно ,но повечето хора я имат за консуматив и си я сменят тъй като само смяната и излиза толкова колкото да се смени ремък в смисъл труд.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от Revell » 13 яну 2011, 09:20

Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)

Баро е прав че помпата май излиза консуматив.

труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.

sheri9107
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 12 фев 2010, 10:27
Модел на автомобила: Ford Escort `97 1.8 16v Zetec 115 hp
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от sheri9107 » 14 яну 2011, 12:08

Revell написа:Насе, прав си не е на ангренажа, писах че съм я сменил, тъй като при предната смяна на ангренажа моята течеше, смених ролки ангренажен ремък, водна помпа и постов ремък. 40 000км по-късно се появи кофти шум от към ангренажа който за 30км не се траеше, като свалихме ремъците се оказа водна помпа(едва се въртеше на ръка, а като изсъхна след демонтажа - не можеше да се завърти). Пистовият ремък беше много напукан и почти бяха тръгнали да се отлепят пистите. При проверка на ролките се оказа че всички вият... само ангренажния ремък беше във видимо добро състояние...(ма смених и него - няма след 10 000км пак да отварям заради 30лв.)

Баро е прав че помпата май излиза консуматив.

труда ми излезе 80лв. за всичко сменено 290лв. частите(съжалявам но не знам колко са по разбивка и марките не се сещам) и 30лв. антифризец.
Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?
Не е важно колко ти е мощна колата ,а колко ти е празна главата!

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от cockyhotty » 15 яну 2011, 12:50

При мен имаше леко виене от средната част на двигателя от към страната на агренажа. Смених ремъка с комплект ролки и за мой ужас свирукането продължава. Оказва се май, че е водната помпа. При смяната на агренажният ремък я огледах и въртене на ръка нямаше никакви видими признаци за износване или пък прекомерен луфт, но свири когато двигателят загрее сериозно. За това когато се решиш да сменяш агренаж при този тип двигател (Zetec) е необходима и смяната на водната помпа с цел застраховка и икономия от двукратно разглобяване на ГР механизъм. Глупово решение според мен е водната помпа да е завряна зад агренажа и на нея да са монтирани две паразитни ролки от общо трите на ГРМ-то. Глупаво, трудоемко и неремонтопригодно! Но това е живота, все си прецакан. :evil:

Потребителски аватар
deathstorm
потребител
потребител
Мнения: 559
Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Ангренаж и ролки на Форд Ескорт 1.8 16v Zetec

Мнение от deathstorm » 15 яну 2011, 17:28

sheri9107 написа: Колега Revell ,водната помпа за пистовият ремък ли е зацепена ?
За да се изясним водната помпа е зацепена за пистовия ремък. Отбелязана е като WP както се вижда на схемата. Едната схема е с климатик (AC). Останалите компоненти са: GEN-алтенатора, PAS- помпата на сервоуправлението, G-направляваща и T-oбтяжна ролки.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта