Страница 1 от 1
лампа на масло
Публикувано: 12 яну 2011, 16:45
от adrian.mezdra
Здравейте колеги!
Форд 1.8 чист дизел. След запалване на студено при сегашни температури с масло 15 W 40 след колко време е нормално да изгасне
лампата на маслото.
Re: лампа на масло
Публикувано: 12 яну 2011, 17:16
от HACKO
Веднага. Ако гасне след около 3-5сек, масления филтър е с повреден или липсващ клапан. Не е фатално, но на следващата смяна смени марката на филтъра.
Re: лампа на масло
Публикувано: 12 яну 2011, 18:49
от ЯЛТА
За да загасне веднага, трябва филтъра винаги да е пълен с масло- / клапана вътре във филтъра да е здрав /, и маслото да не е много гъсто . За това филтъра трябва да не е от ефтините .
Re: лампа на масло
Публикувано: 13 яну 2011, 11:14
от HACKO
Моя е от евтините, и си държи маслото, това не е критерии.
Re: лампа на масло
Публикувано: 26 юли 2013, 10:11
от muro85
Аз много патя от тия филтри, на всяка смяна на масло съм ги сменявал по 2 пъти, няма оправия.Сега като са големи жегите маслото много по бързо се стича и явно минава през клапана, днес сутринта като запалих ми изгасна след около 1-2 секунди след запалване, не го прави свеки път.Но 1 ден не я карах и вчера бяха 35 градуса предполагам, че е нормално, вие какво мислите колеги.Лошото е, че при студен старт колата се изфорсирва до 2000 оборота и тогава изгасва но не всеки път имам чуството, че само ако е ацката жега, дайи е опасно за двигателя?
Re: лампа на масло
Публикувано: 27 юли 2013, 09:45
от Conan_1
С евтин филтър при мене ако карам по-динамично след като спра на обороти ми примигва лампата, доката ако е с марков или оригинален няма и помен от това, това го отдавам на по-добър поток и дебит през филтъра.
Re: лампа на масло
Публикувано: 31 окт 2013, 20:05
от autobg
Conan_1 написа:С евтин филтър при мене ако карам по-динамично след като спра на обороти ми примигва лампата, доката ако е с марков или оригинален няма и помен от това, това го отдавам на по-добър поток и дебит през филтъра.
Вдигам темата, щото вчера свалих картера и....
А) беше подбит, малко, но видимо
Б) коляното на тръбата за високо налягане направо клапаше... И беше разбило и уплътненията, а имаше явно захабяване на тръбата и на снадката на коляното... Ще кача снимки след сваления картер, а ако имате подобни проблеми, предвидете си два пръстена 13.5 по 3мм ( ще ги премеря, но аз сложих 3 мм, че оригиналните бяха около 2.5.)
С новото масло, лампата гасне моментално при палене... Ще изчакам да се позаздрави силикона и ще я изръчкам душманската, та да загрее като хората. Тоя проблем го имам от маса време и ако съм го оправил, направо ще се почерпя сам!