Помощ за Ескорт-бензин!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Radikn
потребител
потребител
Мнения: 98
Регистриран: 02 апр 2006, 08:15
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1,8 TD 95г.
Ford Mondeo MK3 2,0 TDCi 2004г.
Местоположение: гр. Пловдив
Status: Извън линия

Помощ за Ескорт-бензин!

Мнение от Radikn » 28 май 2006, 21:23

Става въпрос за една колежка дето от около година има як проблем.
Ескорт -96г 16кл. пали добре, обаче като загрее и го угасиш не пали докато не изстине напълно.
Къде ли не е ходила-нищо! И на стенд я закачали пак нищо.
Ако някой се сеща какво му е ще му бъдем много задължени!
Мерси!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 28 май 2006, 23:37

Запалете колата, загрейте двигателя и угасете колата. Изключете датчиците за температура на водата (намира се на маркуча от термостата към радиатора) и за температурата на въздуха (това ще е по-сложно - ако е със алуминиев колектор, датчика се намира отзад на колектора и трудно се изключва !!!, ако колектора е пластмасов - незнам къде точно на колектора се намира) както и датчика за положение на дроселовата клапа. Пробвайте да запалите колата!
Ако запали пробвайте пак да запалите като включите само един от трите датчика и така докато намерите проблемният.

Ако това не помогне пиши пак - има и друга идея.

Успех!
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 май 2006, 20:58

Ако може да опишете малко повече проблема като какво точно се случва след завъртането на ключа? Примерно -прави само цък, индикаторите на таблото намалят интензитета си и...дотам; или давам контакт, стартера върти като луд, а двигателя не ще да пали; или пък врътвам ключа и ...нищо, дори и таблото угасва.....

Radikn
потребител
потребител
Мнения: 98
Регистриран: 02 апр 2006, 08:15
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1,8 TD 95г.
Ford Mondeo MK3 2,0 TDCi 2004г.
Местоположение: гр. Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Radikn » 29 май 2006, 23:40

Просто не пали все едно че няма бензин!
Върти , всичко изглежда наред но не пали-??? :roll:

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 30 май 2006, 16:33

провери да ли работят всички цилиндри това е центровка или фашиви свещи наи верятно се цапат ама това е на изуст
може да е и оня сензор с двете платинени жички на него маф или МАП не се сещам каква и бешеколата на твоята позната моно инж. или пълна :roll:
може компа дасе е бъгнал знаели човек :wink:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Radikn
потребител
потребител
Мнения: 98
Регистриран: 02 апр 2006, 08:15
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1,8 TD 95г.
Ford Mondeo MK3 2,0 TDCi 2004г.
Местоположение: гр. Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Radikn » 30 май 2006, 21:34

Мотора е Zetec 16v EFI 77KW за инжекциона нищо не зная, но иначе свещи , кабели и т.н. са сменяни няколко пъти

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 31 май 2006, 11:38

Пробвахте и това което писах по-горе?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 юни 2006, 13:29

Radikn написа:Просто не пали все едно че няма бензин!
Върти , всичко изглежда наред но не пали-??? :roll:
Otidi do MП или друг специализиран сервиз да ти замерят на осцилоскоп CPS датчика (показва на EDIS положението на коляновия вал...за ГМТ) Нов оригинален е към 45лв....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 107 госта