Нужда от малко помощ за карбуратора
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Нужда от малко помощ за карбуратора
Колеги, от доста време на сам имам следния проблем: Сутрин като паля Ескорта (вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) е нужно да подам газ, става въпрос за студен двигател. След това като запали и не припомпвам, почти веднага угасва, дърпам след това смукача, и пак ако не подвам газ пак ще угасне после след няколко метра като върна смукача вече няма нужда от него и си държи някакви обороти горе долу нормални. Преди една интервенция от един майстор не беше така. Сега на загрял двигател пали без газ, а по принцип трябва да се пали с газ. С една дума мнго объркана история. Ако някой може да даде някакъв съвет, ще съм много благодарен. Или пък да ми каже цената на нов карбуратор (Weber). Ескорта е 1994 г. 1.3 с ESC модул за управление (незнам какво точно управлява този модул).
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
При мен поведението на безин е подобно.
С газ без газ как пали студен няма значение но след като запали държиш го малко на смукач и почвам да го прибирам и вдига обороти някъде на средно положение на смукача.
Обаче не съм го ровил защото от една страна казаха нормално а от друга карам предимно на газ и нямам проблеми.(АГУ).
С газ без газ как пали студен няма значение но след като запали държиш го малко на смукач и почвам да го прибирам и вдига обороти някъде на средно положение на смукача.
Обаче не съм го ровил защото от една страна казаха нормално а от друга карам предимно на газ и нямам проблеми.(АГУ).
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
здравете,пак съм тук ,братле ето моите идеи:
1 центровка някои от цилиндрите се визи на гърба на другите .
2Бедна смес на бензина може да е запушен отдушника на картера .
3 Свещи спомни си сменял ли си свещи и ако си дали сложи пак от същия модел и дали ти се зацапват би трябвало да са с тънка дълга резба на конус без дефтунка
4лошо гориво много вероятно .
5Тампон на карба или запущени жиглъори .
втора употреба са по60-70 лв. целия карборатор но не си струва
1 центровка някои от цилиндрите се визи на гърба на другите .
2Бедна смес на бензина може да е запушен отдушника на картера .
3 Свещи спомни си сменял ли си свещи и ако си дали сложи пак от същия модел и дали ти се зацапват би трябвало да са с тънка дълга резба на конус без дефтунка
4лошо гориво много вероятно .
5Тампон на карба или запущени жиглъори .
втора употреба са по60-70 лв. целия карборатор но не си струва
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си антифриза и термостата .Смъкни въздушнияфилтър и дъръпни жилото на гаста гледаи в камерите дали пръска гориво трябваа да е като на дезодорант .
аз лично не се сещам за ескорт 94гс 1.3мотор и weber2v kарб.
аз лично не се сещам за ескорт 94гс 1.3мотор и weber2v kарб.
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
Re: Нужда от малко помощ за карбуратора
BukTop написа:......вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) .....дърпам след това смукача....... като върна смукача ......
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си .....
- BukTop
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
- Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Колеги, благодаря за съветите. Повечето от нащата съм ги направил, и пак си прави номерата. Днес си купих въздушен филтър и спрей за карбуратора, та ще видим.
S>G>Bankov, бъди сигурен, колицата ми е с ръчен смукач , все пак си има лостче + лампичка на таблото (оранжева), същата се използва при дизелите за подгряващите свещи. Въпреки, че нелогично за кола произведена 07.1994 (проверил съм по номера на рамата), която баща ми купи чисто нова, да е с ръчен смукач , но това е една от недомислиците на производителя.
S>G>Bankov, бъди сигурен, колицата ми е с ръчен смукач , все пак си има лостче + лампичка на таблото (оранжева), същата се използва при дизелите за подгряващите свещи. Въпреки, че нелогично за кола произведена 07.1994 (проверил съм по номера на рамата), която баща ми купи чисто нова, да е с ръчен смукач , но това е една от недомислиците на производителя.
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
аз карам 91г 1.6 карборатор и съм савтоматичен смукач които вързан за газта и при загряване сам се затваря
първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
още една идея транзисторното упавление на запалването запалването
това е една малка кутиика закрепена на dis-аможе да има лоша връзка
първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
още една идея транзисторното упавление на запалването запалването
това е една малка кутиика закрепена на dis-аможе да има лоша връзка
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 123
- Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
- Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Само не ходи на центровка,защото ESC или по точно(EDIS) модула прави всичко това.Тои взима сигнал от датчик на маховика които се намира на скоростната кутия и така прави перфектната центровка.Праща импулсите към бобината,която подава искра на свещите и редува цилиндрите 2х2!!!А карбуратора е жилав и носи на разглобяване.Вземи си комплект за смяна на гарнитури и ускорителна помпа около20лв,позачисти го с четка и бензинец!Ако не стане НАМЕРИ СИ СВЕСТЕН КАРБУРАТОРДЖИЯ!!!
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 115 госта