Нужда от малко помощ за карбуратора

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Нужда от малко помощ за карбуратора

Мнение от BukTop » 29 май 2006, 21:46

Колеги, от доста време на сам имам следния проблем: Сутрин като паля Ескорта (вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) е нужно да подам газ, става въпрос за студен двигател. След това като запали и не припомпвам, почти веднага угасва, дърпам след това смукача, и пак ако не подвам газ пак ще угасне после след няколко метра като върна смукача вече няма нужда от него и си държи някакви обороти горе долу нормални. Преди една интервенция от един майстор не беше така. Сега на загрял двигател пали без газ, а по принцип трябва да се пали с газ. С една дума мнго объркана история. Ако някой може да даде някакъв съвет, ще съм много благодарен. Или пък да ми каже цената на нов карбуратор (Weber). Ескорта е 1994 г. 1.3 с ESC модул за управление (незнам какво точно управлява този модул). :roll:

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 29 май 2006, 22:02

Филтъра въздушния сменял ли си.
Питам защото явно тие много бензина .
Разхода на гориво как ти е?
*00133*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 май 2006, 00:14

При мен поведението на безин е подобно.
С газ без газ как пали студен няма значение но след като запали държиш го малко на смукач и почвам да го прибирам и вдига обороти някъде на средно положение на смукача.
Обаче не съм го ровил защото от една страна казаха нормално а от друга карам предимно на газ и нямам проблеми.(АГУ).

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 30 май 2006, 15:42

Разхода ми е доър 6.3 литра, извънградско, при пълна кола, без да я жаля по по магистрала Хемус, към Плевен, като се има предвид, че послеедните от 500те км бяха градско :D А имате ли представа каква е цената на един нов карбуратор.

п.с. Въздушния филтър скоро не е сменян. Ще пробвам първо с него.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 30 май 2006, 16:01

А една центровка на запалването?
:idea:

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 30 май 2006, 16:11

здравете,пак съм тук ,братле ето моите идеи:
1 центровка някои от цилиндрите се визи на гърба на другите .
2Бедна смес на бензина може да е запушен отдушника на картера .
3 Свещи спомни си сменял ли си свещи и ако си дали сложи пак от същия модел и дали ти се зацапват би трябвало да са с тънка дълга резба на конус без дефтунка
4лошо гориво :wink: много вероятно .
5Тампон на карба или запущени жиглъори .
втора употреба са по60-70 лв. целия карборатор но не си струва :roll:
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 30 май 2006, 16:22

братле 94год. е с автоматичен смукач провери си антифриза и термостата .Смъкни въздушнияфилтър и дъръпни жилото на гаста гледаи в камерите дали пръска гориво трябваа да е като на дезодорант .
:roll: аз лично не се сещам за ескорт 94гс 1.3мотор и weber2v kарб. :?
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Re: Нужда от малко помощ за карбуратора

Мнение от valboy » 30 май 2006, 16:29

BukTop написа:......вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) .....дърпам след това смукача....... като върна смукача ......
:!: :!: :!: :!: :!:
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си .....
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Потребителски аватар
BukTop
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от BukTop » 30 май 2006, 17:21

Колеги, благодаря за съветите. Повечето от нащата съм ги направил, и пак си прави номерата. Днес си купих въздушен филтър и спрей за карбуратора, та ще видим.

S>G>Bankov, бъди сигурен, колицата ми е с ръчен смукач :wink: , все пак си има лостче + лампичка на таблото (оранжева), същата се използва при дизелите за подгряващите свещи. :D Въпреки, че нелогично за кола произведена 07.1994 (проверил съм по номера на рамата), която баща ми купи чисто нова, да е с ръчен смукач :cry: , но това е една от недомислиците на производителя. :?

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 09 юни 2006, 11:20

аз карам 91г 1.6 карборатор и съм савтоматичен смукач които вързан за газта :wink: и при загряване сам се затваря :wink:




първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа



още една идея транзисторното упавление на запалването запалването
това е една малка кутиика закрепена на dis-аможе да има лоша връзка
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 09 юни 2006, 11:30

S>G>Bankov написа:първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
Точно тука му беше мястото да споделиш........Изображение

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

ОФФ

Мнение от The seven » 09 юни 2006, 12:20

Колега Банков, не е нужно да пускаш пет мнения едно след друго ! Можеш да редактираш първото си мнение.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
S>G>Bankov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
Местоположение: kubrat
Status: Извън линия

Мнение от S>G>Bankov » 10 юни 2006, 12:52

добре приемам забеежката
петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром

xtremeracer
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 07 юни 2006, 01:23
Модел на автомобила: Focus 1.6 zetec SE 74kW 01г-LPG
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Мнение от xtremeracer » 11 юни 2006, 23:40

Само не ходи на центровка,защото ESC или по точно(EDIS) модула прави всичко това.Тои взима сигнал от датчик на маховика които се намира на скоростната кутия и така прави перфектната центровка.Праща импулсите към бобината,която подава искра на свещите и редува цилиндрите 2х2!!!А карбуратора е жилав и носи на разглобяване.Вземи си комплект за смяна на гарнитури и ускорителна помпа около20лв,позачисти го с четка и бензинец!Ако не стане НАМЕРИ СИ СВЕСТЕН КАРБУРАТОРДЖИЯ!!! :D
Недялко Делчев-София Car FORDrifT
DraG
DownhilL
Drive FORD,feel the Difference

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 115 госта