Страница 1 от 1

Нужда от малко помощ за карбуратора

Публикувано: 29 май 2006, 21:46
от BukTop
Колеги, от доста време на сам имам следния проблем: Сутрин като паля Ескорта (вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) е нужно да подам газ, става въпрос за студен двигател. След това като запали и не припомпвам, почти веднага угасва, дърпам след това смукача, и пак ако не подвам газ пак ще угасне после след няколко метра като върна смукача вече няма нужда от него и си държи някакви обороти горе долу нормални. Преди една интервенция от един майстор не беше така. Сега на загрял двигател пали без газ, а по принцип трябва да се пали с газ. С една дума мнго объркана история. Ако някой може да даде някакъв съвет, ще съм много благодарен. Или пък да ми каже цената на нов карбуратор (Weber). Ескорта е 1994 г. 1.3 с ESC модул за управление (незнам какво точно управлява този модул). :roll:

Публикувано: 29 май 2006, 22:02
от jordj
Филтъра въздушния сменял ли си.
Питам защото явно тие много бензина .
Разхода на гориво как ти е?

Публикувано: 30 май 2006, 00:14
от paci
При мен поведението на безин е подобно.
С газ без газ как пали студен няма значение но след като запали държиш го малко на смукач и почвам да го прибирам и вдига обороти някъде на средно положение на смукача.
Обаче не съм го ровил защото от една страна казаха нормално а от друга карам предимно на газ и нямам проблеми.(АГУ).

Публикувано: 30 май 2006, 15:42
от BukTop
Разхода ми е доър 6.3 литра, извънградско, при пълна кола, без да я жаля по по магистрала Хемус, към Плевен, като се има предвид, че послеедните от 500те км бяха градско :D А имате ли представа каква е цената на един нов карбуратор.

п.с. Въздушния филтър скоро не е сменян. Ще пробвам първо с него.

Публикувано: 30 май 2006, 16:01
от valboy
А една центровка на запалването?
:idea:

Публикувано: 30 май 2006, 16:11
от S>G>Bankov
здравете,пак съм тук ,братле ето моите идеи:
1 центровка някои от цилиндрите се визи на гърба на другите .
2Бедна смес на бензина може да е запушен отдушника на картера .
3 Свещи спомни си сменял ли си свещи и ако си дали сложи пак от същия модел и дали ти се зацапват би трябвало да са с тънка дълга резба на конус без дефтунка
4лошо гориво :wink: много вероятно .
5Тампон на карба или запущени жиглъори .
втора употреба са по60-70 лв. целия карборатор но не си струва :roll:

Публикувано: 30 май 2006, 16:22
от S>G>Bankov
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си антифриза и термостата .Смъкни въздушнияфилтър и дъръпни жилото на гаста гледаи в камерите дали пръска гориво трябваа да е като на дезодорант .
:roll: аз лично не се сещам за ескорт 94гс 1.3мотор и weber2v kарб. :?

Re: Нужда от малко помощ за карбуратора

Публикувано: 30 май 2006, 16:29
от valboy
BukTop написа:......вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) .....дърпам след това смукача....... като върна смукача ......
:!: :!: :!: :!: :!:
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си .....
:?: :?: :?: :?: :?: :?:

Публикувано: 30 май 2006, 17:21
от BukTop
Колеги, благодаря за съветите. Повечето от нащата съм ги направил, и пак си прави номерата. Днес си купих въздушен филтър и спрей за карбуратора, та ще видим.

S>G>Bankov, бъди сигурен, колицата ми е с ръчен смукач :wink: , все пак си има лостче + лампичка на таблото (оранжева), същата се използва при дизелите за подгряващите свещи. :D Въпреки, че нелогично за кола произведена 07.1994 (проверил съм по номера на рамата), която баща ми купи чисто нова, да е с ръчен смукач :cry: , но това е една от недомислиците на производителя. :?

Публикувано: 09 юни 2006, 11:20
от S>G>Bankov
аз карам 91г 1.6 карборатор и съм савтоматичен смукач които вързан за газта :wink: и при загряване сам се затваря :wink:




първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа



още една идея транзисторното упавление на запалването запалването
това е една малка кутиика закрепена на dis-аможе да има лоша връзка

Публикувано: 09 юни 2006, 11:30
от valboy
S>G>Bankov написа:първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
Точно тука му беше мястото да споделиш........Изображение

ОФФ

Публикувано: 09 юни 2006, 12:20
от The seven
Колега Банков, не е нужно да пускаш пет мнения едно след друго ! Можеш да редактираш първото си мнение.

Публикувано: 10 юни 2006, 12:52
от S>G>Bankov
добре приемам забеежката

Публикувано: 11 юни 2006, 23:40
от xtremeracer
Само не ходи на центровка,защото ESC или по точно(EDIS) модула прави всичко това.Тои взима сигнал от датчик на маховика които се намира на скоростната кутия и така прави перфектната центровка.Праща импулсите към бобината,която подава искра на свещите и редува цилиндрите 2х2!!!А карбуратора е жилав и носи на разглобяване.Вземи си комплект за смяна на гарнитури и ускорителна помпа около20лв,позачисти го с четка и бензинец!Ако не стане НАМЕРИ СИ СВЕСТЕН КАРБУРАТОРДЖИЯ!!! :D