Страница 1 от 1
Нужда от малко помощ за карбуратора
Публикувано: 29 май 2006, 21:46
от BukTop
Колеги, от доста време на сам имам следния проблем: Сутрин като паля Ескорта (вместо както беше да дръпна смукача и да пали без подаване на газ) е нужно да подам газ, става въпрос за студен двигател. След това като запали и не припомпвам, почти веднага угасва, дърпам след това смукача, и пак ако не подвам газ пак ще угасне после след няколко метра като върна смукача вече няма нужда от него и си държи някакви обороти горе долу нормални. Преди една интервенция от един майстор не беше така. Сега на загрял двигател пали без газ, а по принцип трябва да се пали с газ. С една дума мнго объркана история. Ако някой може да даде някакъв съвет, ще съм много благодарен. Или пък да ми каже цената на нов карбуратор (Weber). Ескорта е 1994 г. 1.3 с ESC модул за управление (незнам какво точно управлява този модул).

Публикувано: 29 май 2006, 22:02
от jordj
Филтъра въздушния сменял ли си.
Питам защото явно тие много бензина .
Разхода на гориво как ти е?
Публикувано: 30 май 2006, 00:14
от paci
При мен поведението на безин е подобно.
С газ без газ как пали студен няма значение но след като запали държиш го малко на смукач и почвам да го прибирам и вдига обороти някъде на средно положение на смукача.
Обаче не съм го ровил защото от една страна казаха нормално а от друга карам предимно на газ и нямам проблеми.(АГУ).
Публикувано: 30 май 2006, 15:42
от BukTop
Разхода ми е доър 6.3 литра, извънградско, при пълна кола, без да я жаля по по магистрала Хемус, към Плевен, като се има предвид, че послеедните от 500те км бяха градско

А имате ли представа каква е цената на един нов карбуратор.
п.с. Въздушния филтър скоро не е сменян. Ще пробвам първо с него.
Публикувано: 30 май 2006, 16:01
от valboy
А една центровка на запалването?

Публикувано: 30 май 2006, 16:11
от S>G>Bankov
здравете,пак съм тук ,братле ето моите идеи:
1 центровка някои от цилиндрите се визи на гърба на другите .
2Бедна смес на бензина може да е запушен отдушника на картера .
3 Свещи спомни си сменял ли си свещи и ако си дали сложи пак от същия модел и дали ти се зацапват би трябвало да са с тънка дълга резба на конус без дефтунка
4лошо гориво

много вероятно .
5Тампон на карба или запущени жиглъори .
втора употреба са по60-70 лв. целия карборатор но не си струва

Публикувано: 30 май 2006, 16:22
от S>G>Bankov
братле 94год. е с автоматичен смукач провери си антифриза и термостата .Смъкни въздушнияфилтър и дъръпни жилото на гаста гледаи в камерите дали пръска гориво трябваа да е като на дезодорант .

аз лично не се сещам за ескорт 94гс 1.3мотор и weber2v kарб.

Re: Нужда от малко помощ за карбуратора
Публикувано: 30 май 2006, 16:29
от valboy
Публикувано: 30 май 2006, 17:21
от BukTop
Колеги, благодаря за съветите. Повечето от нащата съм ги направил, и пак си прави номерата. Днес си купих въздушен филтър и спрей за карбуратора, та ще видим.
S>G>Bankov, бъди сигурен, колицата ми е с ръчен смукач

, все пак си има лостче + лампичка на таблото (оранжева), същата се използва при дизелите за подгряващите свещи.

Въпреки, че нелогично за кола произведена 07.1994 (проверил съм по номера на рамата), която баща ми купи чисто нова, да е с ръчен смукач

, но това е една от недомислиците на производителя.

Публикувано: 09 юни 2006, 11:20
от S>G>Bankov
аз карам 91г 1.6 карборатор и съм савтоматичен смукач които вързан за газта

и при загряване сам се затваря
първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
още една идея транзисторното упавление на запалването запалването
това е една малка кутиика закрепена на dis-аможе да има лоша връзка
Публикувано: 09 юни 2006, 11:30
от valboy
S>G>Bankov написа:първо си мислех че е 1.4 ама като и праих основен рем. се оказа 1.6 изненеадааааааааааа
Точно тука му беше мястото да споделиш........

ОФФ
Публикувано: 09 юни 2006, 12:20
от The seven
Колега Банков, не е нужно да пускаш пет мнения едно след друго ! Можеш да редактираш първото си мнение.
Публикувано: 10 юни 2006, 12:52
от S>G>Bankov
добре приемам забеежката
Публикувано: 11 юни 2006, 23:40
от xtremeracer
Само не ходи на центровка,защото ESC или по точно(EDIS) модула прави всичко това.Тои взима сигнал от датчик на маховика които се намира на скоростната кутия и така прави перфектната центровка.Праща импулсите към бобината,която подава искра на свещите и редува цилиндрите 2х2!!!А карбуратора е жилав и носи на разглобяване.Вземи си комплект за смяна на гарнитури и ускорителна помпа около20лв,позачисти го с четка и бензинец!Ако не стане НАМЕРИ СИ СВЕСТЕН КАРБУРАТОРДЖИЯ!!!
