мощност

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

мощност

Мнение от lorinzar » 31 яну 2011, 10:13

колеги имали начин малко да се покачи мощноста на мотира става въпрос за 1.8 тди на МК1

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от cockyhotty » 31 яну 2011, 10:46

Има , има. По-голям интеркулер с водно впръскване, по-добро турбо, други дюзи и помпа, спортни изпускателни и всмукателни колектори, спортна ауспухова система..... И идва май цялата схема на около над 10 бона.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от lorinzar » 31 яну 2011, 11:13

ехее това го знам за нещо по любителско няма да ходим на драг с тея вложени 10 бона

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от cockyhotty » 31 яну 2011, 11:46

Ако колата ти беше common-rail, с един чип тунинг лесно става работата, всичко се управлява от компа. Но при наличие на механична помпа по-трудно стават нещата. Виж за интеркулер може да се позамислиш. На мондео въздуховода съм виждал, че не е кой знае колко голям, пък и самият кулер е отгоре на двигателя, съответно не му е много голяма ефективността.

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от lorinzar » 31 яну 2011, 12:33

е да така е може понатегне турбото ма не знам дали е удачно един майстор ми каза че с малко предварение на помпата и пипане на турбото се извлича максимума от мотора някаде към 112 -117 коня ма ше си замине бързо

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от cockyhotty » 31 яну 2011, 12:36

lorinzar написа:е да така е може понатегне турбото ма не знам дали е удачно един майстор ми каза че с малко предварение на помпата и пипане на турбото се извлича максимума от мотора някаде към 112 -117 коня ма ше си замине бързо
Ти сам си отговори на въпроса. Като цяло начинанието е безсмислено. По-добре да обслужиш мотора, да му направиш точна центровка и ще се радваш на истинската заводска мощност.

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от gazetto » 31 яну 2011, 13:47

Дай му по-голямо предварение.......и почвай да си търсиш я биели,е некое бутало.....Смени си майстора.Как мислиш че ще пали тая кола с разбъзикана центровка?
Изображение

Потребителски аватар
lorinzar
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
Модел на автомобила: продаден
Местоположение: montana
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от lorinzar » 31 яну 2011, 17:09

преди време същия майстор ми беше пипал по помпата усещаше се разлика и то усезаема в вървенето при старт най вече като се има предвид тромавата кутия но пушеше много зле това ме дразнеше та го посетих и си остави както си беше

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от diesel1.6 » 31 яну 2011, 19:18

Първо може да се направи мондеото да си върви колкото му е нормално. Ама това не става без да се знае какво се прави. Питай този майстор с предварението, като го направи по-голямо, какво ще отчете компютъра чрез датчика за момента на впръскване (умната дюза) и датчика за положение на коляновия вал и как ще реагира чрез електрическият авансатор. Или накратко - като се засече грешен момент на впръксване, как ще продължи да работи ел авансатора.

След като се намери знаещ данните за настройка и начина на работа на помпата, спокойно може да се увеличи порцията на впръскваното гориво. Тази за малка мощност, и онази при работещо турбо. Може и да се вдигне налягането на отваряне на регулиращия клапан на турбото. От това всичкото ще се получи повишено топлинно натоварване на горивната камера, и вероятно ако се "даде" малко закъснение на впръскването, ще се получи точната настройка.

Всичко това се проверява с инструменти - следи се температурата на изгорелите газове, момента на впръскване, индикаторната диаграма.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: мощност

Мнение от specialista » 31 яну 2011, 20:20

Може ,може!Едва ли се надяваш на чудеса ,но колата става по отзивчива на педала на газта и дърпа по-добре.
Без увеличаване на порцията гориво обаче няма как да стане.И нека тези момчета които си пипат по колите им е ясно че с въртене на разни винтове по помпата това не става.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта