мощност
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: мощност
Има , има. По-голям интеркулер с водно впръскване, по-добро турбо, други дюзи и помпа, спортни изпускателни и всмукателни колектори, спортна ауспухова система..... И идва май цялата схема на около над 10 бона.
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: мощност
ехее това го знам за нещо по любителско няма да ходим на драг с тея вложени 10 бона
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: мощност
Ако колата ти беше common-rail, с един чип тунинг лесно става работата, всичко се управлява от компа. Но при наличие на механична помпа по-трудно стават нещата. Виж за интеркулер може да се позамислиш. На мондео въздуховода съм виждал, че не е кой знае колко голям, пък и самият кулер е отгоре на двигателя, съответно не му е много голяма ефективността.
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: мощност
е да така е може понатегне турбото ма не знам дали е удачно един майстор ми каза че с малко предварение на помпата и пипане на турбото се извлича максимума от мотора някаде към 112 -117 коня ма ше си замине бързо
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: мощност
Ти сам си отговори на въпроса. Като цяло начинанието е безсмислено. По-добре да обслужиш мотора, да му направиш точна центровка и ще се радваш на истинската заводска мощност.lorinzar написа:е да така е може понатегне турбото ма не знам дали е удачно един майстор ми каза че с малко предварение на помпата и пипане на турбото се извлича максимума от мотора някаде към 112 -117 коня ма ше си замине бързо
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мощност
Дай му по-голямо предварение.......и почвай да си търсиш я биели,е некое бутало.....Смени си майстора.Как мислиш че ще пали тая кола с разбъзикана центровка?
- lorinzar
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 21 юли 2009, 21:01
- Модел на автомобила: продаден
- Местоположение: montana
- Status: Извън линия
Re: мощност
преди време същия майстор ми беше пипал по помпата усещаше се разлика и то усезаема в вървенето при старт най вече като се има предвид тромавата кутия но пушеше много зле това ме дразнеше та го посетих и си остави както си беше
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: мощност
Първо може да се направи мондеото да си върви колкото му е нормално. Ама това не става без да се знае какво се прави. Питай този майстор с предварението, като го направи по-голямо, какво ще отчете компютъра чрез датчика за момента на впръскване (умната дюза) и датчика за положение на коляновия вал и как ще реагира чрез електрическият авансатор. Или накратко - като се засече грешен момент на впръксване, как ще продължи да работи ел авансатора.
След като се намери знаещ данните за настройка и начина на работа на помпата, спокойно може да се увеличи порцията на впръскваното гориво. Тази за малка мощност, и онази при работещо турбо. Може и да се вдигне налягането на отваряне на регулиращия клапан на турбото. От това всичкото ще се получи повишено топлинно натоварване на горивната камера, и вероятно ако се "даде" малко закъснение на впръскването, ще се получи точната настройка.
Всичко това се проверява с инструменти - следи се температурата на изгорелите газове, момента на впръскване, индикаторната диаграма.
След като се намери знаещ данните за настройка и начина на работа на помпата, спокойно може да се увеличи порцията на впръскваното гориво. Тази за малка мощност, и онази при работещо турбо. Може и да се вдигне налягането на отваряне на регулиращия клапан на турбото. От това всичкото ще се получи повишено топлинно натоварване на горивната камера, и вероятно ако се "даде" малко закъснение на впръскването, ще се получи точната настройка.
Всичко това се проверява с инструменти - следи се температурата на изгорелите газове, момента на впръскване, индикаторната диаграма.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: мощност
Може ,може!Едва ли се надяваш на чудеса ,но колата става по отзивчива на педала на газта и дърпа по-добре.
Без увеличаване на порцията гориво обаче няма как да стане.И нека тези момчета които си пипат по колите им е ясно че с въртене на разни винтове по помпата това не става.
Без увеличаване на порцията гориво обаче няма как да стане.И нека тези момчета които си пипат по колите им е ясно че с въртене на разни винтове по помпата това не става.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта