Страница 1 от 1

Турбото на 1,8TD, модел и спецификаций

Публикувано: 02 юни 2006, 10:09
от Overclock
Имате ли представа какъв е модела на турбокомпресора на дизеловите двигатели и кой е производителя.Някъде по руските сайтове имаше доста пълна информация, но нещо не я намирам.

Публикувано: 02 юни 2006, 10:41
от Overclock
Намерих го слчайно, Garret 2 e модела.

Публикувано: 02 юни 2006, 12:57
от ARR_
За тази ли става въпрос?
Изображение

Публикувано: 02 юни 2006, 14:34
от Overclock
Точно тази е, но няма нищо повече по въпроса.Ремонтен кит за този модел струва 240лв.

Публикувано: 02 юни 2006, 15:27
от _SLiThER_
Какво точно те интересува :?:

Публикувано: 02 юни 2006, 16:25
от Overclock
Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.

Публикувано: 11 юни 2006, 20:33
от Plasmo
A дали на 1.8 ТД може да му се сложи Т3/Т4 турбина? И има ли смисъл?

Публикувано: 26 юни 2006, 16:19
от chains
Теоритично може, дори вече са относително разпространени и фланците, но това няма да ти реши всички проблеми, а напротив ще се открият доста нови: 1.желателно е да се помисли за допълнително охлаждане на маслото /маслн радиатор/; 2.за помисли за нов интеркулър; 3.ако е бенз. трябва да се пренастрои инжекциона и ъгъла на предварение, а ако е дизел да се пренастрои ГНП, а може да се наложи и нови дюзи с по-голям дебит /въобще добре е да се направи и един чип тунинг/; 4.нов воден радиатор с висококапацитетен ел. кулър; 5.различните тръбопроводи да с подменят с подсилени.

Самата подмяна на турбината с по-високо капацитетна не може да направи чудо, а дори може да влоши положението, защото двигателя като цяло е настроен да работи със сток турбината.

лл. това като цяло си е скъпо и сложно за изпълнение удовоствие, но с оглед на развитието на индустрията в тази насока може да се постигнат доста високи показатели!

Публикувано: 13 юли 2006, 16:25
от 4o4o
Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.

Публикувано: 13 юли 2006, 17:00
от Mondeo18TDI96
4o4o написа:Колеги, от изхода на турбото( входа на интеркулера) излиза едно маркуче(тръбичка) което стига до помпата(Лукас) от предната страна. Имате ли идея за какво служи, защото при мене (Ескорт 1.8 ТД, 97г) маркучето се е скъсало и когато работи колата откъм помпата капе нафта. В момента съм ги затапил от двете страни, и двигателя секаш работи без проблеми.
Не съм специалист ама мисля че това е за "турбокомпенсатора" на помпата - според налягането на турбото помпата да си регулира дебита на нафтата ...

При пробит мъркуч - би трябвало изобщо да нямаш турбо (щото няма налягане на въздуха) ...

при сегашното ти положение (затапени краища) ... ще има налягане, но пък помпата няма да пуска повече нафта ... и ефекта от турбото ще е минимален: много кислород, малко нафта == почти атмосферен дизел (но никога няма да пуши :) ) ... но може и да не съм прав !

Публикувано: 13 юли 2006, 17:07
от 4o4o
притеснява ме това че има нафта е този маркуч :( . ако е това за което казваш( и аз имам някакви такива подозрения) не би ли трябвало по маркуча да се подава въздух към помпата.
Или имам проблем в самата помпа- я мембрана се с спукала, я някое уплътнрние пропуска?

Публикувано: 13 юли 2006, 20:44
от Mondeo18TDI96
4o4o написа:притеснява ме това че има нафта е този маркуч :( . ако е това за което казваш( и аз имам някакви такива подозрения) не би ли трябвало по маркуча да се подава въздух към помпата.
Или имам проблем в самата помпа- я мембрана се с спукала, я някое уплътнрние пропуска?
със сигурност имаш проблем!

в мъркуча трябва да има само въздух (с налягането на турбото) ... предполагам че у-ва (пневматично) някакъв клапан в помпата който при теб не е наред!

намери си свестен майстор за диагностика

Публикувано: 14 юли 2006, 11:31
от chains
Преди време и при мен се беше скъсало това маркуче и просто колата умря - едвам набираше и направо ми скъса нервите /докато съвсем случайно видях проблема/, но при мен от маркучето не капеше нищо!

Публикувано: 13 фев 2008, 17:47
от tonko_46
Overclock написа:Исках да си ремонтирам турбото, но се оказа, че май няма смисъл.Турбото си е наред, не свири, вдига си 0,8bar налягане, а маслото което ми вкарва в двигателя не е от смазването на турбината както си мислех, а от маркуча които идва от капака на клапаните (за извеждане на подкартерните газове).Та въпросния маркуч се включва точно преди турбото в резултат на което турбината вкарва въздух + масло в двигателя и вече два пъти се самозапалва.Водачите на клапаните са придобили елипсовидна форма, а най-вероятно и сегментите са за смяна.В събота я вкарвам в бокса, че взе да ме дразни това положение.
имам същия проблем

Публикувано: 14 фев 2008, 12:34
от escorttd
Overclock написа: ...и вече два пъти се самозапалва..
как така се самозапалва??? паркираш някъде и тя сама се запалва?
Я обясни симптомите в детайли да се опитаме да помогнем.

Публикувано: 17 фев 2008, 21:41
от vasilev
Колеги, четете кога е пуснато питането през м. юни 2006 год. Ноистина ли очаквате да получите някакъв коментар? :cry: