Страница 1 от 1
Картерно налягане
Публикувано: 28 фев 2011, 22:49
от Dimitar Georgiev
Здравейте,момчета!Карам Форд Ескорд 1.4 1995г.пълна инжекция,с обикновенна газова уредба.Но напоследък взе да прави въртели...Не работи добре на бензин и като че ли е изгубила мощност,но расхода се увеличил.Освен това ми се струва че картерно налягане е високо,забелязах,че много духа от маркуча от капака на клапаните.Незнам колко е нормално това.Непрекъснато прави конденз и замръзва в маркуча,газовете не могат да излязат и капачката на маслото излита.Май имам нужда от свестен сервиз в Плевен.Посъветвайте ме за някой такъв/но за сиромах човек/Благодаря предварително.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 28 фев 2011, 23:09
от essex
много чудно, да не се запушило нещо

не съм запознат но сега след като съм писал повече хора ще видят темата и се надявам че ще ти дадат отговор, ще следя темата.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 01 мар 2011, 09:22
от varby
Провери тръбопроводите за картерна вентилация.Възможно е натрупания конденз да е замръзнал и да е направил тапа.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 01 мар 2011, 12:30
от supernatural
на брат ми на астрата беше така, че и по зле. по капачката се беха събрали едни цифки, като грес и пресечено масло с бело-жълтеникав цвят! сваляш всички маркучи за картерните газове една телцица прокарваш през маркуча и накрая на топка парче плат да стане като тапа и дърпаш, всичката смрад излиза, също да няма прегънати маркучи, че на брат ми имаше един които правеше чупка и се сплескал, другото което направих, на капака на клапаните там дето влиза маркуча, от вътреа на капака има filter за газовете, според мен е поставен горивната система да не засмуква капки масло а само газовете, на астрата филтера се сваля, на форда незнам как ее но сиг е същото, и можеби се продава! на братми бе абсолютно заталачем, опитвах да го мия нестана, а самия filter бе от 5 квадратни парчета метална мрежа като на въздушен filter за камион, и беха залепени посредата, аз изрязах от мрежа 5 парчета и ди naplasth, след тва с телцица ги вързах, стана едно към едно, след тва монтаж по обратния ред! дано сам ти дал някаква насока, можеш тва да си го направиш и без да даваш пари за сервиз!
>:D<: >:D<: >:D<:
Re: Картерно налягане
Публикувано: 01 мар 2011, 13:08
от Nebhotep
Колега провери си клапана за картерната вентилация:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=34766" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Картерно налягане
Публикувано: 02 мар 2011, 19:05
от sparky_
Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 02 мар 2011, 22:16
от Dimitar Georgiev
Благодаря ви за съветите,почистих всички маркучи и дори и този филтър ,вътре има нещо като клапан но сега е чист наистина беше заталачено,но на другия ден пак замръзна конденс събира се на едно мястос с по ниска точка и се чудя от къде се взима толкова конденз.Забелязах че от долната страна на фолтъра за картерни газове излиза един по тънък маркуч който се разклонява на две и влизат някаде в блока но точно преди да влязат те са запушени със съчми това незнам кой и защо го е направил,благодаря.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 02 мар 2011, 22:32
от Вейдър

Колеги, и аз имам такъв проблем. Веднъж опитах да чистя...Такова чудо излезе, отврат. Обаче не можах да сваля маркуча, който излиза някъде долу от блока и влиза в капака на главата. кабела, който ползвах за чистенето влиза само до някъде. Да не би CVH-EFI(1.6) да има някакъв клапан. Някой има ли идея как да сваля и почистя маркуча? Явно има налягане в картера, защото след няколко км. каране изскача щеката за маслото и понякога и масло губи от там. Ако някой е свалял маркучите на CVH-то моля да помогне.(извинявам се, че пиша тук, но да не пускам нова тема за този, явно често срещан проблем)
Re: Картерно налягане
Публикувано: 02 мар 2011, 23:40
от HACKO
Няма клапан. На маркуча има скоба.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 04 мар 2011, 15:23
от sparky_
sparky_ написа:Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 04 мар 2011, 20:20
от HACKO
sparky_ написа:sparky_ написа:Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.Колеги а на 1.8 tddi има ли такъв клапан? Като развия капачката на маслото като е загряла колата духа от там но за 7000 км ми е бутнала 200 грама и вероятно от турбото.
Нямаш повод за притеснение, всички мотори духат (затова имат отдушници), като вземе да ти гори над 1л/1000км, тогава почвай да мислиш.
Re: Картерно налягане
Публикувано: 10 мар 2011, 00:10
от Dimitar Georgiev
Колеги никой не писа нищо за тези съчми дето са ги навряли в маркуча за който ви писах по горе,моля някой да обясни ако въобще на някой му е направило впечатление подобно нещо,благодаря предварително.