Възможен проблем с Мондео 1.8 MK3 2001 г.,125 HP,92kW,бензин
Публикувано: 07 апр 2011, 23:27
Търсейки информация за прословутите слаби клапани на Мондео и Фокус произведени след 2000 г.,попаднах на това: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... Mondeo_Mk3" onclick="window.open(this.href);return false;"
Който е по-в час с английския нека да преведе.Аз разбрах това:
http://www.fordwiki.co.uk/images/a/ab/M ... fold-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Във входящия колектор има едни пласмасови пластини които се въртят около оста си при засмукване на въздух от двигателя.Целта им е да създадат по-качествено смесване на въздухът и бензина.С времето явно и м се износват осите и те падат като е възможно въздушната струя да ги засмуче и да ги вкара в цилиндрите или пък да прецакат клапаните.Доколкото разбрах става въпрос за автомобили произведени от 2000 г. до 2002 г.,като няма гаранция че при всички автомобили произведени в този период има такива пластини.
Та,въпросът ми е ,знае ли някой нещо по въпроса или пък ако има желание може да преведе статията от горния линк.
Който е по-в час с английския нека да преведе.Аз разбрах това:
http://www.fordwiki.co.uk/images/a/ab/M ... fold-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;"
Във входящия колектор има едни пласмасови пластини които се въртят около оста си при засмукване на въздух от двигателя.Целта им е да създадат по-качествено смесване на въздухът и бензина.С времето явно и м се износват осите и те падат като е възможно въздушната струя да ги засмуче и да ги вкара в цилиндрите или пък да прецакат клапаните.Доколкото разбрах става въпрос за автомобили произведени от 2000 г. до 2002 г.,като няма гаранция че при всички автомобили произведени в този период има такива пластини.
Та,въпросът ми е ,знае ли някой нещо по въпроса или пък ако има желание може да преведе статията от горния линк.