Страница 1 от 1

Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Публикувано: 12 май 2011, 09:25
от byi
Здравейте колеги,
имам много странен проблем с моя ескорт. Имах повреден маркуч за горивото(този който е от инжектора към помпата) и ми дърпаше въздух. Смених го и проблема продължава. След това се оказа, че мембраата на инжектора е повредена и сменихме и нея и след това пак дърпа въздух. Когато колата не се кара повече от 5-6 часа и горивния филтър се изпразва. Сложихме и една клапа която да не позволява на горивото да се връща но ефект няма. Та въпроса ми е от къде може да дърпа въздух и ако някой е имал подобен проблем да сподели. Всички мнения ще са от полза. Благодаря Ви предварително. Поздрави! :)
Форд Ескорт 1996г. 18 TD

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Публикувано: 12 май 2011, 12:17
от escorttd1
Колега, сложи си един прозрачен маркуч и ще видиш от къде точно влиза въздуха. Иначе може до утре да питаш и да четеш всякакви предположения.

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Публикувано: 12 май 2011, 22:23
от specialista
escorttd1 написа:Колега, сложи си един прозрачен маркуч и ще видиш от къде точно влиза въздуха. Иначе може до утре да питаш и да четеш всякакви предположения.
:D _friends_

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Публикувано: 06 юли 2011, 18:51
от ggganyo
и аз го имах този проблем...излезна клапана за излишното гориво.смених го и всичко си дойде на мястото.струва към 15 лв.водят го болт-клапан отгоре на помпата се намира.развива се със 17 камък .

Re: Форд ескорт 96г. 1.8 TD

Публикувано: 07 юли 2011, 15:53
от adrian.mezdra
Здравейте колеги!
Въпросният клапан не е ли на различните видове помпи на различно място?
Например на ГНП Бош незнам къде е но знам, че Лукас са 2 модела, поне аз толкова съм виждал и видимо личи , че има разлика.
При теб за кой модел става въпрос защото знам, че една с една са несъвместими.
Има случай, че ГНП Лукас от ескорт 1.8 TDI нестава на мондео със същия двигател и ГНП Лукас.