проблем с маслото.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
MERLIN
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
Местоположение: Медковец и София
Контакти:
Status: Извън линия

проблем с маслото.

Мнение от MERLIN » 27 юни 2006, 15:11

Здравейте аз съм нов и се радвам че има такива форуми в българия.
Сега ще ви разкажа за моя проблем.

Досега несъм имал афтомобил като исключим москвича на баща ми и реших за начало да си зема нещо евтино и гъзарско.

Да ама не :)
Харесах си пред блока едно фордче 1.6 кабрио беличко такова много бързо набира с две думи ходи като самолет.
Обаче като го закарах при баща ми и той вика че съм кьорав щото от щеката на маслото на мноого малко пръски духа масло както и от отдушника за маслото. Та той ми вика че можело според него това са сегменти и набива компресия в картера.
Звучи логично но колата има мощност и то тоста добра. 200 дига много бързо и си ускорява на 5та без проблем.
Опитах се да разбера дали мерише маслото на бензин ама нещо не усещам миризмата на бензин в маслото. но аз несъм компетентен по бензиновите двигатели.

Та въпроса ми е дали това е причината или е друго и ако е това колко ли струва смяна на сегменти и какви може да са евентуалните повреди ако се отвори двигателя. Колко би ми струвал ремонта при такова положение.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 юни 2006, 15:16

...по добре потърси нещо друго....

MERLIN
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
Местоположение: Медковец и София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MERLIN » 27 юни 2006, 15:35

Нещо друго като кола ли.
Ми нови 2 бона нямам :(

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 27 юни 2006, 15:44

Проблема е или сегменти или разбити водачи на клапаните.След като колата си върви второто е по-вероятно.Ремонта на главата с гарнитури, шлайфане, водачи и труд ще е 200-400лв.Пак толкова и за смяна на сегменти.Колко масло ти гори?

MERLIN
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
Местоположение: Медковец и София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MERLIN » 27 юни 2006, 15:48

на 500 километра 700 милилитра.
По скоро го издухва ококолкото да го гори.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 27 юни 2006, 15:59

Водачите със сигурност са ти заминали, но може и счупен сегмент да имаш.Частите не са много скъпи, но за ремонт ще ти смъкнат кожата.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 юни 2006, 16:45

MERLIN написа:Нещо друго като кола ли.
Ми нови 2 бона нямам :(
Сори, не разбрах, че си го купил!

MERLIN
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
Местоположение: Медковец и София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MERLIN » 27 юни 2006, 16:57

Надявам се да не са сегменти че отвори ли се незнам какво ще излезе отвъре.
Еба ли го дали е надрало ризите а нямям идея кой ремонт е двигателя.
Дори незнам на тва чудо шлайват ли се ризи или се сменят направо.

А ако е счупен сегмент знам ли го дали е надрал ризата или е отишъл наготе към горивната камера.
С две думи малко ме е страх да погледна щото това чудо е на почти 500 000 километра.

От друга страна го чувам че трака клапан та и това трябва да се погледне.

А най странното е че колата се кара агресивно и има ряз, ускорение и мощност. Лепи те за седалката и върти гуми до 3та. Зор видях докато проумея че това не е москвич 12так :)

Ходих с нея до сандански и 200 си ги лепи без проблем а може и още ама мен ме беше страх да настъпвам щото се пак непозната кола преди 4 дни я купих.

Всичко си е наред само това дет попръсква масло и чувам че трака клапанче. иначе е като швейцарски часовник.

MERLIN
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2006, 14:38
Модел на автомобила: Форд Ескорд, 1.6, Кабрио, 90 година.
Местоположение: Медковец и София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MERLIN » 27 юни 2006, 22:00

Overclock написа:Водачите със сигурност са ти заминали, но може и счупен сегмент да имаш.Частите не са много скъпи, но за ремонт ще ти смъкнат кожата.
Горе долу колко според теб ще ми стъпят частите ?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 28 юни 2006, 11:21

това са картерни газове-нормално е да има пръски масло,но за такъв разход на масло-500км-700мл....си е направо много.Аз на моята доливам 100мл на 1000км при положение че гумите на клапаните са за смяна.Ако си купил колата варианта е да си я оправиш защото трудно се продава в това състояние.Колкото и да струва ремонта събери пари и го направи-и ще знаеш че е сменено и нема да има бъдещи проблеми.500лв смятам ще те оправят.Ако не си я купил бегай от нея,фордове такива има моооого.

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 28 юни 2006, 12:50

Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 28 юни 2006, 21:50

Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.
Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 29 юни 2006, 10:10

shark написа:
Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?
Колега това е София, ако искаш да не си оставят ръцете плащаш стабилно.Всеки квартален сервиз може да му вземе 150-200 за труда,но колко ще изкара после е друг въпрос.

Имам само да допълня някой неща:
Сегменти - БГ Разград има ги на Сточна Гара и на др.места: 58,50лв
Реглажа на клапани не е нужен понеже са ХИДРАВЛИЧНИ.
За водачите си му дал цена.Гумички 15лв,двата семеринга на коляновия вал 25лв и тн.
Цялата история,ако не шлайфа блока и вала е 500кинта.
Дано да не се окажа прав,но съм убеден че цилиндъра вече е на елипса и само с новите сегменти нищо няма да направи.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта