Страница 1 от 1
проблем с маслото.
Публикувано: 27 юни 2006, 15:11
от MERLIN
Здравейте аз съм нов и се радвам че има такива форуми в българия.
Сега ще ви разкажа за моя проблем.
Досега несъм имал афтомобил като исключим москвича на баща ми и реших за начало да си зема нещо евтино и гъзарско.
Да ама не

Харесах си пред блока едно фордче 1.6 кабрио беличко такова много бързо набира с две думи ходи като самолет.
Обаче като го закарах при баща ми и той вика че съм кьорав щото от щеката на маслото на мноого малко пръски духа масло както и от отдушника за маслото. Та той ми вика че можело според него това са сегменти и набива компресия в картера.
Звучи логично но колата има мощност и то тоста добра. 200 дига много бързо и си ускорява на 5та без проблем.
Опитах се да разбера дали мерише маслото на бензин ама нещо не усещам миризмата на бензин в маслото. но аз несъм компетентен по бензиновите двигатели.
Та въпроса ми е дали това е причината или е друго и ако е това колко ли струва смяна на сегменти и какви може да са евентуалните повреди ако се отвори двигателя. Колко би ми струвал ремонта при такова положение.
Публикувано: 27 юни 2006, 15:16
от kEFi
...по добре потърси нещо друго....
Публикувано: 27 юни 2006, 15:35
от MERLIN
Нещо друго като кола ли.
Ми нови 2 бона нямам

Публикувано: 27 юни 2006, 15:44
от Overclock
Проблема е или сегменти или разбити водачи на клапаните.След като колата си върви второто е по-вероятно.Ремонта на главата с гарнитури, шлайфане, водачи и труд ще е 200-400лв.Пак толкова и за смяна на сегменти.Колко масло ти гори?
Публикувано: 27 юни 2006, 15:48
от MERLIN
на 500 километра 700 милилитра.
По скоро го издухва ококолкото да го гори.
Публикувано: 27 юни 2006, 15:59
от Overclock
Водачите със сигурност са ти заминали, но може и счупен сегмент да имаш.Частите не са много скъпи, но за ремонт ще ти смъкнат кожата.
Публикувано: 27 юни 2006, 16:45
от kEFi
MERLIN написа:Нещо друго като кола ли.
Ми нови 2 бона нямам

Сори, не разбрах, че си го купил!
Публикувано: 27 юни 2006, 16:57
от MERLIN
Надявам се да не са сегменти че отвори ли се незнам какво ще излезе отвъре.
Еба ли го дали е надрало ризите а нямям идея кой ремонт е двигателя.
Дори незнам на тва чудо шлайват ли се ризи или се сменят направо.
А ако е счупен сегмент знам ли го дали е надрал ризата или е отишъл наготе към горивната камера.
С две думи малко ме е страх да погледна щото това чудо е на почти 500 000 километра.
От друга страна го чувам че трака клапан та и това трябва да се погледне.
А най странното е че колата се кара агресивно и има ряз, ускорение и мощност. Лепи те за седалката и върти гуми до 3та. Зор видях докато проумея че това не е москвич 12так
Ходих с нея до сандански и 200 си ги лепи без проблем а може и още ама мен ме беше страх да настъпвам щото се пак непозната кола преди 4 дни я купих.
Всичко си е наред само това дет попръсква масло и чувам че трака клапанче. иначе е като швейцарски часовник.
Публикувано: 27 юни 2006, 22:00
от MERLIN
Overclock написа:Водачите със сигурност са ти заминали, но може и счупен сегмент да имаш.Частите не са много скъпи, но за ремонт ще ти смъкнат кожата.
Горе долу колко според теб ще ми стъпят частите ?
Публикувано: 28 юни 2006, 11:21
от mrdds
това са картерни газове-нормално е да има пръски масло,но за такъв разход на масло-500км-700мл....си е направо много.Аз на моята доливам 100мл на 1000км при положение че гумите на клапаните са за смяна.Ако си купил колата варианта е да си я оправиш защото трудно се продава в това състояние.Колкото и да струва ремонта събери пари и го направи-и ще знаеш че е сменено и нема да има бъдещи проблеми.500лв смятам ще те оправят.Ако не си я купил бегай от нея,фордове такива има моооого.
Публикувано: 28 юни 2006, 12:50
от Overclock
Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.
Публикувано: 28 юни 2006, 21:50
от shark
Читави сегменти са ти 120-160лв., ремонта на главата ти е 8водача по 15лв + шлайфане 15лв + гарнитури + гумички + реглаж на клапани, едно 400-500лв си се събират.Най-вероятно и клапаните са за смяна, а при положение, че за труд ще дадеш 350-500лв. най-добре е да си направиш един свестен ремонт и да знаеш, че поне 100 000км. няма да имаш грижи.Все пак ще ти излезе по-евтино да си я направиш отколкото да хвърлиш още два бона за по-скъпа кола, за която също нямаш гаранция колко е здрава и в какво състояние е била преди да я купиш.
Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?
Публикувано: 29 юни 2006, 10:10
от bilder
shark написа:
Какви са тези цени за труд? Там да не би да работят със злани инструменти?
Колега това е София, ако искаш да не си оставят ръцете плащаш стабилно.Всеки квартален сервиз може да му вземе 150-200 за труда,но колко ще изкара после е друг въпрос.
Имам само да допълня някой неща:
Сегменти - БГ Разград има ги на Сточна Гара и на др.места: 58,50лв
Реглажа на клапани не е нужен понеже са ХИДРАВЛИЧНИ.
За водачите си му дал цена.Гумички 15лв,двата семеринга на коляновия вал 25лв и тн.
Цялата история,ако не шлайфа блока и вала е 500кинта.
Дано да не се окажа прав,но съм убеден че цилиндъра вече е на елипса и само с новите сегменти нищо няма да направи.