Страница 1 от 1
Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 29 юни 2011, 18:54
от lazarkk
Колеги, днес смених свещите и при свалянето на старите ми направи впечатление, че на два от цилиндрите резбата на свещите беше омазана в масло или нещо подобно, огледах гарнитурата на капака на клапаните и главата около свещите, но невидях нито една капчица, всичко е сухо, от какво може да се мокри резбата? Можели нещо да изпуска от цилиндъра нещо или ?
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 29 юни 2011, 20:01
от opex
Събира се масло в леглото на свещта и като я развиваш и извадиш отива на резбата, няма страшно. Единствено от някъде от вътре на капака на клапаните може и да пропуска и от там да идва, но е незначително. И при мен е така понякога.
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 29 юни 2011, 20:27
от lazarkk
и аз така мислех, но капака от всякаде го гледах и е сух, гарнитурата от никъде неизпуска, възможно ли е от самия цилиндър да изпуска от налягането по време на работа?
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 29 юни 2011, 20:52
от opex
lazarkk написа:и аз така мислех, но капака от всякаде го гледах и е сух, гарнитурата от никъде неизпуска, възможно ли е от самия цилиндър да изпуска от налягането по време на работа?
Ако изпуска налягане двигателя ще работи ужасно и колата няма да върви. А и в цилиндъра няма масло.
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 29 юни 2011, 21:15
от lazarkk
имам предвид, да изпуска от горивната смес евентуално по малко
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 03 юли 2011, 12:36
от cockyhotty
Възможно е някой да е цапал резбите с медна грес против блокиране и просто да са останали следи от нея. Спокойно, няма проблем ако резбите не са изядени и са наред. Стегни си свещите с препоръчваният въртящ момент от 15 Нм и няма да имаш проблеми. По принцип гарнитурите на капака на клапаните на тези Мондеота с течение на времето започват да изпускат по малко масълце от вътре, дори от вън да няма външни признаци за омасляване.
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 17 ное 2013, 20:26
от muro85
И при мен е същото, сменил съм гарнитурата скоро и сложих силикон защото пропускаше и от там, ама съм минал 2-3 хил и на 2 от свещите си има по резбата само масло и то по цялата иначе електродите са чисти с керемиден цвят, направи ми впечатление, че буталата винаги са били чисти и се виждаше даже номерацята като погледнах през цилиндрите а сега последно като гледах всичките бяха някви леко потъмняли далй пък горивото да не е било качественно, ауспуха е чист и от него излиза само пара(конденз) като я запаля.
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 30 дек 2013, 20:38
от Emich
Аз пък си мисля, че ти изтърват гумичките на клапаните на съответните цилиндри. При мен го има този ефект. Някъде из нета имаше статии на бг за проверка на свещите, там го имаше това описано.
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 31 дек 2013, 08:47
от cvetan.cenkov
И какво общо имат гумичките на клапаните с резбата на свещите.Това сериозно ли го казваш?
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 31 дек 2013, 15:15
от Didibao
От гарнитурата на капака ти е всичко.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 31 дек 2013, 15:27
от Emich
"5.Запалителна свещ от двигател със заминали
гумички на клапаните (най-честата причина).
Свещта е омаслена, особено нейната резба.
Подобен двигател се характеризира с
неравномерна работа след стартиране, която се
нормализира след достигане на работна
температура. Налице са повишен разход на
гориво и синьо-бял пушек от ауспуха." Пардон, имаме керемиден цвят на изолатора, значи това отпада. Взето от тук.
http://www.autoreview.bg/advice/technic ... e-sveshti/
Re: Цапа резбата на свещите?
Публикувано: 31 дек 2013, 16:09
от cvetan.cenkov
.А каква ще е свеща ако маслото е преминало от маслен сегмент?Маслото попаднало в цилиндъра изгаря а не навлиза в резбата на свещите.Дали тези който са писали това в този сайт не са имали в предвид повишен разход на масло.Според мен това е крайно некомпетентно