Не мога да повярвам...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 05 авг 2011, 18:09

Направо не мога да повярвам :shock: Два сервиза правят диагностика и не могат да открият проблема!! :cry: Колата Форд Скорпио 2.0 DOCH 93 г. , пали от раз, на празни обороти работи нормално, но като подадеш газ започва да се дави и не иска да вдигне над 2000 оборота и почва да пука от веме на време в цилиндрите! В първият сервиз на комютъра дава, че всичко е наред, Но колата не работи правилно-ОТКАЗАХА СЕ! На другият сервиз се мъчиха два дни и нищо не откриха.Лошото е, че излизат отпуска и не решиха проблема.След отпуската щели пак да се борят, проблема ги заинтригувал.Мислят че може да е от дюзите на ижекциона или от компютъра, ама и него не могли да го открият, къде е?!! :roll: Чудя се дали в МотоПфое ще открият проблема, или само ще ми вземат парите!

Потребителски аватар
kabalo86
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 28 сеп 2010, 16:40
Модел на автомобила: Мондео мк2 2.0 16в
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от kabalo86 » 05 авг 2011, 18:58

колега много голяма вероятност да пикат дюзите

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от Alexi » 05 авг 2011, 19:32

а кабелите лулите и свещите как са ? какъв компютър на 20 годишна кола ,трябва чук тел и клещи а не компютър ...

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от specialista » 06 авг 2011, 18:07

Колата само на бензин ли работи?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 08 авг 2011, 11:28

Колата работи само на бензин.Кабели, свещи и лули всичко е на ред! :? А, ако ставаше само с чук, тел е отверка, до сега да съм го решил проблема, ама не е Москвича на тате (бог да го прости) :(:

Milcho
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от Milcho » 08 авг 2011, 12:20

Примерно - регулатора на налягането, дистрибутора, потенциометъра на дросела.

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 09 авг 2011, 10:49

дистрибутора е добре (така казаха майсторите), регулатор на налягането, ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ЧУВАЛ ЗА НЕГО :shock: , А дросел на инжекцион, незнам че има? :( Може и аз да се бъркам, незнам :roll:

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от sobis » 15 авг 2011, 10:34

Аз пък те саветвам да окачиш генерацията, да неби да се запушило някое гърне.

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 15 авг 2011, 11:56

Един познат ми каза същото, че може катализатора да ми се е запушил, но катализатора отдавна го замених с гърне :shock: , но от ауспуха си излизат газовете, пък и на диагностиката, завряха един маркуч отзад, и казаха, че прекалено голямо количество гориво излиза, което де факто, не е изгоряло, което значело, че колата от това се дави! Сега , на какво се дължи, на дюзи ли, на регулатор които регулира подаването на горивото ли? :roll: Утре пак ще я вземат в сервиза , пък ще видим!
Приемам още мнения 8)

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от urgan » 15 авг 2011, 12:41

Или са дюзи или регулатор. Защо не ги смъкнете инжекторите и да се проверят?
Изображение

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 15 авг 2011, 13:37

Надявам се да го направят Майсторите :roll: Имаш ли на идея как могат да се проверят?Нещо специално (като стенд)трябва ли? А този регулатор, къде се намира въобще, какво представлява? Подаването на горивото не се ли регулира от компютър или някакво реле?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от nikolovvd » 15 авг 2011, 15:36

Като чета отговорите, които си получил на твоя въпрос имам чувството, че някой не са виждали Скорпио!
1. Не пипай неща, които не познаваш.
2. Щом колата пали от раз нямаш проблем с регулатора и/или компютъра. Това ще рече, че помпата прави достатъчно налягане, а регулатора го поддържа в нормалните граници.
3. Като ти пишат за дросела, имат пред вид дроселовата клапа. От страни на клапата има един пласмасов блок. Това е като потенциометър, който подава сигнал на компютъра колко е отворена дроселовата клапа - нейното положение.
4. Провери си всички маркучета около големия метален корпус, на който има надпис EFI, където се получава горивната смес, за пукнатини, ръзкъсвания и други.
5. Обърни внимание на едно тъничко маркуче (около 8 мм диаметър), което отива към акумулатора. Това е т.нар. MAP, който подава информация на компютъра за вакума, който е пропорционален на засмуквания въздух. Ако при изваждане на това маркуче двигателя започне да се тресе и угасва, то MAP-а си работи.
6. Прегледай си най-вече връзките на куплунзите. Свалят се като се натисне металната скоба и се дръпне. Внимавай да не изкъртиш нещо. Просто ги огледай за някакви мизерии и мръсотии. Трябва пластините да са лъскави, а контактите чисти!

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от evg2 » 15 авг 2011, 16:15

По метода на откачането, пробваш и от куплунга на ламбда сондата, откачаш палиш.
Котките си имат поверие,ако негър им мине път....

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 15 авг 2011, 17:14

Благодаря на колегата, Николов за изчерпателния отговор! Значи сега разбрах на кое му викат дросел.Това чудо го сменявах преди 2 години(малка черна буксичка, която се закрепва с две винчета и в нея влиза един куплунг с метална скобка, като телче).Изпробваха го и него, като го изключваха по време на работа, както и всички маркучета.Всичко било ОК :shock: А на кое му казват сонда?И тези инжектори или дюзи на инжекциона, къде са, може ли да е от тях.Майстора казва, че сигурно "пикаят" :oops:

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от urgan » 15 авг 2011, 17:23

Колегата казва че са правили диагностики разни и не са открили нищо нередно. Невиждам нищо по различно което може да има бензиновия двигател на скорпио от всички останали. Също беше писал че са му набутали газ анализатор в ауспуха който е показал количество неизгорял бензин над нормата, така че щом няма отклонения в смесообразуващите датчици и в регулатора на налягането на бензина то остават инжекторите.
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от venom4o » 15 авг 2011, 20:48

Колега имам такива части от такива мотори ако можеш да ми се обадиш на 0885812-238 докарай колата тук на място в Банкя и да пробваме всичко и ще се види какво е. Ще ти помогна имам и компютри и дюзи, дросели ,моторче за ниски и т.н.

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от cosworth team ruse » 15 авг 2011, 21:08

вероятно прецакан map-сензор или ламбда сонда,може и регулатора да изпуска бензин и да пълни колектора.при всички положения вкарва много бензин,за мен е изключено да пикаят свещите,изгорял компютър или tps-сензор.насочи се към първите неща. 8)

slavkovrr
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 29 юни 2005, 16:54
Модел на автомобила: Ford Skorpio,fiesta
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Не мога да повярвам...

Мнение от slavkovrr » 25 мар 2012, 22:03

Eй оправиха я тая кола най- стене :D Два сервиза, като в единия цяла седмица стоя. И какво мислите-МАП!! Не бях чувал за този датчик или сензор, както искате го наречете! Купих втора употреба за 25 лв. и колата си заспа. Питам се как може да има такива сервизи, и да не знаят за този сензор.
Оправиха я в сревиза на В.Пик , сега Хенри Форд-гимназия.Майстора-пича е доста добър, за мен поне.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 40 госта